Rominna
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kyllä tämä uskomattomalta tuntuu! Todella, viikkoja tasan 35 ja viisi viikkoa jäljellä. Mutta olen todella tutustunut sukkapuikkoihin tänäänkin. Vähän laittelin pyykkejä niin jo teki niin kipeetä. Ja toisaalta terkka sanoi maanantaina että hyvin voi alkaa liikkua kun ei noi aikaisemmat ole tähänkään mennessä mitään saaneet aikaiseksi. Ei kuulemma haittaa vaikka vähän kypsyisikin. Eivät ne kuulemma ala vielä käynnistämään ensi viikolla niin kuin ensin luulin. Mulla oli se kokoarvio äitipolilla ensi maanantaina. Mutta kuulemma jos isoksi meinaa kasvaa niin viikon 38 jälkeen se on mahdollista. Terkka sanoi samalla että yleensä ne ei päästä yliaikaiseksi jos on sokerien kanssa ongelmia, mutta jos he eivät suoraan äitipolilla tarjoa käyntiaikaa lasketun ajan tienoille niin hän soittaa ja pyytää sen mulle. Ihana terkka! Niinpä kun puikot rauhottui, lähdin kävelylenkille. Oli rankka melkein 1,5 kilometrin lenkki. Mutta jos huomenna taas! Ihanaa kun saa ulkoilla vaikka vähän supistaakin. Vaikka tämä on todella vilkas tapaus, eilen neuvolan jälkeen käänsi kylkeä oikein kunnolla ja moneen kertaan. Mutta hyvä kun on oikein päin, niin tietää ettei jalkoja ekaksi tarjoa. HUPS tulipa jälleen tarinaa, SORI