Mä ilmottaudun myös mukaan joukkoon!
Laskettuaika on 4.8. ja minulle sekä miehelle molemmille ensimmäinen lapsi tulossa. Minä 29v ja mies täyttää 35v. heinäkuussa ennen laskettua.
Rakenneultra on meillä vasta 22+0, eli vajaa pari viikkoa pitäisi jaksaa odotella! En ole vielä uskaltanut ostaa mitään tarvikkeita, mutta tällä viikolla tein löydön torista ja ostin syöttötuolin :) Vaunuja olisi kauhea hinku päästä katsomaan jo ja jännittäkin odottaa tuo pari viikkoa vielä, kun netin kautta himoitsemani merkki ja malli olisi alessa!
Alkuraskaudesta oli pahoinvointia, mutta se on onneksi jo loppunut. Kuitenkin kun se siirtyi pois, niin tilalle tuli iskiaskipuja. Ne ovat nyt tasaisesti vain pahentuneet ja siirtyneet tuonne lantioon. En pysty kuin nopeasti kaupassa käymään ja sitten on jo lonkka niin tulessa, ettei askeleista tule mitään
Tänään tekee taas niin kipeää, että pakko on kyllä koittaa lääkäriin saada yhteyttä..
Olen alkujaankin pyöreä, mutta nyt vatsa on muuttunut selkeäksi raskausvatsaksi. Ei jää enää epäilykseksi muillekaan :) olen tällä hetkellä työttömänä, joten ei ole tarvinnyt töissä selitellä tai piilotella :P Pikkuhiljaa olen kertonut tutuille asiasta, eli en enää piilottele, mutten pidä asiasta meteliäkään. Facebookissa olen ollut ihan hyss hyss ja varmaan ollaankin loppuun asti. En sielläkään kyllä aio piilotella, mutten myöskään julkisesti tehdä erityistä paljastusta lapsen tulosta :) Lähimmät tietävät ja se riittää!