Tintti80
Oman äänensä löytänyt
Lisään vielä tuohon rakenneultra-asiaan, että itse olisin halunnut käydä siinä ennen kuin kerron raskaudesta töissä. Omalle tiimille oli kuitenkin pakko kertoa pari viikkoa sitten. No, pakko ja pakko, mutta vatsani pömpöttää niin mukavasti että ei tämä enää mene lihomisena läpi. Olen yrittänyt pitää matalaa profiilia noin muuten. (luultavasti kaikki tajuaa että olen raskaana, mutta ovat onneksi niin hienotunteisia etteivät tule suoraan utelemaan, heh)
Eilen aamulla huomasin, kun vauva siirtyi ylöspäin kohdussa vatsalla alkoi tuntua painetta ja maha meni kovaksi. En edes tajunnut, että kyseessä voisi olla harjoitussuppari, vaan luulin vatsan olevan pinkeä, kun vauva oli niin ylhäällä. Illalla sitten makoilin kaikessa rauhassa sohvalla, kunnes tuntui sama paineentunne (tällä kertaa vauva ei mielestäni liikkunut) ja kohtu meni taas kovaksi. Näin kävi illalla muutama kerta. Ei siis sattunut tai mitään.
Mä oon koko ajan ajatellut, että noi menkkamaiset kivut on siitä kun kohtu kasvaa nyt kovaa vauhtia. Onko muilla ollu nyt toisen kolmanneksen aikana noita menkkamaisia kipuja ja ootteko kyselly niistä neuvolassa ym? Lääkäri oli muutenkin vähän "häslän" oloinen, mutta sai kyllä aikamoisen paniikin mulle aikaseks