Elokuiset sadot

Osaako joku vastata että miksi ihmeessä sitä äitiysrahaa ei voi laskea vuoden 2009 tulojen mukaan? Mulla kans paljon paremmat tulot kun tein kahta työtä.. mutta ei nyt viimesen 6kk tulot ole sitten taas yhtään sen paremmat [&o] Ihan perseestä nää paperisäädöt.. [:(]

Voi meita.. Mullakin surkea paivanalku. Eilen piti lahtea aiemmin toista kotiin, kun en vaan jaksanut istua, oli ihan skeida olo [&o]. En sitten kuitenkaan oikein raaskinut olla kotona tanaan, joten vaantaydyin tanne toimistoon. Tekisi mieli vaan itkeskella ja saalia itseaan sen sijaan, etta tekisin toita [:(]

Vauveli painaa haaruksia, pakko kayda pissalla joka tunti ja olo on kuin vanhuksella kun lyllerran eteenpain [:-]

Sitapaitsi, ulkona oli sikakylma [:'(] Palelin tyomatkalla ja surkuttelin itseani.

Onneksi mulla on kultainen mies. Eilen se haki esikoisen tarhasta, kavi kaupassa ja laittoi ruokaa silla aikaa kun ma surkuttelin itseani sangylla [:)]. Lohduttaa sellainen huolenpito.

Tsemppia tytot! Ehka viikonloppu tuo tullessaan parempia hetkia!

Anoppi yrittää kans koko ajan kysellä et joko tiiätte kumpi on tulossa. En tiedä enkä haluakkaan tietää ennen ku vasta sitte ku on syntynyt. Onko sillä sukupuolella niin merkitystä? Yhtä rakas se on oli sitte tyttö tai poika.

Kaupoissa on liikaa sinisiä ja punaisia vaatteita. Neutraalit värit sopisi molemmille.. Valkoista ei kehtaa kovin paljoa ostaa kun se on taas niin vaikea saada puhtaaksi.

eilen meinasi alkaa vähän huimaamaan kun yritin simaa laittaa pulloon. Piti mennä istuun hetkeksi aikaa ettei taju lähde. Iltasella oli aika kovat kivut tuossa häpyluun kohdalla. Yritin pitää kuumavesipulloa siinä ja alkaa nukkumaan. Mies tuli katsoon mua sohvalle nii kysy et onko kaikki hyvin. Olin aika kalpea.. Onkohan hemppa laskenu alhaiseksi?

Huomenna tulee miehen sisko tänne yhdeksi yöksi kyläilemään :) Olemme olleet heidän luona oulussa monena viikonloppuna ja syömme melkein aina jääkaapin tyhjäksi. Meillä käy liian harvoin vieraita. Tänään pitää siivota ja leipoa kaikkea pientä.

Kiitos Miu82 kommentista[:D]. Noi katkaravut, sammakot ja lady gagat molemmilla värkeillä oli ihan parhaat tälle päivälle[:D][:D][:D]. Piristi tosiaan mieltä[:)].

Kiirusta tuntuu pukkaavan tässä vaiheessa kevättä. Pojalla intensiivinen uimakoulu menossa, joka ma ja ke reenit. Onneksi vain 10x ja sitten loppuu. Tänään mene kasvohoitoon (ihanaa[:D]) töiden jälkeen ja ehin kotiin taas vasta seittemän aikaan. Ukko painaa pitkää päivää raksalla ja töissä ja mä en ehi sille edes ruokaa tekemään[8|]. Pitäs saada vähän lisää tunteja tähän päivään. Ja kevät ku on tullu nii voi ne ikkunat ja ja ja matot ja auton huollot ja ja mitähä kaikkee pitäs ehtiä tekeen. Raksallakin olis kiva käydä ja olla auttelemassa. Toisaalta mä tykkään siitä et on menoa meininkiä. Ei käy ainakaan aika pitkäksi. Toivottavasti nää liitoskivut loppuvat tähän päivään. vähän sain niitä Panadolilla helpotettua. Nyt ei olis aikaa kipuilla saati sairastella muutenkaan.

No pitää ottaa vaan yksi asia kerrallaan nii kaippa ne tulee sit kaikki hoidettua pikkuhiljaa. Ja onneksi loma alkaa 31.5 jatkuen sit suoraan äippälomalla juhannukselta.

Aatella enää 5vk ja 1 pvä töitä ennen loman alkua. Ja onhan siinä vielä helatorstaikin lyhentämässä yhtä viikkoa ja sain sen perjantain vapaaksi.

Pitäsköhän ottaa käyttöön aamukampa?

Meillä synnytettiin aamulla;koira nimittäin.2 pientä pentua,mikä oli kyllä aika pettymys että vain kaksi mutta hyvin meni ja suloisia ovat[:)]
Mua vaan väsyttää täysin läpi yön valvottuani ja nyt töissä[&o]

Pitäsköhän ottaa käyttöön aamukampa

Mulla on jo =)

Ja kuka niitä työpäiviä laskee, mutta 28 vuoroa vielä ennen kesälomaa joka alkaa siis pe 28.5 kello 21.00. Siitä sitten äitiyslomalle suoraan [:D]

Tweety no kyl se on sit otettava aamukampa käyttöön!!!![:D] Mä tuossa tein pienen laskutoimituksen ja tulin tulokseen 24 työpäivää[:)][:)]!!! Mulla siis sama päivämäärä viimeiselle työpäivälle. Teen tosin ihan perusduunarin aamuvuoroa 5pvä/ vk ja helatorstain jälkeinen perjantai on ylim. vapaa. Ja noista 24 päivästä se viimeinen eli 28.5 on meillä TYKY- päivä. On muuten vähän päiviä jäljellä[:D]. Ihanaa jotain positiivista tälle päivälle.

Pandolin voimalla menty koko päivä. Mut silti tuntuu lantiossa siltä, että kun kipulääkkeen vaikutus loppuu jatkuu kipu ihan samanlaisena. Toivottavasti helppais pian.

Eemi03, TweetySama vimppa työpäivä täälläkin eli 28.5.![:D]

Miu82 hihhih sinko kyselijöiden häätämiseksi, hah[:D] Musta tuntuu että täällä on päinvastoin, kyselijät on niin harvassa, että tekis mieli lippu vetää salkoon, jos joku sukulainen miehen äidin lisäksi huomaisi, että sukuun on tulossa lisäystä...

39 työpäivää jäljellä [:D] miinus saikut ,mitä varmaan tulee koska verenpaineitten kanssa tappelu on näköjään alkanut [:(]

Kylla kay kateeksi - kaikki olette jo lomailleet vaikka kuinka kauan sitten kun mina paasen..[:-] Meilla aippaloma alkaa kolme viikkoa laskettua aikaa ennen, eli mulla vasta 15.7. [:'(]

Onneksi lastentarha on heinakuussa suljettuna, joten on otettava kesalomaa siina ensin [;)]. Luulen jaavani lomalle siina 25.6 - eli juhannusaattona. Siihen onkin varmaan viela tuhat paivaa. Ai ei ollutkaan - 45 tyopaivaa. Ei ihan paha. Ja toitahan riittaa, niin etta tyoaika kuluu nopeesti (onko se nyt sitten kiva asia vai stressitekija - saa nahda) [:)]

Hei kaikki otokkakammoiset! [:D]
Ette varmaan halua edes selostusta mita kaikkia otokoita taalla Thaimaassa on! No kerron silti! Asutaan rivitalossa, eli maan tasalla... Pienia punaisia muurahaisia marssii jonossa tuhansia, ellei kymmenia tuhansia, mihin lie menossa, mutta siella katon rajassa se menee reijasta A reikaan B. Tosin tanaan ne oli eksyneet mun miehen pyyhkeeseen, suihkun jalkeen oli aika kutisevaa miesta...
Kaikenmaailman lukemattomia erilaisia lentavia "karpasia", hamahakkeja, koppakuoriaisia, vahan isompia koppakuoriaisia, ja niita kivoja gekkoja pitkin seinia kavelee ja saalistaa sitten naita otokoita (eli ne on kavereita) Eilen oli ulko-oven vieressa skorpioni ja sammakko [:D] Harvemmin sitten on torakoita, mutta on niitakin aina valilla, yok yok yok. Niin ja sitten on viela semmoinen myrkyllinen tuhatjalkainen, yksi kappale kaveli kerran sisalla, onneks se oli pieni vauva tuhatjalkainen, henki lahti silta.

Taalla naita ei voi valttaa![&:]

Auts millaisia aamuja teillä. Täälläkin aamu alkoi kurjasti kun bongasin vaaleanpunaista valkovuotoa. Hermojen rauhoittamiseksi painelin heti lääkäriin, onneksi sain ajan heti aamusta. Diagnoosina hiivatulehdus, kohdunsuu kiinteä ja kiinni ja vauvalla kaikki kunnossa. Puuh... harmitti vain jälkikäteen, että olisi silti pitänyt pyytää heti bakteeriviljelyt, nyt lääkäri sanoi että jos ei parane hiivalääkkeillä niin sitten uudestaan lääkäriin.

Mutta kaipa sitä naistentautien ja synnytysten erikoislääkäriä täytyy uskoa, jos kerta sanoo että kaikki on kunnossa. Mutta säikäytti kyllä. Neuvolalääkäri on jo 11 päivän päästä, että siellä viimeistään voi tsekata uudestaan. Mutta vauva näytti hyvinvoivalta, vastasi täysin viikkoja ja painoakin melkein puoli kiloa <3

Teillä on niin vähän työaamuja!  Mulla alkaisi äitiysloma vasta 22.7, mutta pidän kolmisen viikkoa kesälomaa sitä ennen. Silti aamuja taitaa olla melkein 50 vielä..

Huomenta. Mitenkäs teidän aamu on tänään lähtenyt käyntiin? Sain viime yönä ihan hyvin nukuttua, ei ollut mitään erikoisempia kipuja. Illalla meinasi vähän närästää, mut loppu onneksi aika pian. Kahdelta heräsin kauheaan suonenvetoon, mut seki loppu pienellä venyttämisellä.

Yöllä oli satanu lunta taas ihan mahdottomasti, maa valkoisena. Varmaankin vasta toukokuun puolella uskaltaa laittaa jotain pihakukkia kasvamaan piristykseksi. Jos ne yöpakkaset olis siihen mennessä loppuneet täältäkin korkeudelta.

Hyvää viikonloppua!

Hihhihhii, hassu Miu[:D]

Joo toki voivat toimia jälkiehkäisynä joo-o [:D]

Ahhaah,mä kävin kans heti kurkkaa kelan sivuja..mut eiiii vielä mitään[:-]

Kävin myös kattoo vakuutus juttujani,siellä ilmeisesti on tullut päätös  että saadaan se vakuutus vauvalle.
Eli ifiltähän me se otettiin kun ei todellakaan jaksa muuttaa niitä kaikkia vakuutuksia muualle.

Penteleen flunssa iskeny kurkkukipuineen mulle,kiva mennä hautajaisiin tänään
värjöttelemään tuonne kylmään arkunlaskutilaisuuteen.[&o]

Mukavaa viikonloppua mamuskoille [:D]

Aamu81: Toi ötökkäkommenttisi oli hyvä, antaa kummasti perspektiiviä!!! Just eilen tapoin keittiöstä taas jotai siivekkäitä, mitkä pesii kuivatuissa siemenissä ja jauhoissa ruokakaapissa[:'(] Ja illalla suihkuun mennessä oli taas vilisemällä niitä samperin harmaita kiiltäviä vipeltäjiä ja juuri äsken töihin lähtiessä listin pari tosi pulskaa sellaista- eläköön vanhatalo ja hintsu siivousinto[:'(]

Lila: hyvä että tsekkasit, sait mielenrauhan[:)]

Grenie: mulla edelleen joka toinen yö menee ihan pieleen herään joskus 2-3 maissa enkä pysty nukkumaan, mihkään ei satu, mutta on jotenkin ylikierroksilla, ja sen jälkeinen päivä on aina ihan kamala. Viimeksi eilen olin illalla aivan kuitti-onneksi mies tulee huomenna[:D] (7pvän työmatka[:'(])

miekin kytistelly kelan sivuja, mut ei näy vielä eih...
nauraisin maha kippurassa jos pystyisin (sillä en taivu ja jos rupeisin kovasti nauramaan valahtais varmasti taas kuset housuun), kun ajattelin että mitä pyörii kassatätien mielissä tuolla hetkellä :D

Kohta ois ultraan lähtö! Huuh meinaa jännittää vähän. Olispa 4D, olispa! Mutta ihan sama vaikka olis normaali, jos saadaan hyviä uutisia[:)] En siis tarkoita, että 4D korvais huonot uutiset...

Miksei se äitiyspakkaus voi tulla ennen kun mun pitää lähteä! En jaksa odottaa puoli neljään![:@]

Nukuin ihan hirveän huonosti. Tuntuu, että tän yön jälkeen ei voi enää nukkua selällään eikä puolimahallaan, mikä oli mun lempiasento. Tarvis olla ees 4 kylkeä niin riittäis vaihtelua! Plus flunssa alkaa olla siinä vaiheessa, että joudun käydä yöllä limaa oksentamassa[:'(] no kai se on paranemaan päin silloin.

Miu, toi sun kortsujuttu sai kyllä hymyn kasvoille näin heti aamusta[:D]

Mä oon nukkunu kaks yötä nyt tosi huonosti. Ei mua väsytä kuitenkaan aamulla. Ei mulla oo mitään kipuja tms. Ravaan vessassa ja sit valvon sen jälkeen tunnin, nukun hetken vessaan, valvon...

Kai se kelan paketti tulee vasta 10 jälkeen, ku sillon ne julkasee sen siel messuilla!
Näin siitä muuten viime yönä unta. Se uus paketti oli pelkkää samaa kuosia kaikki jutut. Sellasta joulun punasta ja vihreetä sellasella kiemurapallokuviolla (tosi selkee selitys)... Sit olin aivan järkyttyny, et ei eie ei, en haluu tollasta ja lähdin aamulla 7 miehen kyydillä kelaan, jotta saisin sen vanhan pakkauksen. Mieheni ei siis oikeesti oo töissä sitte lähelläkään kelaa ja luulen, et olisin saanu hetken odotella siel ovien ulkopuolella. Sit se pakkaus jotenki muuttu siin, en muista oliks tää jo eri uni, mut sit se olikin joku mukamas "retro"- paketti, jossa oli vuoden 2005 haalari. (piti käydä oikein kattomas, et minkä vuoden oli). Eli siis oikein varsinainen "retro", justjoo!!!

Että näin sitä täällä odotellaan [:D]

Et oo uniltas outo Miu [;)]
Mä nään kans ihan häröjä unia..
Yks yö oltiin laivamatkalla kuningatar elisabethin kanssa..
Painajaisia oon nähny tälläviikolla,sormi leikkautu irti ja sit myöhemmin kasvoi takaisin...

Paska tietää Miu rahaa.[:)]

No heiiiii,saakai sitä kullakin fetissinsä olla eiks nii,kurahanskat on tosi jees jos tykkää!![:D]
Voit sä kyl sellaset hankkii,käytännöllisiähän ne kuravaatteet on [:)][:D]

Heh,mä oon kyllä yhessä synnytyksessä pissannu samaan aikaan kun ponnistin,ei voinu mitään[:D]

Jatketaan kelan sivujen päivitystä ...

Takaisin