Hitsi ku on tullut paljon tekstiä. Täytyykin usseemmin käydä lukemassa.
Katotaas kuinka pystyn kommentoimaan muiden kirjotuksiin, ku ei enää voi
samalla tavalla selailla kirjotuksia ku ite kirjottaa..
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta!!
Mulle ei oo tullut ainakaan huomattavaa lämmönnousua.. Koko ajan kyllä palelee, mutta lämpöä en oo mitannu.. Tsemmpiä
charlottez flunssaan
ja toivottavasti paranet pian. Mullakin on nyt ollut reilun viikon
flunssaa ja pojalla kans.. Mies on säästynyt.. Munki pitäis vähän kattoo
tota mun syömistä. Tänäänkin vedin ihan hirveen annoksen nuudeleita..
Tulee olo vaan niin pal paremmaks ku syö enemmän..
Oon muuten huomannu, et näkkileipä on hyvä.. Luulis ettei oo lihottavaa..
En nyt muista kuka ehdotti mustikkasoppaa, mutta heti meni ostoslistaan..
Mullakin ihan hirveet bussimatkat. Koko ajan oksettaa ja oonkin ottanu muovipussin aina mukaan varmuudeksi.. Ku rattaiden kanssa ei oikeen nopeesti sieltä bussista poistuta.. Tsemppiä matkoihin
maa...
Minäkin nostan hattua
leluponi. Mulla muutama ystävä jotka saivat lapsensa nuorena. Hyvin heillä menee tällä hetkellä.. Tsemppiä raskauteen ja soita ihmeessä neuvolaan..
Mursku: Netistä ja jostain vauvakirjoista (kirjastosta) oon mielestäni löytänyt mainintaa aurinkolomista ja raskaudesta.. Ainakin muistan jostain lukeneeni.. Nyt en muista mitä kannatti syödä ja mitä ei. Ihanaa ku pääset lomailemaan.. Niin ja se synnytys.. Jokaisella tietenkin erilainen.. Itsellä alku oli hirmuista, mutta kun epiduraalin sai.. Kaikki meni hyvin. Ja sen kivun unohtaa.. Ei kannata vielä sitä miettiä... Tuli itsellekin olo, että iiks..
Maa: Mietin tota sikapiikkiä.. Oon sen jo kerran ottanut.. En tie kuinka kauan vaikutus kestää.. Sehän on mukana siinä uudessa influenssa rokotteessa.. Mielestäni jokainen tekee oman päätöksensä ja se on se oikea.. Itse en jaksa uskoa, että rokotteella olis keskenmenoon kannalta mitään vaikutusta.. Mutta tästä ollaan eri mieltä..
Mutta hei... Missä on
LauraElina????!!! Onko jäänyt uudistuksen myötä pois vai onko jotain tapahtunut??
Tänään yövuoroon.. HUOOOOH!! Oksettaa jo valmiiksi..