Elokuiset sadot

Miu,toivotaan että säästyt parralta,jotta voit paidoin peittää kun et jaksa sheivata [:D]
Haniliini,toivottavasti ne karvat häviää [:-]
Ei oo itellä ollu moisia [8|][:-]

Voi uukakkonen! Mä NIIIIIIN haluaisin sinne.. olis liput ja seuraa: mies ja meidän tuttavapariskunta.. la on 4.8 ja mä oon ihan saletti, että menee sen kaks viikkoa yli eikä toivoakaan päästä keikalle... Jos joku teistä sinne pääsee, niin kertokoot meille muille, millasta siellä oli! Mä oon jo melkeinkokonaan luopunut toivosta...[X(]

Voi onnelliset tähän asti karvattomat. Mä en tiedä onko mun karvotukset lisääntyny ku olen joutunu niitä teini-iästä asti ajelemaan. Se miksi söin lääkettäkin raskautuakseni on nimeltään PCO eli munasarjojen monirakkulatauti ja yksi ilmenemis muoto on hirsutismi eli liika karvaisuus[:'(]. Napaan asti on karvoitus ollut aina niin kauan kun muistan et karvoja on mulle kasvanu[:@]. Valitettavasti päähän asti ne ei riitä. Tukka on niin ohut et ihan vi...aa ku muualta löytyy jouhta senkin edestä[>:].

Mul ei ole mitään hajua siitä et häviäkö ne karvat, raskauden jälkeen niillä joilla ei ole niitä ennen ollu.

Elysee: mulla yks poika ja silloin oli ihan selvä raita. Nyt on hyvin himmeä mut nyt en tiedäkään vielä kumpi on tulossa[:-].

Hanibööki: onneksi et muista onnettomuudesta juuri mitään. Ei olis varmasti kiva muistaa.

Jeps, Linea Negra juurikin. En sitten millään muistanut miksikä sitä sanotaan[:D]
Saa nähdä pitäisikö se minun kohdalla sitten paikkansa että poika olis tulossa. Koko ajan on kyllä ollut poika olo ja huomaan kattelevani vaan poikien värisiä vaatteita yms.[;)] Systerillä ei yhdenkään raskautensa aikana ole viivaa ilmestyny ja sillä kaikki tyttöjä. Äitini ei muistanut edes onko sillä ollu meidän aika moista viivaa.

Mies eilen illalla sanoi, että ei oo tenava ainakaan häneen tullut kun on niin kova riehumaan tuolla mahassa. Ite kun on melko rauhallinen.Minä taas olen sellainen monta rautaa tulessa yhtäaikaa tyyppi. Toki sanoin että kyllä se nyt sielä riehuu kun on tilaa ja ketterä,mutta jahka syntyy ni hetkeksi ainakin rauhoittuu.(toivottavasti)

Karvankasvusta: Mulla kans maha kasvattaa karvoitusta itselleen. Vielä onneksi suhtkot vaalea ja ohutta haiventa,mutta erotettavissa kylläkin. Säärissä oon huomannu karvankasvun hidastuneen... Hyvä sinänsä jos pysyy noin hitaana, kesällä ei kyllä kauheesti enää helposti sheivailla sääriä[8D] Bikiniraja yrittää puolestaan levittäytyä reisiin[:@] Millä ihmeellä sitä kohta pystyy pitämään ite bikirajansa kurissa? Täytyy varmaan mennä johonki vahaukseen tms...

Ja tosta kolarista on kyllä jääny pelkotiloja. Tapaus sattui soratiellä, joten aina kun olen jonku kyydissä ja mennään soratiellä,mua hirvittää, ajettiin sitten vaikka 30km/h.Ihme kun ei mies oo jo saanu tarpeekseen, kun käsken sen aina hidastaa... Ja jos oon jonku kyydissä ekaa kertaa,ni vilkuilen koko ajan nopeusmittaria... Itse kun saa ajaa niin kaikista paras.

Niin, noista karvoista sen verran..että ei mulla oo koskaan oikeen ollut mitään säärikarvojakaan,
muutamia tummia,loput on vaaleata hahtuvaa,samoten kainalot,
käsissä vaaleata pientä karvaa vähän ja alapäänkarvoitus aika onneton.[:-]
Siksi sitä ajelenkin pois että ei oo niin onneton,rupee tarvii siihenkin hommaan peiliä[;)]
No mutta miehellä on sitten munki puolesta ja joutuu lyhentää ja sheivaamaan vähän väliä.[;)]

Linea Negra mulla tuli poikaa odottaessa..mutta kuten oon todennut tuota kolmosta odottaessa
kun masu oli muuten selvä poikamaha,(vaikka aavistin tytön tulevan,ja tulikin)niin en rupee sanoo enää kellekään  kumpi tulee minkään perusteella..muuten kuin että "luota siihen äidin vaistoon".[;)]
Yksilöllistä sanon minä.[:D]

Jes, en ole ainut karvainen täällä! [:D] oikein on alkanut ällöttämään kun karvaa puskee vähän joka paikkaan, missä sitä ei välttämättä ole aiemmin ollut. Sitten vielä ne karvat, jotka ennen oli vaaleaa haituvaa, tummuu ja tummuu.

Mä nyt olen semmonen kummallinen karvaton yksilö, tai siis olin. Nyt mulle on ruvennut kasvamaan semmosia piiiitkiä mustia karvoja vatsaan. Tää näyttää melkeen siltä kun mun kessi yrittäs kasvattaa viikset  [8|]

Heips...

Mulla on ihan tautinen makean tuska!!!! Lupasin itselleni eilen että huhtikuun alusta alkaa mulla karkkilakko. Ihan tajuttomat määrät on tullut syötyä makeaa ja nimenomaan suklaata! Ja sitten on jälkikäteen kamala morkkis [:@]

Jouduin eilen illalla käymään tk:n päivystyksessä...ei mitään vakavaa sinällään..Olin koirien kanssa iltalenkillä ja aivastuksen jälkeen mulla alko vuotaa verta ihan tolkuttomasti nenästä. Eikä tietenkään ollut paperia mukana. Kyykistyin sitten tien reunaan ja yritin lumella hyydyttää, muttei siitä mitään tullut. Onneks yks ystävällinen pariskunta pysähtyi kysymään onko mulla kaikki hyvin (tosin heilläkään ei ollut paperia) ja kun veri ei alkanut miehenkään avulla hyytymään, nainen lähti juosten hakemaan kotoa paperia (asuivat aika lähellä) ja hän tuli sitten autolla takaisin ja vei minut kotiin. Mies toi koirat kävellen meille, sillä nainen oli allerginen koirille ja niitä ei sen vuoksi voitu ottaa kyytiin. Kotiin päästyäni laitoin kylmäpussin niskaani ja yritin painaa nenää, jotta veri olisi hyytynyt..puoleen tuntiin ei auttanut ja soitin jo hädissäni äidille, että voisko hän tulla yöksi meille, ettei minun tarvitsisi vuotavan nenän kanssa olla yksin, varsinkin kun verta oli vuotanut jo melkein 1,5h, äiti sitten päätti soittaa päivystykseen ja mentiin siis käymään siellä. Yhteensä verta vuoti varmaan sen 2h. Voitte kuvitella että on nyt nenän varsi kipeä ja turvoksissa..ei paljoo kärsi koskea! toivottavasti tänään ei enää ala vuotamaan, ei nimittäin todellakaan kärsi painaa yhtään tuosta kohti! Sain sitten spongostan-"lappuja" (ne on kai jotain sokeritärkkelys-juttuja, josta 2x2cm pala kastellaan vedellä ja työnnetään nenään, se muuttuu vähän pumpulimaiseksi kasteltaessa. Sen pitäisi sitten itsekseen liueta) Laitoin molempiin sieraimiin yöksi ne palat, muttei nukkumisesta tullut mitään kun kurkku ja huulet meni ihan kuivaksi, ku joutu suun kautta hengittämään...aamulla 5 pintaan sitten kaivelin ne tupot pois nenästä, jotta saisin nukuttua...laitoin 8 kellon soimaan ja soitin työharjottelupaikkaan etten tänään tule ja jatkoin unia..Sain onneks nukuttua melkein 12 asti.

ALKUPERÄINEN: Riitu87

Heips...

Mulla on ihan tautinen makean tuska!!!! Lupasin itselleni eilen että huhtikuun alusta alkaa mulla karkkilakko. Ihan tajuttomat määrät on tullut syötyä makeaa ja nimenomaan suklaata! Ja sitten on jälkikäteen kamala morkkis [:@]

jos ei voi olla erossa niin syö jotain ei niin huonoa makeaa. Henk. koht. suosin fazerin mansikkapiirakoita. Sisältää hedelmäsokeria valkean sokerin sijaan. Toinen mikä sulla vois toimia on hyvin tumma suklaa? Saa suklaanhimon tyydytettyä, ei sisällä niin paljon sokeria eikä sitä muutenkaan tuu syötyä niin paljon. Myös kaupan diabetes-hylly voi tarjota jotain hienoja herkkuja (esim. kookoskeksit on hyviä) [:)]

Marjoja ja hedelmiä lässytyksen oot varmaan kuullu jo niin monta kertaa että meinaa korvat vuotaa verta.[;)]

Hellou!

Mies sanoi tänään, että olis pitänyt jättää tähän päivään vauvasta kertominen niin kukaan ei olis ainakaan uskonut [:D] Ihan kun olisin voinut pitää suuni kiinni näin pitkälle.
Miksi pitää olla sellainen vitsaus kuin närästys?![:@] Ei voi edes suklaata syödä! No itse asiassa en voi syödä melkein mitään muuta kun maitotuotteita ja porkkanaa. Oonkin päättänyt, että heti kun tuun kotiin synnyttämästä niin syön 1. todella rasvaista pitsaa 2. sipsejä ja barbacue dippiä (tuntuu, että kuolen siihen tuskaan etten voi syödä niitä nyt) 3. levyllisen minttukrokanttisuklaata 4. tortilloja 5.juustohampurilaisen. Noista tuleekin ehkä pari kiloa painoa lisää, mutta tuskin se siinä vaiheessa haittaa kun on ylimääräistä muutenkin! Jotenkin ironista ehkä, että kehitän tällaisia himoja, joiden syömisestä seuraa kamalaa kipua koko seuraavalle päivälle + oksentelua[:'(]

Mutta onneksi on pääsiäinen! Lähdetään tänään kotiseudulle koko pitkäksi viikonlopuksi ja toivottavasti pystyn syömään edes jotain anopin herkuista. Meillä onkin edessä aika vauvapainotteinen viikonloppu, kun mennään katsomaan anopin tutulta vaunuja, pinnasänkyä ja syöttötuolia ja anoppilassa odottaa ilmeisesti kassillinen vauvanvaatteita, joita päästään hypistelemään ja valitsemaan itselle kaikki mieleiset[:)]

Mukavaa pääsiäistä siis kaikille![:)] Sallikaa te herkkulakkoisetkin itsellenne nyt vähän pääsiäisherkkuja edes!

Mä pistin FB :hen Rv 23...
Muutama hymynaama ilmestynyt ja muutama ,Hä en tajuu kommentti [:D]
Se on feikkiaprillia vaik onkii totta..[:D]

Mäkin iskin faceen kuvan np-ultrasta ja tekstiksi maha-asukki.. en tiedä kuinka moni uskoo ja kuinka moni ei. N. 30% tietää vasta raskaudesta siellä meinaan [:D]

ihanan keväiseltä tuntuu ilma tuolla ulkona. Niin lämminki et tarkenee kevyemmällä vaatetuksella. Pajun oksia köytiin pojan kanssa taittamassa. Olivatpahan vain ihmiset paljon niitä jo keränneet ku ainoat mis oli kissoja oli korkeuksissa. Noh. mukavaa oli kuitenkin ja oksia kerättiin vaik ei niis kissoja olukkaan. Saavatpahan sit huomenna paremmat koristeet ympärilleen.

Hyvää pääsiäistä kaikille mamuskoille.

Pitäsköhän ottaa vinkistä vaarin ja pistää facebookkiin kans vaik ultrakuva tai jotain.[;)]

Ihania nää uudet oireet: lantio- ja selkäsärky. Olivat  sitten niin kipeät etten päässyt yöllisellä vessaretkelläni pöntöltä omin avuin ylös. Siinä sitten istuin ja huhuilin miestä kunnes se tuli nostaan mut ylös.

Huh... Kipuja joo. Ollut pari päivää TODELLA epämukava olo, tänään oli tunnin-pari ihan kipujakin alavatsassa, ilmeisesti ihan vaan kohdun kasvamiseen liittyviä, toivottavasti! Ainakin pikkuinen tuolla liikkuu ihan normaalisti..

Kun ensimmäistä odottaa, kaikki kummalliset tuntemukset huolettaa kovasti. Olenkin sitä linjaa koittanut pitää,
ettei tarvitse huolestua jos ei satu. Nyt tänään ensimmäistä kertaa oikeita kipuja, harjoitus suppareita on tullut jo jonkun aikaa, mutta niihin ei mitään kipuja liity. Onneksi ensi viikolla neuvola niin pääsee taas piinaamaan hoitajaa kaikilla kysymyksillä [:)] ja rauhoittamaan omaa mieltä..

Oltiin "bilettämässä" perjantaina kaverin synttäreitä ja
siellä sitten joillekin tutuille tuli todellisena yllärinä raskaus ja tää vatsan koko..
silmät eräällä ainakin pyörähti kun sanoin että vasta Heinä/elokuussa syntynee .. [;)]
Mutta kommentit mahan kiinteydestä helpotti,sanoivat että tossa ei kyllä läskiä oo ympärillä..
(vaikka vähän onkin [:D])
Uffuf,vielä 17 vkoa ja 1 pv...
Öisin on tukalaa jo kääntyä,on ollut jo jonkin aikaa..
masu painaa sen verran että ei hirveen kauaa selällään pysty retkottaa..[:-]

Mutta painoa tuntuu tulevan hurjaa tahtia juuri nyt..huomenna on täynnä rv 23 ja alkaa 24...[:)]
Eikös se juuri nyt kasvakin hirmuisesti,mites muilla tuntuu kasvavan????[:-][;)]
NOH,herkut maistuu ja nyt on vielä pääsiäinenkin...[&o][;)]

"Raskauden loppuajan tulisi painon nousta tasaisesti ja asteittain. Normaali painonnousu on 200–800 g viikossa. Tavallisimmin se on suurinta 17.–24. raskausviikkojen aikana ja pienintä viimeisinä viikkoina ennen synnytystä."
JOOOO toivotaan!![:D]
[/align]  [/align]Tänä aamuna on vaan jotenkin kipee olo kuumottaa,kurkku tuntuu oudolta,
päätä särkee rintalastan alla tuntuu kuin ois popcornia...
Ehkä se on ohimenevää!!?[8|]
Huomenna masun päivitys kuvaus...

Tällä viikolla Nuorimmaisen lapsen 57 v mummi kuoli äkillisesti kotonaan,eli Ex anoppini..
ja eräästä vanhasta tutusta tuli tieto että on kuollut...kurjaa.[&o]
Hautajaiset siis sitten tän kuun 23 pv...

Toivottavasti teillä kaikilla pääsiäinen jatkuu mukavana,munarikkaana jne[:)]
Voikaa hyvin!![:)]

Täälä kans koko viikon jatkunu korvien kutina,kurkku tuntuu hämärältä, vähän kuin olis rutikuiva, välillä saa yskiä ihan hirveesti.sitten saattaa taas olla muutama tunti ihan Ok olo. Pari kertaa tällä viikolla kun on tullut koirien kanssa lenkiltä, on pitänyt äkkiä asettua makuulle,kun on tullut ihan hirvee olo.Tuntuu että olis laitettu johonki painekammioon ja joka paikkaa ahdistaa ja puristaa.Onneksi antaa periksi kun on makuulla. Teidä sitten olisko alhainen Hb tai jotain,joka tuota aiheuttaa.Tiistaina neuvola niin pitääkin muistaa puhua noista olotiloista.

Ja nämä ristiselän kivut. Eilen makoilin sohvalla, ja käännyin jotenki,ni kuului kauhee rusahdus. Itekin aivan pelästyin ääntä.Sitten alkoi särky joka onneksi meni kuitenkin nopeesti ohi. Tais nivelet rusahtaa paikoilleen.
Töissä sain salli satulatuolin puoni alle, että pystyis tekeen tämän pari kuukautta vielä töitä ilman selästä johtuvaa sairaslomaa. Saa nähdä mitä muut työntekijät asiasta tuumaavat.Ihan varmasti sataa paskaa niskaan, mutta se on hyvä kun siihen on jo varautunu.[;)]

Mulla kauhee hinku päästä ratsastamaan. Oon harrastanu ratsastusta reilu 20 vuotta ja reilu kuusi vuotta oli oma hevonenki,jonka jouduin kolmisen vuotta sitten pakosti myymään pois. Nyt kamala hinku olis päästä selkään, mutta ei kyllä uskalla.Pitää tyytyä rapsuttelemaan naapurin hevosta vaan.

Jahas, jos sitä sitten menisi taas ulkoilemaan koiruuksien kanssa. Ihanaa tämä rapakeli, kun saa pestä melkein puoli koiraa lenkin päätteeksi kerrottuna kolmella.Onneksi yhdelle on kurahaalarit ja toisellekkin pitäisi piakkoin saada omansa.Helpottaa edes vähän.

Mukavaa sunnuntaita kaikille.

Me maalataan lastenhuonetta [:)]

Ei olla kyllä tehty mitään koko pääsiäisen aikana, pikku hiljaa laiteltu noita seiniä ja ulkoiltu koirien kanssa, mutta muuten on kiva vaan olla.

Mä olen niin tyytyväinen noihin väreihin [:D] Ja näyttää ettei sitä lattiaa tarvitse sittenkään vaihtaa, joten tää projekti on varmaan ensi viikolla jo valmis! Ihanaa saada tietokone pois makkarista ja pinnasänky ja vauvan lipasto olohuoneesta omille paikoillensa..

Ps. Miten niin ajoissa liikkeellä? Mutta mä haluan olla kesällä mökillä, enkä miettiä mitään jalkalistoja [;)]

Heippa taas kaikille!
Meillä on nyt sitten muutto takana ja Rukan reissu heitetty..
Oli kyllä fyysisesti rankka rupeama muuttaa edellisenä viikonloppuna ja sitten kun kamat on paikallaan lähtä pääsiäiseksi Rukalle.. Kouvolasta ajaa sinne siis noin 9 tuntia kun pysähtyy muutaman kerran... Täytyy sanoa että mahassa matkustaja kyllästy molemmissa suunnissa siinä kuuden tunnin jälkeen ja sitten olikin kivoja suppareita ja möyrimistä viimiset tunnit.. No tulipahan käytyä.. Kesällä voin kyllä unohtaa pidemmät ajomatkat..
Sen verran kerkesin äsken syventyä teksteihin, että täällä on U2:sen keikasta ollu puhetta... Mullakin olis lippu mutta kun laskettuaika niin samoihin aikoihin niin taitaa jäädä väliin.. Meillä kyllä miestä kiukuttaa enemmän jos tämä päättää tulla maailmaan juuri silloin.. [:D] Ehkä sille annetaan nimeksi sitten Bono..

Takaisin