Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
26.11. tein kaksi haamua ja 29.11. clearblue digital kertoi ilouutisen. Pikkukakkosen LA on laskurin mukaan joko 31.7.-2.8. (kierto on vaihdellut 28-30pvä). Esikoinen on nyt n.19kk pojan koltiainen. Neuvola varattuna 14.12. ja ikää minulla 26v.Ansumami kirjoitti:

(vitsi, mitä "hymynaamoja" tuolla valikossa on, huh huh!)
Nyt syksystä mun aina tekee mieli kaikenlaista ei-niin-ravitsevaa ravintoa. Pelkään itsekin sitä painon kertymistä, kun sitä kertyy muutenkin hyvin helposti!
Tällä hetkellä ei ole kyllä pystynyt nauttimaan tai ajattelemaan koko raskautta. Pari päivää olin jo sairaslomalla ja tänään raahauduin töihin joka oli tuskaa. Heti kun pääsin kotiin niin suoraan vessaan oksentamaan. Kauan ei pysty olla pystyssä että makuuasento ainoastaan ok. Ja hirvee närästys ja väsymys myös. Olin töissä niin raatona et ajattelin et parempi vaan kertoo mistä johtuu niin nyt sit tietää kohta kaikki. Mut eipä tarvii väkisin hymyillä ja istua muiden kanssa kahvilla kun en pysty. Toivottavasti te muut ette joutuisi näin nopeesti kärsimään tälläisestä. Kiitos kuitenkin tsemppauksesta Maa