Luo, miten siirsitte nukkumaanmenoa? Musta kun tuntuu et on ihan sama monelta laitan nukkumaan ja herää silti 6-6.30 välillä. Ei tunnu mikään auttavan meillä tähän aikaisemmin heräämiseen, ei kai auta kun tottua ja itse vaan mennä aikaisemmin nukkumaan.
Isle, meillä on Klippan triofix recline. Istuimen hankinta oli tosi vaikeeta, kaukalo oli paljon helpompi ostaa. Ihan oon ollut nyt tyytyväinen, alkuun vaan turvavöiden laitto tuntui vaikealta, mut nyt oon ihan oppinut kiristäämään ne kunnolla. Toppavaatteet päällä niitä ei todellakaan saa tarpeeksi tiukalle, et jos haluaa toppapuvun kanssa käyttää. Itse laitan esim villapuvun päälle ja laitan paksun peiton päälle. Itse en uskaltas kyllä minkään istuimen kanssa laittaa toppapuku päällä istuimeen. :/ oli se helppoa kun oli kaukalossa se lämpöpussi. :)
Istuin tuntuu ihan tarpeeksi tilavalta meidän tytölle, ainakin tällä hetkellä. Tyttö myös viihtyy (tai on viihtymättä
) tuossa ihan samalla tavalla kuin kaukalossakin.
Monet kaverit ovat tällä hetkellä etsimässä istuinta lapsilleen, ja heille usein suositeltu mm Klippania. Eli luotan siihen, että olisi ainakin turvallinen kun sitä liikkeissä usein suositellaan, ei kai liikkeessä myytäis istuimia, jotka ei olis turvallisia? Testejä lukiessa menin itse ihan sekaisin. :/
Minusta tuon käyttö on lopulta myös ihan selkeä, vaikka alkuun tuntui kaukaloon verrattuna hankalalle. :) mut vaati enemmän harjoittelua ja ohjeisiin perehtymistä kuin se kaukalo. :)