Emilia
Puuhakas puhuja
Voi ei TIPI.. Jotenkin ymmärrän sinua, minulla myös on melkoisen mutkikas isäsuhde. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen kun soitin rakenneultran jälkeen ja kerroin että poika tulee. Kuvittelin jotenkin, että ehkä pitäisimme enemmän yhteyttä kun hänestä tulee ensimmäistä kertaa isoisä, mutta parin soiton jälkeen yhteydenotot hiipuivat kokonaan. Rahaa kyllä on laittanut, mutta eihän se korvaa aitoa kiinnostusta.
Jospa sanoisit hänelle suoraan miltä sinusta tuntuu? Minä olen muutaman kerran hautonut ensin asioita mielessäni ja sitten on palanut käpy ihan totaalisesti ja olen soittanut tulikiven katkuisen puhelun Helsingin suuntaan [:D] Puhdistaa kummasti ilmaa kun saa raivota.
Tsemppiä TIPI!!! Toivon todella että välinne olisivat lämpimämmät. Lastenkin hyvät välit isovanhempiinsa ovat kultaakin arvokkaampia [:)]
Jospa sanoisit hänelle suoraan miltä sinusta tuntuu? Minä olen muutaman kerran hautonut ensin asioita mielessäni ja sitten on palanut käpy ihan totaalisesti ja olen soittanut tulikiven katkuisen puhelun Helsingin suuntaan [:D] Puhdistaa kummasti ilmaa kun saa raivota.
Tsemppiä TIPI!!! Toivon todella että välinne olisivat lämpimämmät. Lastenkin hyvät välit isovanhempiinsa ovat kultaakin arvokkaampia [:)]