Elokuiset sadot

Miu82: Mulla meni toi kortsujuttu alkuun ohi silmien, kyl nyt kun huomasin niin nauroin, siinon kassoille jutun juurta[:D][:D] Ai niin ja mulla on kurahousut, ja käytänkin vielä (monet heppa-, metsä-, marjapuuhat) ne on super[:D][:D]

Hehee, repeilin taas Miun jutuille [:D] Tästä lähtien alan käydä vessassa aina ennen koneelle istahtamista ettei lirahtele [:D] Juu ja ihmetteleviä katseita saa myös jos käy ostamassa kaljaa ja tupakkaa miehelle. Takki ei mene enää kiinni mahan kohdalta ja kassatätit katsovat ensin mahaa ja sitten ostoksiani. Pitäiskö siinä sitten alkaa selittelemään jotain? "Joo ajattelin vetästä kännit ku tää raskaana oleminen on niin rankkaa" [:D][:D]

Mä en kohta voi enään lukea työajalla näitä Miu82:n juttuja kun repeilen ääneen vahingossa koko ajan.. [:D] [:D] [:D]

Oiskos kela jo...? nyt..? nyt..?[;)]

Eikö oo vauvaharjaa ollenkaan tässä pakkauksessa? En ainakaan äkkiseltään huomannut sitä tuosta kuvasta.

Uu jea, kiitos [:)]

Ikävää että toppapuku on tuollainen sinisävyinen..
Aika poikamainen muutenkin,
en sanois että neutraali
noh..onneksi oon hankkinu niin pirusti vaaleenpunaista [:D]

Eikös tuo ulkohaalari ole ihan harmaa? Musta on ihan kivat värit pakkauksessa. Hyvin on samantyylinen kuin viime vuodenki [:)]

Nyt kun pääs kattomaan noit tollain "lähemmin" niin ainoo mikä tekee heti sellasen "yöks"-reaktion on toi pussilakana.
Muuten kyllä tykkään[:)]
Ja on toi makuupussi mun mielestä kivempi ku se "joulupussukka" niinku joku sitä -09 pussia kuvaili[:D]

Nyt kun sitten malttaisi vielä pari-kolme viikkoa pantata noita papereita, niin saisi aika varmaan tämän pakkauksen [;)]

Olipa kiva aitiyspakkaus - toivottavasti kaikki saa sen uuden. Tanne ei kande lahettaa, maksaa sikana ulkomaille, eika Norjassa (maailman rikkain maa) ole vastaavaa tarjousta [:@]

Miu82, tirskuin taalla toissa sun unelle. [:D][:D] Kiitos kun kerroit. Mun kaly kertoi etta sen tokassa synnytyksessa tuli iso kakkonen, kun oli ummettanut niin reippaasti edellisviikot. Se kertoi pelanneensa, etta lapsi nakee ekaksi vain kakkaa, ja oli kiljunut, etta viekaa se pois. Katilot ei kuulemma olleet moksiskaan ja kakkakin ehti alta pois ennenkuin poika syntyi. Niin, etta ei kai sita aina voi valttaa, vaikka alloa onkin [:-] Itse pelkasin moista viime synnytyksessa, enka uskaltanut suolen tyhjennyksen jalkeen syoda melkeen mitaan, mika ei ehka ollutkaan ihan viisasta, kun synnytys kesti niin kauan ja olin aika raihnanen sen jalkeen..[8|]

Tanaan mennaan toitten kanssa revyyseen. Alkaa sikamyohaan. Pysynkohan hereilla?? Kiva silti, kun paasee ulos ilmaiseksi [:)]

stressaa, ahdistaa, pelottaa... hermot menee!

Ja suurin syy tälle kaikelle on meidän murkkuikäinen koira, jota pitää koko ajan olla komentamassa, etenkin jos ollaan vieraassa paikassa tai meille tulee joku kylään. Tuo h**vetin rekku ei kuuntele/näe mitään! Ja tiedän kyllä, että koiran kouluttaminen vie aikaa, kysyy hermoja jne. mutta kun noita hermoja ei enää riitä! Ite oon vielä ollu viimeiset kolme viikkoa pelkästään kotona (saikulla) joten en oo päässy mihinkään tuulettamaan hermojani. Nyt on jo mahakin kipeä, varmaan johtuu siitä, että oon koko ajan ku perseeseen ammuttu karhu. Autoa ajaessa meinas lähteä taju, en tiedä johtuuko matalasta verenpaineesta vai onko yhteydessä tähän mahakipuun. Pelottaa jos kaikki ei vauvalla ookaan kunnossa mun jatkuvan hermoilun takia.. Eikä koira tietenkään ainut syy tälle tilanteelle ole, mutta tuntuu että kaikki kärjistyy heti niin pienestäki asiasta [:(]

Anteeksi vuodatukseni [&o]

ALKUPERÄINEN: TIPI364

Ja illalla suihkuun mennessä oli taas vilisemällä niitä samperin harmaita kiiltäviä vipeltäjiä ja juuri äsken töihin lähtiessä listin pari tosi pulskaa sellaista- eläköön vanhatalo ja hintsu siivousinto[:'(]

Noi on sokeritoukkia. Niistä pääsee eroon kaatamalla kiehuvaa vettä viemäreihin. Siis kaikkiin viemäreihin, myös lavuaareihin. Ne kun elää kosteissa tiloissa ja munii usein juuri viemäreihin, mutta riittävän kuuma vesi tosiaan listii ne aika tehokkaasti. Myöskin muurahaismyrkky on ihan tehokasta, mutta jos teillä on eläimiä/lapsia niin se ei oikeen sovi sitten.

pitu86: meillä sama homma, koira on 1v2kk ikäinen uros... ja oi kuinka monesti oon suunnitellu vieväni sen oman isän luo pikkaseks aikaa hoitoon, että stressi helpottais... [:)] on niin herkillä hermot muutenkin niin ei sit kiinnosta tapella tuon murkkuikäisen hormoonihirviön kanssa [:@] ja jotenkin tuntuu että se vaistoo minun selkäkivut ja ns "heikkouden" että sillon pitää riehua sitten vielä enemmän......

Teillä hermojen kohteena koirat. Mulla 6v poika tahtoo päivittäin käydä mun hermoilleni ihan mahottomasti. Mä en jotenki jaksa sen juttuja ollenkaa[:@]. Sit mä raivoon ja motkotan sille koko ajan[&:]. Vaikka tietoisesti olen yrittäny lopettaa. Lasta ei joka tapaukses voi laittaa muualle vähäks aikaa vaan oma pää on vaan saatava kuntoon ennekö lapsi kärsii liiaksi äitin mielen oikuista. 

tossa aikasemmin oli kauheesti juttuja siitä ku vauva ei oo potkinu nii kauheesti ni ite oon löytäny 2 erinomaista niksiä miten saan tän kickboksaajan näyttämään voimiaan.... juo joko tosi tosi makeeta mehua tai syö jotai tosi suolasta esim.suolapähkinöitä tai vaikkapa raffel sipsejä... meil alkaa heti kauhee meteli mahassa jos juon mehuu tai syön jotai suolasta... poitsu on nytki potkinu koht pari tuntii putkee...

joko siit tulee joku kickboksaaja tai jalkapallo mestari on sil sen verran tujut potkut jo... jotai kirjaaki ku lukee ja pariks minuutiks laitan kirjan mahalle ni se potkasee sen pois siitä...

sit yks jännä juttu minkä oon huomannu ni mein herra potkii kiltisti jos laitan oman käden mahalle mut ai että ku mein isukki laittaa käden mahalle ni potkut loppu siihe se ei potki yhtää sillo... sanoinki mun miehelle et sen pitää paijata mun mahaa enemmän(useemmin) ni vaavi tottuu sen kosketuksee kans...

onkos kenellekkään tullu vielä sellasta tilannetta että tuntuu että vaavi olis jääny jumii kylkiluiden alapuolelle???? mul oli pari päivää sitte sillee et mei poitsu futas oikee kunnol kylkiluiden alapuolel ja mun maha oli iha pinkeenä siit kohtaa ja ku kokeilin mahaa enemmän ni siinä oli kunnon möllykkä joka futaili iha järkyn lujaa.. säikähin meinaa kauheesti sitä...

Mä tykkäsin uudesta ä.pakkauksesta ja nyt arvonkin, että pitäiskö se ottaa sittenkin [8|]

Muuten kaikki meneekin päin persettä [:@]Torstaina neuvolassa verenpaineet pilvissä ja en ole niitä kotimittauksillakaan nyt enään saanut laskemaan. Perjantaina lähti lähete tayssiin eli nyt odotellaan aikaa sinne. Jännittää, pelottaa että kun aika tulee, niin kauanko siinä käynnissä siellä menee.. 2h? 2vkoa?
Antibioottikuuri loppui perjantaina ja flunssa jyllää silti [:@]

Uuuh![&o]Mun selkä on ihan sökö ja vatsa kasvaa sekä paino nousee kohisten,varmaan jo +10 kg rikki[&o]
2 viikon kuluttua 4D ultra ja oon varma että vauvasta saadaan huima painoarvio...Tuntuu jo nyt isolta ja liikkeet kovin kovin voimakkailta.Missä on se etuseinämäistukka jonka piti vaimentaa potkuja???

Takaisin