Elokuiset sadot

Huomenta päivää. Meinasi tuota itelläki olla aamulla vähän masu kipeänä. Semmoista kiristyksen tunnetta oli alavatsassa, mut onneks meni nopeasti ohi. Vaikka en ole mitään muuta tehnytkään tänää ku istunu koneella.

Tänään voisin lähteä käymään uimassa [:)] Työttömänä kun on nii saapi käydä kaksi kertaa viikossa ilmaiseksi. Viime viikolla kävin nii unohdin pyyhkeen kotia [:D] Ajattelin vielä ku olin lähdössä et pitää muistaa ottaa pyyhe mukaan ku se oli oven päällä roikkumassa.. Mut sinneppä se jäi. Melkoinen horisko on tullu jo ku ei mitään muista [:D]

Mukavaa perjantaipäivän jatkoa kaikille <3

Mä uskoisin myös et Elysee sä tiedät ite sun monen lapsen kokemuksella, koska on syytä huolestua. Varsinkin kun sanot et tällästä ei ole tuntunut koskaan aiemmin.  Niin ottaisin yhteyttä lääkäriin. Mieluimmin heti.

Mulla myös oli viime viikon lopulla niitä alavatsa kipuja just sellasia menkka tyylisiä mut niihin ei liittyny supistukset. Ainakaan omasta mielestä. Varmuuden vuoksi mene lääkäriin. Stressi voi varmasti vaikuttaa.

Tulin juuri lääkäristä.. Tulehdus molemmissa korvissa, kurkussa ja lisäkkeenä tappava päänsärky ja 38 asteen kuume.

Antibiootteja ja viikon saikke.

Taidan ottaa pari kolme koiraa kainaloon ja mennä päikkäreille.

kiitos elysee tiedosta! mulle ei tosiaan se neuvolatätin tuuraaja mitään sanonut tuosta hemoglobiinista, muutakun että se on tippunut huimasti...niin enpä osannu arvata että se huono olisi! kun en minä tiedä mitään noista verenpaineistakaan jne et mitä ne normaalisti on saati muistakaan terveys jutuista... [8|] saako niitä rautalääkkeitä sit ihan ilman reseptiä apteekista?

Rautalääkkeitä saa apteekista ihan ilman reseptiä ja kannattaa apteekista kysellä mikä kävis sulle jne..
Ihanne verenpaineet on 125/75, näät äitiyskortista omat paineesi.

Mä sitten lähdin näytille kun alkoi supistuksia tosiaan tulemaan ja kipeää kävi masuun kaiken aikaa...
Mutta Kotona onneksi tyksin reissun jälkeen.
Vatsakivut jatkuvat,kokeiden tuloksia en ole saanut vielä,virtsatientulehdus päälimmäinen epäilys.Käyrille piirtyi supistukset mutta mitään pahaa jälkeä ei onneksi kohdunsuulle aiheuttaneet.Kohdunkaula hiukan lyhentynyt.
Sain jotain supistusten esto lääkettä,nimi lukee nla kortissa mutten saa lääkärin käsialasta selvän.Tuli ihan tokkurainen olo,kun se laski verenpaineet jo valmiiksi matalista entistä alemmiksi.Mutta supparit loppuivat.tarkkailussa olin pitkään mutta pääsin kotiin kun lupasin ottaa rauhallisesti ja lepäillä.
Vauva ultrattiin ja sielä kaikki ok,painoarvio oli jo 550g
Maanantaina kontrolliin ja kuulemaan tulokset.

No hyvä Elysee et on nyt jo vähän rauhottunu. Mä kans tossa jo aikasemmin mietin sua et menitköhän sinne lekuriin.
Toivottavasti supparit pysyy jatkossakin poissa ja syynä olis se pissa tulehdus. Et sen hoitamalla asia hoituu. Jaksamista ja muista sit tosiaan levätä[:)].

Huh,hyvä kun kävit lääkärissä ja tutkivat.[:-][:)]
Nyt sitten vaan tosiaan lepäilet,eikö niin!![;)]

Rauhallisesti nyt vain loppuaika,miten siellä nyt ikinä toteutatkaan sen[:D]
Woimia!!

Tälläinen linkki vähän erilaisemmista vaatteista pitäville...[;)]

http://www.hellsinkishop.com/product_catalog.php?c=76

Mulla oli viime mittauksella Hb 123, johon neuvolatäti totes että ei tarvi syödä lisärautaa, ihan hyvin sä tunnut sitä saavan ihan normaalista ruokavaliostas. Kun en ole raskauden aikan syönyt mitään lisänappeja paitsi c-vitamiinia. Tosin sehän auttaa raudan imeytymistä (eli jos ei syö tarpeeksi c.tä niin ei se rauta imeydy vaikka sitä kahmalokaupalla suuhunsa lappaisi). Eli on mulla jotain terveellisiäkin mielitekoja, siis nämä c-pore tabletit :)

Ma syon tammoista rautaa about joka toinen paiva. En tieda omia hemoglobiiniarvoja, kun sita ei taalla pain mitata ollenkaan. Varalta sitten popsin tuota, ei oo mitaan vatsaoireita ollut.
http://www.elivo.fi/?2;2;2800;2300.2400.2800;71.html

Huomenta[:D]

Tuosta Elivo-rautavalmisteesta,mulla kaksikin farmaseutti ystävää jotka kertoneet että sen "rautapitoisuus"varsin heikko,eli jos tosiaan täytyy hemppaa saada ylös,ei ole paras sitä nostamaan.Se on ennemminkin sellainen ylläpito rauta valmiste...

poskiontelontulehdus nro 3 vai 4 menossa taas [:(] allergia tuntuu lisäävän vain tukkoisuutta ja olotila on koko vkonlopun ollut totaalisen kuollut. ei jaksaisi enään koko ajan sairastaa [:@]

Maha-asukilla kumminkin kaikki ok monotuksesta päätellen. Nyt kun olen öisin nukkunut aika huonosti niin huomannut, että aika paljonkin potkii juuri öisin. Toivottavasti synnyttyään rytmi kääntyy [;)]

Olipa vallan mukava herätys. Maa taas ihan valkoisena [:@] Hemmetin takatalvi tuli taas. Just ku meinas lähteä kaikki lumet pois nii tulee sitte uudestaan. Toivottavasti ens viikolla paistais aurinko.

Kohta vois mennä aamusaunaan. Tuntuu et hikoilee ihan älyttömästi ja haisee pahalle [&:]

grenie Mulla oli kans pari vkoa sitten ihme aikakausi, että hikoilin ihan jumalattomasti. Nyt hieman helpottanut onneksi. Kauhulla kumminkin odotan kesää ja helteitä, koska tuntuu että dödöt pettää aika nopeestikin [8|]

tuolta linkistä tosiaan löytyy kaikkea ihanaa [:)] kiitos ginessa!

makoilin eilen illalla sohvalla ja tiiti alkoi monottamaan kunnolla, joten vedin miehen käden mahani päälle ja hänkin tunsi ekaa kertaa potkut ja oikein sarjana [:D] oli kyllä miehen ilme ihana kun tajusi tuntevansa potkuja <3 <3

Huominen sokerirasitus lähenee[&:]. Ihan hirvittää[8|]. Aamulla se paastokin tuntuu varmasti pitkältä ku töissä pitää olla kuitenkin jo 7:30 ja rasitus alkaa vasta 9:30. Sit siitä vielä kaks tuntia odotusta ennenkö pääsee syömään.

Mut onpahan ens viikolla odotettavissa jotain oikein kivaakin mahdollisesti. Se ylimääräinen ultra yksityisellä[:D]. Voi kun Möykkyläinen olisi nyt auliilla tuulella ja näyttäisi kumpaa laatua on ja kertoisi vielä, et kaikki on erinomaisen hyvin muutenkin[:)]. Keskiviikkoa odotellessa.

Mitää kummenpaa ei ole vkl tehty mut nyt on jotenkin ihan puhki. Pitää mennä ajois maate.

Takaisin