Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on kanssa ollut hermot niiin kireellä,pienikin asia laittaa ärsyttämään :grin Syyskuussa lopetin tupakanpolton ja nyt kun kaikki ärsyttää vähän väliä niin tekin niin paljon mieli tupakkia! :mad: Mutta en polta! Jos on aivan pakko saada,niin jaksan kyllä odottaa tulevaan syksyyn asti! Mutta eiköhän tääkin mee ohi :)

Meillä 20.pv eka ultra,viikkoja 12+1 silloin. Innolla odotan kyllä! :Heartred

Hyvä, että jollakin muullakin tullut lisäkiloja :happy:.
Täytyy kyllä vauhtia vähän himmata..ei auta tällä vauhdilla tulla koko aikaa.

Tänään poksu 10+0, ja ihan kuin eilen vasta olisi tehnyt testin, hurjaa! :)
Mulla ei oo lisäkiloja onneks tullut kun ei mitään ole pystynyt syömäänkään, nyt sitten syön senkin edestä että niitä odotellessa...
Ultra aika meillä 21.1, viikkoja silloin 11+6 :)

Tänään varhaisultra ja Kylläpä jännittää. Ry 8+3 tänään. Onko muut ajatellut käyvänsä ennen nt -ultraa varhaisultrassa? :)

Niin minniliini ei mulla hirveen nopeesti oo paino noussu mutta 3 kg on noussu ja mulla on toi verenpaine kanssa tosi matala

Mites muilla, minkälaisia neuvola tätejä teillä on?
Minulla ainakin hirmu mukava, joka tosin vaihtuu pian :(

Mä oon varmaan kertonutkin jo, mutta täällä ei oo neuvoloita vaan kätilöt tai gynet hoitaa raskausseurannan. Mun gyne on ihan mahtava tyyppi, vanhempi elämänkokemusta omaava nainen, sydämellinen ja osaa hommansa. Kävin varmistamassa raskauden ennen uutta vuotta, jolloin sain arvion la:sta ja viikoista, ja pääsin näkemään pikkuriikkisen sydämen sykkeen :Heartred (silloin rv 6+4). Seuraava käynti tosiaan 21.1. ja siihen iiiihan liian pitkä aika! Mä voisin viikoittain käydä että tietäis kaiken olevan kunnossa :smiley-ashamed005

Täällä kans todella mukava neuvolatäti ja onneks :) en ehkä pystyis käymään jos olis aivan kaamea :D Olen vähän turhan suora suustani, jos koen sen tarpeelliseksi, enkä siinä vaiheessa säästele sanojani :D

Mennään ainakin Blopin, Jempon ja laapotin kanssa aika samoissa aikatauluissa, kun vähän lukaisin ketjua taaksepäin. Meillä se ultra ajoittuu kanssa tasa 12 viikolle ja on siis 23.1. Vähän turhankin jännää nyt ootella... Painoa oli itsellekin tullut joulun aikaan +2 kg, tänä aamuna enää +1,5 kg ilman mitään kiristelyä. Tavoitteena olisi, että koko raskausaikana saisi pysyttyä siellä +10 kg:ssa, se oli neuvolankin suositus. Mutta eipä tuolle oikein mitään mahda, jos jossain vaiheessa ei paino terveelliselläkään syömisellä pysy kurissa. Hankalaa, kun sairastaa monta viikkoa eikä pääse liikkumaan.

Mä kävin tänään aamulla vihdoin salilla :) Yksi kilo oli tullut painoa lisää reilussa kahdessa viikossa. Mulla oli kahden viikon tauko treenailussa joulunpyhien ja pahoinvoinnin takia. Huomasin kyllä nopeasti, että tarkkana saa olla treenin kanssa. Mulla hyppäs sykkeet heti 130:in ja kun hetkeksi unohti seurata sykettä niin se olikin jo 170 ja alko huimaamaan. Kiva oli olla salilla pitkästä aikaa ja toivottavasti tätä saa jatkaa mahdollisimman pitkälle :happy:

Oi tääkin tahtoo salille! Tänään ollut pahoinvointi taas niin huipussaan, etten päässyt töihinkään.. Yritän nyt vaan tsempata, että ei ole enää montaa viikkoa, jos tää tosiaan useammilla rupeaa helpottamaan viikon 12 tienoilla. Mä niin toivon, että mullakin rupeaisi!

jee tänään joulutauon jälkeen taas uimaan! jännityksellä odottelen miltä tulee tuntumaan, läkähtyykö parinsadan metrin jälkeen vai sujuuko normaalisti :) salikeikka sujui ihan hyvin, otin rauhallisesti jos alkoi etoa ja selvisin kunnialla läpi. ehkä vähän joutui himmailemaan.

Jes nyt uskaltaudun mäkin mukaan! Vähän oon jo silmäilly keskustelua suppusuuna taustalla mutta tänään selvisi, että kyllä siellä sisällä jotain elämää on ;) Oireet ollu todella vähäiset, minkä vuoksi aloinkin stressaamaan (kaikki tuulimuna/keskenmeno-keskustelut foorumeilla koluttu läpi). Tällä hetkellä siis on menossa rv 8+2, jonka kunniaks käväistiin lääkäriksi opiskelevan poikaystäväni kanssa salaa kurkistelemassa ultralla, syke näkyi hienosti mutta aika papanahan se vielä oli! Maanantaina eka neuvola ja nyt ainakin on mielenrauhaa odotella nt-ultraan asti. Pakko se on uskoa ja lopettaa stressaaminen!:)

Takaisin