Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on Emmaljungan edge duo combit classic-rungolla. Tykästyin niihin niiden perinteisen mallin vuoksi. Vaunut on toki melko isokokoiset ja varmaan vähän hankalammat kaupungilla pyöriessä, mutta tarkoituksena olisi liikkua paljon ulkona vaunuillen niin haluan niiden olevan tukevat ja kulkevan hyvin maastossa kuin maastossa :)

Ma kavelen ku ankka varsinkin duunissa kun nousen istumasta, selka ei tykkaa yhtaan.. :confused:

Mullakin on ollut harjoitussupistuksia, tai ainakin maha on mennyt kovaksi. Mullakin tätä tapahtuu yleensä aamuisin. Kipuja ei ole ollut.

Angii, miten sä pystyt olemaan 7 tuntia käymättä vessassa? :wideyed: Mun on pakko käydä tunnin välein, ja välillä vielä useammin. Pissahätä iskee heti taas uudestaan, kun on just käynyt vessassa. :meh: Hankalaa varsinkin, jos on jossain kaupungilla.

Joo sama juttu, mulla on vaan paha tapa unohtaa että mulla on pissa hätä sit muistan kun meinaa lorahtaa housuun ja miten hädän voi unohtaa jos on paljon mielenkiintosta juttua niin sen unohtaa helposti :D

Onko teillä vatsalihaksissa tuntunu siltä että ne kramppaa? Mulla on nyt parin tunnin ajan oikealla melko alhaalla tuntunu siltä että vatsalihas supistuu/kramppaa. Voikohan nämä olla niitä harjoitussupistuksia? Ei kyllä koko vatsa tunnu siltä että menis iha kovaks..

Voi olla käymättä kun ei yksinkertasesti pääse vessaan :confused: toki en ehtiny myöskään juoda mitään joten eipä siel rakossa hirveesti mitään ollutkaan. Nää on näitä hoitoalan ihanuuksia aina joskus kun on porukkaa kipeenä ja hullu kiire. Olin niin adrenaliinihöyryissä et vast jälkikäteen rupesin miettii millon oli tullu viimeks käytyä vessassa :grin

Mä oon käsittänyt että hetkelliset vihlaisut, puristukset yms jotka nopee hellittää on kasvukipuja. Kivuttomat vatsan kovettumiset harjoitussupistuksia jouden ei pitäs tehdä mitään kohdunsuulla.

Mut kivuliaat kovettumiset ja esim. Toi mun menkkajomottelu joka on jatkuvaa, voi välillä kestää useita tunteja niin voi olla sit eti juttu.. No maanantaina tarkistetaan tilannetta neuvolassa. Toivottavasti ei oo supistelua.

Mulla tais yöllä olla harjotus suppari. Heräsin kauheeseen pissahätään ja vaivalla sain rakon vähän tyhjäks. Palasin sänkyyn niin kohu oli ihan kova ja tunsin sen pohjankin ite ekaa kertaa,ja muksu sielä potki taas :grin

Kiva lukea vaunupohdintoja. Meillä on ens viikolla rakenneultra ja sen jälkeen on aateltu käydä vihdoin liikkeissä testailemassa, mitkä lopulta ois meiän vaihtoehdot. Vaikea valita, kun asutaan vielä kaupungissa, mutta ensi syksyn asuin paikka on auki. Pitänee valita jokin "välimalli" eli ei ihan pienimmät ja ketterimmät, muttei kuitenkaan kovin isot ja kankeat, että pärjätään tarvittaessa julkisissakin.

Mulla oli jossain välissä enemmän noita erilaisia jomotuksia ja vihlomisia, mutta nyt ovat vähentyneet. Oiskohan ollut suorassa yhteydessä yskän määrään, joka on nyt vihdoin vähenemään päin.

Meillä on rakenneultra myös edessä reilun viikon päästä ja ollaan ajateltu, että vasta tuon jälkeen aletaan ostella varusteita. Vaunut saadaan lahjaksi, joten varmaan päädytään uusiin, vaikka tietenkin käytettyjäkin voisi etsiskellä, mikäli aikarahkeet riittävät. Kävi nimittäin niin, että vuosikausien etsimisten jälkeen löydettiin vihdoin sopiva asunto ja meidän tarjous hyväksyttiin viime viikolla. :cool05Remppa- ja sisustuspuuhat vievät nyt siis varmaan koko kevään, joten saa nähdä, kuinka paljon ehditään käytettyjä vaunuja etsiskellä. Paljon isoja, mutta ihania muutoksia edessä! :)Kunpa vaan kaikki olisi rakenneultrassa kunnossa! :smiley-angelic001

Voi kun mekin löydettäisiin asunto! Ollaan syksystä asti etsitty kolmiota, mutta meillä on niin erilainen maku asunnon suhteen että vielä ei ole sopivaa löytynyt... :( asutaan nyt kaksiossa vielä vuokralla mutta ois niin ihana saada oma asunto ja oma huone pikkuiselle :) mekin aletaan tehdä hankintoja vasta rakenneultran jälkeen joka on vasta 8.4...

Meilla on keskiviikkona seka rakenneultra etta lainaneuvottelut pankissa, saa nahda saadaanko lainaa kun mies viela opiskelee. Isompaan kamppaan ois kuitenkin kiva paasta ennen vauvaa, ja jos se ois oma niin viela parempi.. :)

Me tehtiin viime elokuussa asuntokaupat rivarikolmiosta ja on nyt siinä asuttu :) tosin siellä on nyt kuivatus menossa ku käyttövesi putkeen oli tullut reikä.. mutta kyllä me viimeistään kesäksi päästään takaisin kotiin :)

Me ostettiin pari vuotta sitten myös rivitalon iso kolmio. Remontoitiin tämä täysin uudestaan, osassa huoneita jopa seinien rakenteita myöden. Vieläkin on kesken ja tuo tuleva lastenhuone on vielä enemmän varaston ku huoneen näköinen, lisäksi miehen tietokonehuoneena, vauvan vaatteet yms menee sinne mutta ensin saa nukkua meidän huoneessa. Isot pihat sekä edessä, että takana ja takapihan vieressä lasten leikkipaikka :) joo okei, hieman se meteli ärsyttää mutta omaa lasta ajatellen hyvä sijainti :D pieni palkkaisena asuntolainan ja autolainan (+kolme koiraa ja kolme liskoa) kanssa on kädestä suuhun elämistä ja se mua huolettaa mutta onhan meitä tässä kaksi :)

Meillä on rakenne tiistaina ja sen jälkeen sitten mietitään vaunujen ostoa, en nyt ole mitään brioja kiinnostavampaakaan löytänyt joten kyllä ne taitaa olla se lopullinen valinta. Hyvä saada vaunut etukäteen että voi sitten lenkkeillä tyhjien vaunujen kanssa että koirat tottuu menoon :D en oo sit ihan helisemässä täällä vauvan ja koirien kanssa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Me asutaan myös rivari kolmiossa, uudessa sellaisessa, mutta meillä taas on kova omakotitalo kuume :) käytettiin arvioijaa tässä meidän kämpässä ja kyllä nyt on huono aika myydä kun taloustilanne on mitä on.. ollaan sitten lykätty tätä haavetta, katotaan mikä tilanne ensi keväänä on. Ja hyvin me tässä mahdutaan olemaan vauvankin kanssa :) Meillä on rakenneultra vajaan parin viikon päästä, sitten ollaankin jo melkein puolivälissä.

Me asustellaan vielä vuokralla, kaksiossa, mutta tarkoituksena olisi vuoden sisällä ostaa oma asunto. Mielellään suoraan 3 makuuhuoneen rivari tai paritalo. Ollaan molemmat vakituisissa töissä joten lainan saannin ei pitäisi olla ongelma, varsinkaan kun ollaan asuntosäästäjiä. Mutta ajateltiin että mahdutaan nyt vielä tähän vauvankin kanssa ja katsotaan sitä oman ostoa sitten tuossa vuoden vaihteen tienoilla. Olisihan se hienoa päästä omaan, jossa olisi pihaa ja ylimääräinen makkari pikkuiselle

Meillä 5h paritalon puolikas jossa iso oma piha joten ainakin pari lastenhuonetta saadaan tähän laitettua :) ollaan asuttu kesällä 2 vuotta tässä ja iavan ihana koti ja alue, luulen et viihdytään tässä pitkään!

Me asutaan rivari kaksiossa vuokralla vaan jospa mahduttaan vuosi-kaksi siinä majailee :) olis sitten tarkotus omakotitalo laittaa :)! Mulla rakenneultra vasta 16.4.. Kauheen pitkä aika vielä :D en oo mitään vielä uskaltanu ite ostella (paitsi tietenkin Kärppä podi). On se jotenki helpompaa kun tietää kumpi on tulossa :).

Takaisin