Elokuiset pulinat :D

pehmokypärä??!! whaaat?[8|] pitäiskö sellasta muka käyttää?? oikeesti? olenko mä jossain kohtaa pudonnu täysin kelkasta ja mun lapsi on ainut joka kolhii päätään seiniin ja pöydän kulmiin? >>>ryömii takaisin nurkan taakse odottamaan kommentteja...[;)]
 
eipä oo tullu hommattua tai ostettua sitä pehmokypärää. jos on erittäin kolhualtis lapsi nii sillo o iha hyvä. mut meil ei ainakaa viel oo ollu tarpeen.
 
Huomenta!

Ite löysin kirpparilta halvalla sen pehmokypärän[:)]
On se muutaman kerran ollu pojalla päässäkin,mutta just silloin ei tietenkään ole ollut kun KOPS käy.
Ja oikeestaan meillä Aaro kolhii itseään eniten kun Hän nousee polvilleen ja yrittää siitä vielä ylös jaloilleen.[8|]
Mutta kuten Kaylies mainitsi,jos tuntuu että kolisee koko ajan niin ehkä sitten se ois hyvä olla.

Ja nyt sit mun pelko tapahtu,eilen Aaro tippu sängystä.
Mua vieläkin ottaa sydämestä kun ajattelen asiaa..[:(][:(]
Jätin siis aamupäikkäreille meidän sänkyyn.Laitoin "peittovallit" sun muut siihen..pinnasänky on sängyssä kiinni,seinänä..
En raaskinu nostaa pinnikseen ettei vaan herää...*tyhmä minä*
Ois voinu sattuu vaikka kuinka pahasti[:(]

Noh,Aaro olikin sit melkein heti havahtunu ja alkanu ryömimään.
Mies viel sano että poika on hereillä,itse en kuullu mitään.Ja siksi ajattelinkin että se on varmaan alakerran poika joka huutelee...
Juuri kun avasin makkarin oven niin Aaro tippu.En muista enään että miten päin,mutta kovasti sattu.
Meillä on onneksi aika matala sänky.(ikean Hemnes)
Ei lähdettykkään sit viemään poikaa mihkään kun ihan normaalilta tuo vaikutti,eikä oksentanu tms...ihan oma ittensä.
Mutta oli kyllä ihan kauhea kokemus,säikähdin niiiiiiin paljon!


Mella:Mulla tuli kans heti ekana mieleen että saako koira tarpeeksi huomiota,liikuntaa.
Meillä toinen koira on sen verran vieläkin mustis pojasta että menee makoileen Hänen leikkipaikalle tms..jotta saisi enempi huomiota.Heti kun laitan pojan johkii pois esim:nukkumaan niin tämä (narttu) ahtaa itsensä syliini tai vinkuu ulos leikkimään.
Toinen taas haukkuu paljon jos ei olla kotona,tai vaikka oltaisiinkin niin hän haukkuu rapussa liikkuville.[:@]
Tähän me ollaan saatu apua siitä että mä heitän pitkiä lenkkejä,1h vähintään.Hän(uros) on niin väsyny kun pääsee kotiin ettei jaksa enään"lekkiä vartijaa"[;)]

Kuten mainittu koira keksii kyllä tekemistä kotonakin..viimeinen kiva tekeminen on tuhoaa paikkoja...
kaverin pentu syö seiniä heillä kun on niin tylsistyny...empä tiedä ovatko he tehneet asialle mitään..
mutta sinuna kokeilisin sitä lenkitystä ja anna paljon nuuhkia ulkona!se on hyväksi[;)]
minkälainen hihna/panta teil on käytössä?

nyt täytyy mennä keittää aamupuuroa[:)]
palaillaan[:D]
 
Meillä ei ainakaan mitään kypärää käytetä, jotenki aattelen et stten ei oppis et sattuu jos kolahtaa. Oisin varmaan toista mieltä jos toi kovastikin kolhis, mut ei mitään oo viä ollu sellasia kellahtamisia lukuunottamatta.
 
Hui, huomenna sit alkaa jo syyskuu!!!!!!!!!!!
 
Täällä ainakin poika oppinut varomaan jo päätään kun aluks sitä kolhi lattiaan ja seiniin kääntyessään. Mietittiin kanssa tuota kypärää, kun vähän rööhönlainen tuppaa olemaan tuo veitikka, mutta ihan hyvä ettei ainakaan vielä hankittu, oppipahan varomaan päätään.

Meidän pikkuinen sylikoira saa (ja ottaa ihan itse) paljon huomiota yms., mutta meteli on kova kun lähdetään pois. Meillä luulen että koira on tottunut siihen että joku on kotona koko ajan eikä sen takia tykkää jäädä yksin. Pikku hiljaa aateltiin kanssa opetella uudestaan tuo yksin jääminen, varsinkin sitten kun lähden töihin ja toinen joutuu olemaan tunti tolkulla yksin.
 
joo ei taideta laittaa kypärää.. tuskin pitäiskään sitä kun kaks sekunttia! Osaa aika hyvin tulla alas kaikista kiipeilyistään ja jos ei pääse alas ni huutaa apua niin kauan et joku tulee auttaamaan.
Oltiin miehen kans tänään ihan huuli pyöreänä et joko se neiti puhuu?!! Olin syöttämässä häntä iltapäivällä ja kun isukki tuli töistä neiti alkoi höpötellä omiaan. Ja sitten ihan niinkuin olis sanonu ishi ja äitti!!! ja katsoi samalla oikeaa henkilöä!! en kyl oikein usko et oli tosissaan....[:)]

Muutenkin taas on huomannut kehitystä pikku neidin kasvussa... tänään lähti meikäläisellä hermoit ja kantokoppa lensi nurkkaan vaunuista ja iskin pikku seikkailijan valjaisiin vaunuihin vaikka yrittikin protestoida vastaan. Sen verran vaarallisen näköistä touhua oli meidän nukkumisyritykset. Ja löysin kaapista mahtileluja!! olin jossain äkillisessä säilytyspuuskassa säästänyt lasipurkkien kansia ja meinasin ensin heittää ne pois mutta sitten paiskasinkin ne lattialle ja Miltsu rakastui niihin heti. Kulkee ympäri kämppää ja purkin kansi suussa, melko huvittiavan näköistä![:D]
Miltsu yrittää ojentaa jo leluja joita pitää käsissään muillekin... koira ei oikein tajua että hänen pitäisi ottaa peltikansi suuhunsa vaikka sitä kuinka tuputetaan. ja keittiön lamppukin oli ihan huuli pyöreänä et mitä ihmettä??[;)]

Meillä koira on ollut hyvin kärsivällinen neidin tutustumisyrityksiin. Nyt kun Miltsu konttaa niin koira siirtyy yleensä pois jos häiritsee liikaa. Kerran on urahtanut kun Miltsu kiipesi Jaden päälle mutta siinä kohtaa mun mielestä kuuluukin ilmoittaa ettei ole soveliasta. Muuten jade ottaa hienosti huomioon pikku ihmisen eikä vahingossakaan ole tönäissyt tai astunut päälle edes intoillessaan. (ja selvennys niille jotka ei muista mikä koira meillä on niin Jade, landseer 67kg 70cm ja Miltsu-neiti 8,6kg 70cm). Mulla on sen verran auktoriteettia elukoihin et joku joskus erehtyy hyppimään silmille mut ei tee sitä toiste. Mun vain tarvii luoda mun koiraan pitkä ja uhkaava katse niin se istuu ja painaa katseen alas ja nuolaisee eikä siitä asiasta tarvii sen kummemmin sitten jauhaa. Ja tuon voi jättää yksin eikä hermostu. Kuorsaa tyytyväisenä kun ei tartte ketään yrittää miellyttää.

Mut nyt nukkumaan. ihmeellistä, mä olen viimeinen hereillä meidän talossa??!![:-]
 
Takaisin
Top