Täältä ilmoittautuu seuraava elokuun odottaja. Viikkoja taitaa olla se 7+2 eli loppukuun odottajia ollaan, saa nähdä minne nuo viikot sitte tasottuu. Ensineuvola ois ensiviikolla, ja siellä sitten varaillaan ultrat yms. Uudet asiat ja tilanteet ei ole ehkä minun eikä mieheni parhaita toiminta-alueita, joten jännittää hulluna kaikki tuleva! Mutta sehän kuuluu vaan asiaan! :)
Oireita ei ole ollut kuin mahdoton väsymys ja paleleminen. Toki nämä -23 astetta pakkasta saattaa jo itsessään aiheuttaa pientä palelua, että kuinka paljon sitten on oikeesti kytköksissä itse raskauteen. :) Turvotus on aivan kauhistuttavaa. Joulun ja uudenvuoden suklaa satsien jälkeen ei ole uskaltanu käydä puntarilla sillä turvotus on ihan hirveetä. Tänä aamuna kuitenkin sinne itseni pakotin ja suureksi yllätykseksi paino oli jopa vähä tippunut!
Kuntoliikuntaa olen jatkanut ihan normaalisti, lenkkeilyä, uintia, kuntosalilla käyntiä. Väsymys on välillä niin kovaa että ei tahdo saada itteään millään lähtemään, vaan aina sitä piristyy sitte kun itsensä saa haukkaamaan happea!