Elokuiset esikoisen odottajat

Kiitos ja ohhoh,onpa siinä masua kerrakseen! :) meillä noustaan ite seisomaan ja kävellään muutamaa askelta kerrallaan eli vielä ei aivan kunnollista kävelyä ole,tyttö 1v 3vko kohta. Me käytiin tänään nt-ultrasss ja kaikki hyvin,vaikutti paljon rauhallisemmalta tyypiltä ku esikoinen oli kova riehumaan jo tossa vaiheessa ja vilkas on edelleen. Jemna:ite en enää imettäny uudelleen raskautuessa, mutta eipä siitä kaiketi mitään haittaakaan ole jos muuten on hormonitoiminta normaalisti käynnistyny?
 
Onnea Isle hyvistä uutisista :) juu tämän masun kanssa alkaa olla jo tukalaa juosta esikoisen perässä ja hän siis juoksee ja kävelee ihan pitkiä pätkiä jo :) ainakin oon saanut hyöty liikuntaa riittävästi :)
 
Onnea Isle hyvistä uutisista :) juu tämän masun kanssa alkaa olla jo tukalaa juosta esikoisen perässä ja hän siis juoksee ja kävelee ihan pitkiä pätkiä jo :) ainakin oon saanut hyöty liikuntaa riittävästi :
 
En pitkään aikaan oo täällä ehtiny kirjoitella. Onnea kaikille kakkosten odottajille! Täälläkin rv 25+0 menossa, joulupäivänä olis laskettu aika :) Muutaman kuukauden olin tossa töissä ja nyt esikon kanssa loppuajaks viettämään laatuaikaa. Esikoinen kovasti kävelee jo ja nousee seisomaan ilman tukea, mutta suurimmaksi osaksi mennään vielä kontaten. Vauhtia kyllä riittää! :woot:
 
Meillä esikko tutustuu päiväkotiin paraikaa ja ens kuussa alkaa mulla työt. Tyttö kävelee sujuvasti ja kiipeilee niin että välillä hermoja raastaa. Mahtava tapaus! ❤️

Täälä myös varovaisesti odotetaan pikku kakkosta, rv7+1. Jos kaikki menee hyvin niin vappuylläriä odotellaan.
 
Onnea Tonto ja Mamatson! :Heartred ihanaa kun alkaa muillakin tulemaan lisää pikkuisia :) hihii mä oon ihan hullaantunut vauvoista ja oikein toivon että oma syntyisi vaikka jo heti! :Heartred
 
Onnea kaikille kakkosen odottajille :Heartred Ihania uutisia kyllä! Täälläkin vauva kuume pikkuhiljaa alkaa puskemaan päälle ja varmaan tässä piakkoin jätetään ehkäisy pois :wink Meillä on kävelty jo 11 kuukauden iästä lähtien ja vauhti ei kuin lisääntyy kokoajan, kiipeilemään on myös opittu kovastii. Minä olen ollut elokuun alusta jo töissä mutta neiti vielä kotihoidossa vuoden loppuun,isi ja isovanhemmat hoitaa. Äitiä meillä huudetaan jo kovasti ja aivan selkeällä kielellä :)
 
Ihania vauvauutisia monilla! Paljon onnea jokaiselle!! Zeinika, joko teillä jännitetään tytön syntymää? Kohtahan ne päivät alkaa olla käsillä! :) meillä ei vielä kakkosta pohdita, mutta eiköhän hänenkin aikansa tule ennemmin tai myöhemmin :wink töissä olen ollut nyt kolmisen viikkoa tehden osaviikkoa. Osan viikosta poika on päiväkodissa, osan viikosta mummo hoitaa. Alku on mennyt tosi kivasti, joten ei valittamista. Poika puolijuoksee nykyään, joten perässä saa olla jatkuvasti. Äitiä huudetaan meilläkin :Heartpink
 
Imme kyllä jo odotamme ja jännitämme kovasti tytön syntymää :) nyt menossa rv 38+4 ja vois mun puolesta syntyä jo heti :D odottavan aika on niiiiin pitkä :)
 
No onpas tääällä tosiaan jo monella uudestaan pullat uunissa :) onnea kaikille! Ja Zeinikalle vielä tsempit loppurutistukseen, kyllähän ne oli pitkiä nuo viimeset viikot...

Meilläki sanotaan äiti (tai äitititi joskus), iti ja haisee :D aivan selvästi sanoo nuo ja oikeessa tilanteessa, muuten on semmosta epämäärästä tavuttelua ja mölinää puhe vielä. Kohtahan nääki jo puhua kalkattaa ihan sujuvasti! Kävelymatkat pidentyny nyt 5-6 askeleeseen. Ja sohville kiipeilee koko ajan. Viimein saatiin myös 1v-kuvat otettua, hyviä kuvia tuli vaikka tyttö oliki aika väsyny hoitopäivän jälkeen ja kuvaaja oli vieras mies, neiti kun ei niin kauheesti miehistä perusta niin oli hieman hymy tiukassa saada kuviin.
 
Hurjasti onnea Zeinika!
Hetkeen en ole käynyt täällä lukemassa, onpas paljon kakkosia tulossa :) Onnea kaikille odottajillekin!
 
Hurjasti onnea Zeinika vielä tätäkin kautta!! Ihana pieni tyttö :Heartpink Synnytys taisi tällä kertaa onnistua hieman nopeammin kuin esikoisen kohdalla?
 
Kiitos toffee ja Imme :Heartred juu Tämä toinen synnytys oli paljon nopeampi ja helpompi :) kaikki sujui kuin oppi kirjasta :) säännölliset supistukset alkoi klo 15.00 ja vauva oli ulkona 18.43 :) ponnistus kesti 3minuuttia :) ja spinaali on sit vinkkinä taivaan lahja :wink synnytys käynnistettiin ballongilla 3tunnin jälkeen se tippui pois ja kalvot puhkotiin sujui jouhevasti ja jäi itselle todella voittaja fiilis :) varsinkin ponnistus vaiheesta mitä pelkäsin eniten mutta tällä kertaa se olikin helpoin :) mussutin suklaapatukkaa kun alkoi tuntua oudolle sanoin ukolle et soittaa kätilön tarkastaa tilannetta noh kätilö tuli ja säikähti ja sanoi että pää tulee jo ei muuta kun suklaa patukka pöydälle ja ponnistamaan :D
 
Paljon onnea Zeinika! Varmasti ihanat fiilikset teidän perheessä nyt.❤
Huippua et nuin onnistunut synnytyskokemus sulla! Kauan sulla kesti eka synnytys kokonaisuudessaan ja entä sillon ponnistus?:)

Tuntuu niin hurjalta kun toisella on jo toinen pikkunen sylissä, kun itsellähän voisi olla sama tilanne jos ois pienellä ikäerolla tehty toinen. :)
Kyllä vauvakuumetta olis pikkusen. Luulin ja vähän toivoin jo olevani raskaana kun menkat oli pari päivää myöhässä mut niin ne vaan alkoi. Pikkuisen olin pettynyt, vaikka yritystä ei ole ollutkaan, vaan ehkäisy vähän sinne päin, varmat päivät ja muut yhtä tehokkaat ehkäisymenetelmät käytössä.:D
 
Kiitos Jemna ja Jenkkipentu :Heartred
Eka synnytys kesti 17,5h ja ponnistus yli 40min ja repesin joka suuntaan.
Nyt ei tullut kuin neljä pinta tikkiä ja olo on kuin voisin lähtee juoksee maratonia :D nyt ei oo kipuja eikä turvotuksia tästä tuli todella hyvä kokemus ja synnytyksestä jäi niin hyvä mieli :) on tää pieni käärö niin ihana :Heartred
Paljon onnea Jenkkipentu tulevasta vauvasta :Heartred
 
Hurjan paljon onnea Zeinikalle :dummy1: Mahtava synnytys kyllä ollut :happy: Nauttikaa koko perhe pienestä prinsessasta :Heartred
 
Takaisin
Top