bluebell89
Vauhtiin päässyt keskustelija
Madmasel, päätin siis etten anna sitä maitoa kun teki niin kipeetä ni miehelle sanoin et tarviin yöl apua et saa tytön nukkuu ilman tissiä ( aikasemmin nukutin uudestaan tytön aina vaan tissillä, mieheni sai ainoastaan syliin nukutettua). Ekan herätyksen mies hoiti ja se meni nopeesti, mut toka herätys oli miehelle selvästi liikaa :D oli sen verran kärttynen ni päätin hoitaa nukutuksen. Otin vaan tytön tiukkaan syliin ja pientä keinuvaa liikettä. Ku oli nukahtanu ni siirsin omaan sänkyyn. Tämähän ei onnistunu kun vasta 2 tunnin päästä. 2h mä aina nukutin ja siirsin omaan sänkyyn ja sit heräs itkee ja sit sama rumpa taas. Tää eka tissitön yö oltiin mun isän luona ni en pystynyt ottaa viereen nukkuu edes. Seuraavat yöt kotona yritin myös eka nukuttaa syliin ja myös viereen mistä aina siirsin omaan sänkyyn. Sit alko riittää et laitoin tutin takas suuhun.
Mutta yllättävän helposti toimi meillä. Olin paljon lukenut eri unikoulu menetelmiä enkä uskonut minkään sopivan meille. Enkä olis jaksanu edes unikouluttaa, mut tuli niin hyvä tilaisuus ja tytön reaktio oli sen verran hyvä.
Ai unohdin kokonaan, silitin myös tytön kämmentä mikä rauhotti. Ja aina kun heräsi yöllä ja otin viereen niin hetken kuluttua alkoi alkuun aina itkemään koska pettyi kun ei saanut maitoa. Mutta silitin kämmentä ja hyssyttelin niin lopetti ihan tajuttoman nopeasti itkun. Kyllä se pahalta tuntu olla antamatta sitä maitoa ja muutamia kertoja oli kun meinasin luovuttaa jo, mut onneks pidin pintani tässä edes :D
Mutta yllättävän helposti toimi meillä. Olin paljon lukenut eri unikoulu menetelmiä enkä uskonut minkään sopivan meille. Enkä olis jaksanu edes unikouluttaa, mut tuli niin hyvä tilaisuus ja tytön reaktio oli sen verran hyvä.
Ai unohdin kokonaan, silitin myös tytön kämmentä mikä rauhotti. Ja aina kun heräsi yöllä ja otin viereen niin hetken kuluttua alkoi alkuun aina itkemään koska pettyi kun ei saanut maitoa. Mutta silitin kämmentä ja hyssyttelin niin lopetti ihan tajuttoman nopeasti itkun. Kyllä se pahalta tuntu olla antamatta sitä maitoa ja muutamia kertoja oli kun meinasin luovuttaa jo, mut onneks pidin pintani tässä edes :D