Noh, sujuu joten kuten. Korvikemäärät ollu välillä jopa 150ml mut edellinen vrk oli enää 90ml ja viimeisin vrk 20 ml. Tosin nyt illalla on niiiiin tyhjiin imetty olo kun vauva on koko ajan iholla ja nukkuu pääasiassa sylissä/tissillä niin jotta saan hetken hengähtää niin annan yötä vasten korviketta, et saan ees vähän lepoa. Esikoinen juoksuttaa, mies työreissussa ulkomailla 2vrk, joten ei auta. En tiiä onko tuo stressi vai mikä, mut tiukassa tää mölö on. Alkuun kun sitä tuli suorastaan "hanasta". Nyt oon koittanu hokea "luota ittees" ja tanssinu nuoralla oman pääkoppani kans, jotta jaksan! Ehkä tää tästä vielä iloksi muuttuu! Tahdistettu pulloruokinta on vieras käsite, täytyypä googlata :) kiitti vinkistä!
Imetyksen tuki ry:ssä chattailin, mut sitä samaa vastausta sain sieltäkin, kuin oon netin täydeltä lukenut. Koitetaan luottaa että tyhjästäkin tissistä tirisee. Heruu vaan kyllä niin pieniä määriä (luulen), mut vauva on kyllä edelleen hengissä ja pissaa tulee hyvin. Kakka onkin tiukemmassa, kakkaa tosi harvoin, vaikkakin isot setit, kun "tulppa" aukeaa :)