Täällä myös esikoista odotellaan! Miehellä lapsia edellisestä liitostaan, käyvät meillä kyläilemässä joka toinen viikonloppu.
Mennään rv 6+5, ensimmäinen neuvola on 7.1 ja ultrattu on jo verenvuodon takia. Kaikki oli kuitenkin siis hyvin.
Raskausoireet mulla on ihan järkyttävät, juuri kävin pönttöä halailemassa. Tänään saanut yhden vadelma mehujään syötyä oksettavan olon takia ja ylös sekin sitten näköjään tuli. En oo syönny kunnolla noin viikkoon huonon olon takia. Popkorni on ollu pelastava enkeli mulla iltasin, sitä saanut syötyä. Nännit super arat kokoajan, itku meinannut kauppamatkalla tulla parinakin päivänä pakkasten takia, ei muutakun sukat nännien pälle viikattuna matkaan :D Mulla on muutenkin E kuppi niin kivahan se on rintsikoihin täytettä tunkea not ! Iho mulla on myös mennyt aivan kamalaan kuntoon, naamassa finnejä kokoajan ja koko rintakehä täynnä näppylää. Puhutaan kuulemma raskausaknesta. Onneksi tää ei nyt sentään niin paha ole ettei meikki sitä hävittäis.
Hirmuisesti haluisin jo kaikkea kivaa ostella tulokasta varten, mutten uskalla. Oon jotenkin orientoitunut siihen että jos jostakin innostun niin se menee pieleen. Mulla on myös jonkun sortin autoimmuunisairaus mikä suurentaa keskenmenon riskiä. Jotenkin uskalla hirveästi vielä innostua.
Jahas, taitaa pönttö taas kutsua... :D