Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea ja tervetuloa uusille elokuun esikoismammoille :)

Mä en tiedä, onko painoa tullut lisää. Viimeksi kävin vaa'alla jouluna ja silloin ei ollut paino noussut eikä laskenut. Ainoa kaveri, joka raskaudesta tietää tosin sanoi, että turvotus ois ainakin kasvoista lähtenyt. Näytän siis suht normaalilta lukuunottamatta pallomahaa :grin Jos paino nousee niin en halua sen ainakaan johtuvan liiasta mässäilystä. Oon Angii sun kanssa samoilla linjoilla, että heti kun vaan pystyn niin alan syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Nyt olo alkaa olla sen verran kohentunut, että yritän huomenna mennä salille. Samalla sais käytyä vaa'alla :)

Mullaki pari eri työkaveria ennen ku plussasin loi muhun merkittäviä katseita ja kyselivät että miten sä näytät niin fressiltä,pirteältä jne. Kai se sitten näky jo tossa vaiheessa naamasta :) Kahvia oon ollu aina kova juomaan, jossain vaiheessa ei oikein maistunu mutta nyt voisin taas kitata sitä kuppitolkulla. Tosi hankala yrittää rajottaa ees siihen 3 kupposeen päivässä.

Mä en yleensä kykene elämään ilman aamukahvia, nyt lopetin kuin seinään kun se ei ensin maistunut ja seuraavana aamuna ajatuskin oksetti. Mustaa teetä menee sen sijaan kuppi tai kaksi aamulla ja se maistuu kans hyvältä.

No tee on mulla kanssa sellasta mikä menee :) oon huomannu monessa ketkä juo kahvia että se aamukahvi on melkein aina se in :)

Juu täälläkin yllätyin kun ei oo tullu juotua kahvia enää ollenkaan ja aikasemmin olin suurkuluttaja :D Ei vaan oo tehny enää mieli, teetä juon nyt sit silloin tällöin :)

Mulla kans sama homma, kahvia join aiemmin muutamia kuppeja päivässä ja varsinki se aamukahvi oli kaikkein tärkein :D Mut nykyään ei puhettakaan et joisin aamulla kahvia, enkä välttämättä juo ollenkaan päivän aikana. Jos juon ni se max 3 kuppia :)

Mullakin on kahvinjuonti loppunut lahes kokonaan, en kieltaydy jos tarjotaan, mutta sittenkin jaa puolet juomatta.

Joulun jalkeen yks duunikaveri kans isoon aaneen toitotti kuinka naytin muka jotenkin erityisen hyvalta, kuittasin sen "kavin pitkasta aikaa suihkussa" -tyyppisella lapalla eika kukaan sitten onneksi tajunnut ihmetella enempia. :grin

Paino tossa nousi ehka pari kiloa, mutta nyt kun pahin turvotus on laskenut, niin onneksi lahtivat poiskin, kun tata massaa oon muutenkin liikaa, niin tassa vaiheessa olisin mielellaan viela keraamatta yhtaan ylimaaraisia kiloja jos ei oo pakko. :oops:

Kauheeta tää nälkä! Se kun iskee, niin iskee kunnolla. Viime yönä heräsin kahden maissa, kun mies kömpi viereen, oli niin kova nälkä, et koski mahaan eikä saanu unta.. oli pakko nousta "huijaamaan" masua, jääkaapille ja pari haarukallista raejuustoa, jo helpotti. :grin:laughing002

Kahvia oon vähentäny reippaasti, ennen tuli töissä juotua se kolme kuppia, niin nyt ehkä puolikas jos sitäkään. Kotona en kahvia keittänyt ennenkään, kupillinen kapselista sillon tällön. :)

Ittellä tuo nälkä ylättää välillä, pahimmat oireet ittellä oli väsymys. Mut nyt sekin on loppunnu :)

Täälläkin esikoisen odottaja, ja vien varmaan voiton tässä iässä kun sitä vasta 19.. :D
Nopeasti tuosta lueskelin vain, kahvi viimeisenä, loppui kuin seinään sen juominen itselläänkin, ja suurkuluttaja täälläkin!
Maha on kuin jalkapallo turvotuksen takia, ja tuossa viime viikolla rupesi pahin etominen helpottamaan :)

Mulla ei oo ollu mitään muita oireita (vielä) kun se että käyn todella helposti itkemään :D siskon tyttö 1-v tömähti pyllylleen niin johan miä vollotin vaikka toiselle ei käynny mitää :D

Mulla pitäisi olla, koska huomenna viikkoja 10+0, niin se rv 13 tulee täyteen tässä kuussa ja ennen sitä pitäisi olla ultra :)
Odottelen aikaa keskussairaalalta.

Meillä on 8+2 mut se on eka ultra mitat otetaan ja varmistutaan että viikot on oikeessa. Sit sais raskaus todistuksen :)

Takaisin