Elokuiset pulinat :D

Elegiahan on siellä oikein remppapuuhissa! [:)] Vanhempien makkari ei haittaa vaik onki pieni, kunhan mahtuu sänky sinne! oikeestaan sellaset pienet huoneet on aika romanttisia lemmenpesiä<3

Me ollaan tänään kans puuhattu kämpän parissa. Ennen oli yläkerrassa vierashuone ja miehen tietokonehuone, nyt ylhäällä on meidän makkari ja Nuutti sai oman huoneen! Alakertaan tulee koneet ja vierassänky yms. Niin ihanaa olla vihdoin tuolla ylhäällä omassa rauhassa!!!! Saa nähä miten Nuutin eka yö omassa huoneessa menee, nyt se ainakin vetelee päikkäreitä siellä ihan tyytyväisenä[:)] En aio kyllä mitään patjaa laittaa sen sängyn viereen, tuun sit seinän takaa hätiin jos yöllä se herää. Ajattelin et hyvä totuttaa omaan huoneeseen nyt jo, koska kohta kun meidän huoneessa on taas pinnasänky, niin haluan et Nuutilla on oma rauha. Meillä on vanha talo ja ylhäällä on kaks huonetta silleen että pienemmän läpi kuljetaan isompaan huoneeseen ja me ollaan nyt ukon kanssa isommassa eli aina tulee käveltyä Nuutin ohi sitten[;)]  yöllä se näkee helposti meidän makkariin eli luulenpa että tää oli nyt ihan hyvä ratkaisu! katsotaan miten yö menee!

Ihanaa kun ei oo enää niin kuuma!!! Aamulla olin lenkillä ja oli ihana syksyn tuoksu [:)][:)]
jahas, yläkerrassa on herätty!
 
Mietin juuri tänään, että mitenkäs muilla muksut on siirtymässä omaan huoneeseen.
Mintulle rempattiin huone ja sinne hän muutti torstai- iltana.. Rakastaa huonettaan yli kaiken :) tykkää aivan älyttömän kovasti leikkiä siellä, ja kun kaikki lelut ovat käden ulottuvissa(ikean expedit hyllyssä).. lattialla paksu pehmoinen matto pieniä mötkähdyksiä varten... 

 
 
meillä varmaan kanssa sitten muutetaan omaan huoneeseen ku seuraava lapsonen ilmoittaa tulostaan... yritin jo mieheltä kysellä et jokos aloitetaan yrittämään mut ei se ole vielä vastannu mun kysymykseen..[:D]
 
Lohdullista lukea, että muillakin on levottomia öitä. Meilläkin siis kokonaiset yöunet muuttuivat viime viikolla katkonaisiksi. Poika nukkuu jo omassa huoneessaan, joten äiti saa pomppia vähän väliä huoneesta toiseen. Me pitäisimme mielellämme pojan samassa makkarissamme kanssamme, mutta valitettavasti meidän makuuhuoneet ovat niin pienet, ettemme mahdu kaikki samaan huoneesen. Muuttaakkaan emme viitsi, koska Suomeen muutto on edessä ensi vuonna. Ei auta muu kuin äidin harrastaa öistä juoksentelua. Olen kyllä ollut hieman ihmeissäni siitä, miten pirteäksi olen itseni tuntenut pojan yövalvottamisesta huolimatta. Ehkä siihen on vaikuttanut oma vähähiilihydraattinen ruokavalio. Itselleni se sopii kyllä parhaiten. Ei tarvitse olla nälässä, eikä sokeriherkkuja tee mieli ja mikä mukavinta paino tippuu, hitaasti mutta tasaisesti.

Meillä oli täällä tänään 7kk tarkastus. Melkoinen jättiukkeli tuo poika on, pituutta on 77cm ja painoa 10.2kg. Taitaa pojasta tulla koripalloilija tai sitten ikkunanpesijä, kun ylettyy ilman tikapuitakin korkeisiin ikkunoihin.[:D] No hyvä vaan, että kasvaa.

Meillä ei edelleenkään ryömitä eteenpäin, mutta kaikella muulla tavalla hyöritään ja pyöritään mahdotonta vauhtia niin ettei vanhempansa enää aina pysy oikein mukana. Tänä aamuna löysin pojan käsistä juomapullon, jonka oli saanut kaivettua jostain lipaston alta. Se pullo oli sellainen, jossa korkki on sellainen juomakorkki. Vikkelä poika oli lussuttamassa tuota korkkiosaa ja kun otin pullon pois häneltä, huomasin, että pullon pohjalla ollut mehu oli käynyttä. Eihän poika sieltä mitään suhunsa saanut, mutta hän oli kovin riemuissaan sihisevästä mehupullosta.
 
Lumiperhosella on iso poika! [:)][:)][:)] Meki punnattiin Nuutti vkl ja se oli 9,7kg.. hihi innolla ootan pituutta...

Ootteko Yama ihan päättäneet jo ( tai siis sinä näköjään vielä[;)]) että tulee kun on tullakseen? Jos näin on ja toivotte pian toista vauvaa, pidän teille peukkuja pystyssä kovasti!!!!!!!!!!!

Musta on outoa ku mun aamupahoinvoinnit on vähentyneet! välillä oon ollu jo ihan huolissani ku on ollu liian hyvä olo.. ei oo vielkää sairaalasta soitellu aikaa sinne varhaisultraan:/
 
Hellou!

NonniiiH, nyt tää Lyyli on pistäny tuumasta toimeen ja päättäny ton Isännän kans, et pikku kakkosen yrittäminen aloitetaan tosissaan TÄNÄÄN [:D]!!!! Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, et lopetan Micon vähäisenkin (3krt/vrk) imettämisen siinä toivossa, et hormonikierto palautuisi ja menkat alkaisivat. Ja eihän se haikarakaan niitä nyyttejä taida tuoda, joten [;)]...
Mä niiiiin toivotan, et tärppäis ennen vuoden loppua, joten pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta...

Mäkin olen aloittanut henkisen valmistautumisen Micon siirtämisestä nukkumaan omaan huoneeseen, mutta en ole vielä raaskinut poikaa sinne siirtää yksikseen nukkumaan =(.

Meillä alkoi eilen vauvauinti ja vitsi miten mielettömän mahtavaa puuhaa se oli! Mico polski heti kuin vanha tekijä ja koko perhe nautti [:)]!

Nyt täytyy mennä jatkamaan pihatalkoita Isännän kans ja poika viltille työnjohtajan rooliin [:D]!

Ainiin! Go Girls GO[:D]! Tänään se sitten alkoi! Toivottavasti kaikki diettailuun mukaan lähteneet on päässeet jo hyvin uuden ruokavalion makuun. TSEMIT!!!!
 
Onnea yritykseen Mani, toivottavasti tärpää pian!

Täällä kyllä tuo vauvakuume vain kasvaa kun lukee jo uudelleen yrittämisistä/raskauksista. Kävin ostamassa itsekin testin joka tietty oli negatiivinen (ei oo siis menkat alkaneet), mutta kun tää olotila on ollut vähän heittelevä.

Meillä vauva nukkuu samassa huoneessa ja omaa huonetta ei edes tähän hätään ole. Viime yö oli tosi levoton, sain nostella tyttöä sänkyyn ja takasin pinnasänkyyn monta monituista kertaa...

Kuvittelenko vain, vai onko täällä ollut viime päivinä hiljaisempaa?
 
Mella, on ollut mustaki hiljasempaa! Liekkö kaikki ollu nauttimassa kesän viimosista ihanista päivistä ulkona!
Ja Manille ONNEA yrityksiin!!! [;)] ja muistakaa että kuhan ei liikaa yritä ni sieltä se vauva taas sitten ilmoittelee tulostaan toivottavasti!
Ja tervetuloa pian näihin pahoihin oloihin kans [;)] paitsi et mulla ollu pari pv nyt aika hyvä olo kyllä! tisseihinkään ei oo sattunut ollenkaan, järkeilin siis et olis tyttö tulossa ku Nuutin kanssa oli erilaista. En esim pystyny syömään mitään makeaa alussa, nyt maistuu kaikki. Voiks sukupuoli oikeesti määrätä oireet?!?! tuntuu hassulta... mut oon kuullu että poikaa odottaessa pahaa oloa esiintyisi enemmän... hmmm
 
Mä käyn melki joka päivä täällä, mut ny ei oo kerenny ku lukeen muitten juttuja. Marjanpoiminta ja mehun- ja hillonkeitto vei aikaa, sit kaikki muut hommat oli rästissä niitten takia, ja ny meni viikonloppu polttareissa! Ja melki aina kun lueskelen ni on ollu tyttö sylissä ettei oo jaksanu kirjotta yhellä sormella!
 
Hyi kun on tullu yhtäkkiä kylmä! Tää on kesän jälkeen aina ärsyttävää pukee enemmän vaatetta, mut toisaalta kivaakin kun tuntuu ku ois shoppaillu, ku ei oo pitkään aikaan käyttäny pitkähiasia ja -punttisia vaatteita! Ja kohta alkaa kynttiläkausi ja teetä menee sata litraa viikossa!
 
Hii, meillä noustaan istuun!
 
Minun työhuolet haihtu aamulla taivaantuuliin vaikka nukuinkin pomon tapaamisen ohi. Onneks hoitu muulla tavalla. NYt on sopimus vuoden loppuun. Työvuoroja teen sen mukaan miten oma tilanne antaa periksi että jos pystyn tekemään enemmän niin ilmoitan vaan niin antaa sitten töitä.

REISSU THE KOMMELLUS:

joo jaksakkaa vielä kirjottaa siitä.

Pinja oppi konttaamaan..menee mini matkoja.

Ja nyt o neiti kipiäkin sitten. Ei oo viel ees lounastaan syöny ku aamupuuro maistu vasta puolilta päivin ja kun rupesin lämmittää ruokaa nii ei kelvanna vaa huuti puol tuntia ja nukahti sitten syliin..kohta kaks tuntia jo nukkunut. Voe toesta.
 
Ensinnäkin onnittelut mintolle uudesta raskaudesta ja toivotaan, että kaikki menee hyvin! Meillä on ollut puhetta toisesta lapesta, mutta sen aika ei ole vielä. Mutta jos sattuis niin hassusti käymään, että tulisin raskaaksi, niin ei se maailmanloppu olisi [:D]. Minähän tosiaankin pääsin kuukautisten "makuun" kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen vaikka imetin (ja imetän vieläkin). Ja sen voin sanoa, että ei meillä ainakaan seuraavaan yhdeksään kuukauteen ole tulossa perheenlisäystä, koska edelliset menkat loppu viime torstaina [:D].

Ja sitten noista levottomista öistä... Täällä kärvistellään saman ongelman kanssa. Ei ole helppoa olla pieni lapsi, joka oppii joka päivä jotain uutta ja sitten vielä ne tuloaan tekevät hampaat. Olenhan mä niitä hampaita jo tässä viimeset 3 kuukautta odottanutkin tulevaksi ja vieläkään ei yhtään ole putkahtanut esille. No tänään saadaan ammattilaisen mielipide asiaan, kun meillä on aika hammashoitajalle. Itse en ole tätä aikaa varannut, vaan meille tuli ilmoitus kotiin ko. ajasta. Onkos muille tullut omasta hammashoitolasta muksulle aikaa? Niin ja meillä ei ole vielä edes mietitty, että pistettäis herra omaan huoneeseen nukkumaan. Kattotaan asiaa sitten, kun unet riittää läpi yön.

Kävin tosiaankin viime viikolla töissä sopimassa esimiehen kanssa osittaisesta hoitovapaasta ja nyt pitäis vielä yks lomake täyttää työpaikalle, niin homma ois sillä selvä. Helppoahan se töihin paluu ei tule olemaan, mutta joskus se on vaan tehtävä. Ja tällä viikolla pitäis myös selvitä, että saadaanko Jonsku yksityiseen ryhmikseen. Pitäkää siis peukkuja, että paikka meille avautuu...

Viime viikon polttava puheenaihe on näköjään ollu laihtuminen/kiinteytyminen. Niin kuin olen jo aikaisemmin täällä todennut, niin tämä äitee pääsi raskauskiloista ja vähän ylimääräisestäkin eroon imetyksen ansiosta. Ja sitä kiinteytymistäkin on havaittavissa, mutta se on kyllä ollut paljon hitaampaa kuin se kilojen kariseminen [:D].  Mitään dieettiä taikka kuntokuuria en ole pitänyt, mutta kyllähän tämä elämä on ollut synnytyksen jälkeen fyysisesti paljon aktiivisempaa kuin silloin töissä ollessa. Eipä se hiiren liikuttaminen nyt hirveästi kaloreita polttanut [:D]. Olen viime vuodet yrittänyt syödän suht terveellisesti, kun tuppaa olemaan sukuvika ylimäärästen kilojen kertyminen. Ja onpas sitä tullut kokeiltua, että miltä tuntuu olla 80 kiloinen (nyt painoa 63,5kg, ennen raskautta 65-66kg, ekassa neuvolassa 66,7kg) ja minkä työn ja tuskan takana niiden kilojen karistaminen tästä kropasta oli. Sen siitä siitä saa kun lähtee vaihtoon vuodeksi... Elämänkokemusta ja ylimääräsiä kiloja [:D]. Mutta kaikille tuohon laihdutustempaukseen osallistuville tsemppiä ja itsekuria!

Nyt täytyy painella köökin puolelle kuorimaan vähän vihanneksia, jotta saa kossille tehtyä soseita.
 
Aavalla ollu tänään tosi känkkis päivä, tapellu nukku ukkoa vastaan koko iltapäivän. Nyt käytin kylvyssä ja likka nukahti puuron jälkeen. Rauhallisuus.. Ah [;)]

Sain eilen toooosi ihania uutisia, mun paras kaveri Lontoosta (puolalainen mies) tulee käymään suomessa kuukauden päästä, ihan extempore hän keksi varata reissun ja tulee pitkäks viikonlopuks!!!! JEEE!!! En ole nähny Maciejia 1,5v. Picnic risteilyä ja Viikinki ravintola Haraldia tiedossa, niin mä ainakin oon suunnitellu [:D] 
 
Mulla iha ihme hormoonit hyrräämässä... tekis mieli paneskella melkein kaikkien vastaan tulevien miesten kanssa. siis pelkkää seksiä saaha myös muiltakin kuin omalta ukolta. ja sitten käpertyä oman kullan kainaloon. Iha ihme häröjä olotiloja...ja unissa sitten olenkin aika villinä...hohhoijaa. ei kyl tulis tippaakaan mieleen että lähtisin ukkooni pettämään oikeasti. mutta hassuja mielikuvia ja unia..ja olotiloja.

välillä myös oon miettiny että rakastanko mä oikeesti tuota ukkooni. tai oikeastaan sitä että osaanko mä enää rakastaa... kyl omaa lasta joo mutta että puolisoo..Kai tähä vaikuttaa vieläkin se kusipäinen ex ukkoni. Rakastin sitä koko sydämestä ja sitte siitä paljastu pahemman puoleinen narsisti ja mustasukkanen äijä. ja kun jätin hänet vihdoin ja viimein olin vain helpottunut. ja toisaalta ihan turta tunteiltani. ja elämäni ensirakkaus pyörii vaa mielessä vaikka hänen kanssaan erosta on jo 8 vuotta. erosimme parhaina ystävinä, ja siksi kun emme osanneet puhua asioita jotka olivat solmussa...ja myöhemmin puhuimme me ne läpi ja kaikki oli hyvin..mutta...emme enää yhessä..en tiiä sitte oltasko me menty takas yhteen jos en olisi nykyistä miestäni tavannut.ehkä ehkä ei. entiiä pää niin sekasin. taas näitä vaiheita elämästä jollon pitää ite käydä taas kaikki vanhat asiat läpi itekseeen että tajuaa että nyt on elämässä hyvin kaikki. (ehkä tietynlaista sitoutumis kammoa pelkoa menetyksestä pelkoa että voisi olla samanlaista paskaa mitä joskus ollu)

mutta helpotti vähä tänne ajatuksia kirjottaa...
 
Kaylies, varmaan kaikilla on tollasia ajatuksia joskus, varsinkin nyt kun välillä kerkiää ajatteleen liikaakin!!
 
Niisuneiti, ihanaa että näät ystäväs! Ja Haraldi on ihana paikka, nam!!!!!
 
Hih, tyttö ei osaa viä kontata, mutta on keksinyt keinon päästä eteenpäin! Menee konttausasentoon, siitä heijaa ittensä eteenpäin ja tössähtää mahalteen (liikkuu näin vähä eteenpäin), ja sit taas sama uudestaan! Nerokasta!
 
Voi Kaylies noi on ihan normaaleja ajatuksia!!!Se oikeastaan tekee ihan hyvääkin miettiä joskus asioita jotka joskus jäi puhumatta jonkun kanssa, joskus harmittaa joku asia mikä jäi aikanaan selvittämättä.
Mäki mietin joskus menneitä asioita, et mitä olis joskus voinu tehä toisin jne.. sit on ihana havahtua että mulla on nyt maailman ihanin mies ja perhe, en vois parempaa ikinä saavuttaa! Mutta jos en olis eläny elämääni sillä lailla kun elin, en olis nyt tässä. Meilläkin on esim miehen kanssa ihan tsägää et menin siihen kouluun missä sit tavattiin.. mun piti mennä yliopistoon ja luoda ihan toisenlaista uraa... Mutta onneks menin viimeisimpään vaihtoehtoon(eli ainoo mihin pääsin) ja tapasin elämäni rakkauden<3

Vauva-aika on raskasta ja ehkä sitä silloin just alkaaki miettiä välillä muitakin juttua. Mä välillä muistelen lämmöllä nuoruusjuttuja, nyt en kaipaa enää sitä rellestyselämää yhtään. lähinnä huvittaa ihmisten sunnuntaikrapulafacebookpäivitykset, sitä ryypiskellään kun ei oo muuta sisältöä elämässä. Mulla on nyt jotain niin paljon arvokkaampaa! Ainoa mitä todella kaipaan on matkustelu. Oon paljon reissannu tyttöporukalla ja sitä todella on ikävä! aina oli uusi reissu suunnitteilla ku edellinen päättyi. mutta kyllä sitä lastenkin kanssa pystyy menemään [:)] life goes on!

Ihminen on sellanen luonteeltaan että aina tuntuu kaipaavan jotain vaikka olisikin asiat hyvin. koskaan me ei oikein olla tyytiksiä mihinkään;)

Ai niin ja kaylies sorry kun ei tultu korkeasaareen, oli puuhapäivä kotona! maalasin siskon kanssa huussin valmiiksi! siit tulee hieno [:)]
Oliks teillä kiva reissu? näkyikö palljon eläimiä?
 
no siis jos nää oliskii ajatuksissa vain näin vauva aikana mutta vuosien saatossa on tullu aika useesti mietittyä.


Nyt sitte losahti pinja kunnolla flunssaan :( viime yö oli tunnin välein kitinää sängyssä kunnes menetin hermot ja otin viereen. ja sama jatku siinäkin mut rauhottu helpommin. nokka vuotaa...ja yskii välillä sitä räkää. ja ääni o hieman painoksissa. epäilen että sillä oli lämpöökin tuossa kun oli yhes vaihees yötä kuin patteri mut ei ollu mittari lähellä.

Eilen aloitin vehnä siedätyksen niin huonostihhan se alko. päiväunilla oli puolen tunnin huuto ja aamusta taas. eli meni tauolle suoraan vehnä. en halua että toiseen sattuu masuun varsinkin kun viel pipiksi tuli.

TOuhuaa tuolla lattialla mutta ei oo iha nii kova vauhti päällä mitä yleensä.

Täällä meidän asunnossa o tajuttoman kylymä. mittari näyttää kylläkin 22,5 astetta mutta tänne paleltuu oikeesti. tai ainakin mie. oon vilukissa. vaikka tänne o tehty ikkuna ja ovi rempat nii silti tuntuu että niistä vetää. sohva o meillä ikkunan eessä ja mie jäädyn siihen aina. pakko olla viltin tai jopa kahen sisällä siinä.

Minto:ehä mä tänne kerennä enkä muistanut ees sitä menoaikaa laittaa :P kommellusten kautta tuli kierrettyä. Isompi neiti päätti meillä että kävely ei oo kivaa ja pisti pienen shown siellä pystyyn. Sori ku sanon tänne mutta patalaiska lihava löllykkä. Paino tekee sille sen että sitä ei kiinnosta pätkääkään liikkua mut kyl se sieltä kotookin jokin on ongelmana kun ei  vaan paino pysy samassa tai tipu. Noussu kuukauden aikana 4kiloa sillä tytöllä. ei yhen viikon hoitopaikassa käynnin herkuttelut vaikuta tuohon painoon kuukaudessa noin paljoa...oli paska hoitotäti josta tehtii valitus...anto lasten istua spurgujen sylissä, käski lasten sanoa että ovat päiväunet nukkuneet kun eivät oikeasti nii tehneet ja syötti lettuja,jäätelöä ja karkkia joka päivä mielettömät määrät niille. 4v itsepäinen tyttö joka painaa 37kiloa!!!! väittävät sillä olevan astma. no kaipa se nyt läähättää ja henkee ahistaa kun se liikkuu jos kunto on NOLLA. Ainakin mulla ahistaa. Nii ompa neidille sitten astma lääkkeet ja kaikki..no ok on siinä jotai astmaan liittyvää ku äidillänsä on, mutta mä en oo ikinä niitä oireita nähnyt, muutakun normaalin liikunnan rasituksesta johtuvia jotka rauhallisella hengityksellä menneet ohi. Neiti ku leikkii nii makaa lattialla mielummin kuin istuu. Hyppii 1-2vuotiaan tyylillä ja juoksu myös hidasta ja vaikeaa painon ja kropan läskien takia. Keskittymiskyky ongelma pahentaa näitä kaikkia. Jollon neidin saaminen liikkumaan on oikeasti työn ja tuskan takana ja melkein aina pitää pakottaa. Äitinsä näköjää lahjoo karkilla..tuli tällänen vähä aikaa sitten huomattua. Aina kun se kuulee että saa jotain herkkua niin tekee todella kiltisti ja ahkerasti asioita mutta jos ei lahjo namilla tai herkuilla nii ei varmasti. Ja äitinsä äiti syöttää sille hirveesti herkkuja vaikka sille on asiasta monesti sanottu. HUOH: vaikea tehä meidän miehen kanssa asialle mitään ku tyttö o joka toinen viikonloppu vain meillä. Ja sossu ole meidän kannalla olllenkaan. Käyntien lisäämiseen kuuluvat tapaamiset sossulassa eivät ole edistyneet keväisen käynnin jälkeen yhtään. Mietin tossa että pistän ukon soittamaan ja hätyyttämään sossua ja seuraavan kerran kun niillä on se käynti tungen mukaan sanomaan pari valittua sanaa kun se ämmä mun puolesta sanoo asioita kysymättä multa ja juttelematta multa...tai siis väittää asioita. ja mun ukolla näytä olevan ollenkaan rotia olla jämäkkänä siellä tätä HITLERIÄ vastaan. rankkaa tekstiä mutta ku se rasittaa hirveesti minua kun oon vähä voimaton asian suhteen ja sitten kuitenkin tää hitleri vaatii että teen jotain asialle mutta ei oo valmis mun kaa juttelemaan. UHOH.aösfjöaskgöaskgaksög
Kuten olen aikaisemminkin sanonut olemme aika solmussa asian suhteen. Mutta jospa se tästä.
 
Täälläkin on moneen otteeseen Joonan syntymän jälkeen mietitty menneisyyttä. Tullut jossiteltua yhtä sun toista. Kaippa se kuuluu tähän oman lapsen vastuusta tai jotain...

Mites mammoilla menee?

En oo jaksanu kirjotella oikeen mitään, lukenu kyllä olen. Joona pyörii napansa ympäri edelleen ja on ollu jotenki kitisevä...liekkö oma tahto muodostunut [:)]
 
Täällä myös menneisyys tulee ajatuksiin..
Mun ja herra X:n suhdetta ei käsitelty loppuun kun se päättyi. Nyt kesälläkin hän tuossa viesteili, tarveis nähdä tämä tapaus jotta saatas asiat selvitettyy. Hän selkeestikkin sielunkumppani, meillä oli niin hyvä yhdessä, ajatukset jne löi yhteen tosi hyvin.. Mutta, hänellä hirvee sitoutumis kammo exän takia (yrittivät lasta, niin muija söi salaa pillereitä ja kävi vieraissa) ja sit hirveet valheet päälle.
Meillä molemmilla vieläkin vahvat tunteet toista kohtaan.
No, tapasin sitten tämän nykyisen, rakastuttiin, tulin raskaaks jne Ajatukset silti palaa välillä aina exään..
 
Heh, voi meitä mammoja [:D]! Kyllähän nuo exät käy välillä mielessä täälläkin ja varsinkin yksi tapaus, jonka kanssa juttu jäi aikoinaan kesken. Emme varsinaisesti seurustelleet, mutta tapailimme ja olimme yhteyksissä. Sitten tiemme vain erosivat - hän muutti pohjoiseen ja minä lähdin etelään. Edelleen hän on useinkin ajatuksissani, mutta uskon vahvasti siihen, että asiat menee niin kuin niiden on tarkoitettu menevän. Tällä hetkellä kuitenkin siis hyvä näin ja suunnittelemme tuon sulhoni kanssa häitä ensi kesälle (paitsi, jos tulen raskaaksi niin sitten siirrämme häitä vuodella).
 
Sitten nykyhetkeen[:)]. Kiitoksia ainakin Mellalle ja mintolle tsempiviesteistä pikku kakkosen yrittämiseen! Ihan täysin mä en imetystä pystyny lopettamaan, sillä kahtena viime yönä Mico on heränny kovaan itkuun (hampaat?) ja mun "utareet" on ollu räjähtämispisteessä, joten oon sit imettäny. Muuten en ollenkaan. Saas nähdä milloin noi ensimmäiset menkat sitten ilmestyvät :). Eilen sain muuten vyöhyketerapeutilta myöskin hoitoa asiaan liittyen. Munasarjojen kohtaa jalkapohjassa hierottiin kovasti ja nyt onkin alavatsa oikealta puolelta munasarjan kohdalta todella hellä. Mielenkiinoista ;)... Ajattelin ottaa nyt muutaman kerran näitä hoitoja ja ehkä sitten varata vielä gynellekin ajan. Mietin vain, että raaskisiko tuota mennä ihan yksityiselle vai riittääkö kunnallinen, hmm....?
 
Takaisin
Top