Elokuiset 2020

Hyvää uutta vuotta! Mä kävin tänään varhaisultrassa, raskausviikkoja pitäisi olla 8, mutta kohdussa ei näkynyt mitään :sad001 nyt sit odotellaan viikko uutta ultraa. Ajatus raskaudesta tuhoutui jo, vaikka oireita onkin. Ärsyttää ehkä eniten että joutuu odottamaan vaikka kuinka kauan että saa tyhjennyksen, ellei olis käynyt vain semmoinen tuuri että olisikin raskaus alkanut odotettua myöhemmin.

Voi ei, toivottavasti löytyy uudessa ultrassa sikiö!
 
Hei kaikki!
Mulla on tulossa ensimmäinen lapsi elokuussa ja innolla odottelen raskauden kulkua :)
Mulla ei oo ollu pahoinvointia mutta mielialat on vaihdellu ja ajatuskin joistain ruoista ällöttää. Lisäksi tekis kokoajan mieli roskaruokaa :hungry:

Oon tällähetkellä kirjoilla Vantaalla kun olen siellä opiskelemassa mutta asun oikeastaan Varsinais-Suomessa ja kevään aikana muutankin sinne.

Onko täällä ketään joka olisi synnyttänyt Turussa?
Millaista siellä on? Onko mahdollisuus ns. perhehuoneeseen eli että mies olisi mukana synnytyksen jälkeisinä päivinä?
 
Hei kaikki!
Mulla on tulossa ensimmäinen lapsi elokuussa ja innolla odottelen raskauden kulkua :)
Mulla ei oo ollu pahoinvointia mutta mielialat on vaihdellu ja ajatuskin joistain ruoista ällöttää. Lisäksi tekis kokoajan mieli roskaruokaa :hungry:

Oon tällähetkellä kirjoilla Vantaalla kun olen siellä opiskelemassa mutta asun oikeastaan Varsinais-Suomessa ja kevään aikana muutankin sinne.

Onko täällä ketään joka olisi synnyttänyt Turussa?
Millaista siellä on? Onko mahdollisuus ns. perhehuoneeseen eli että mies olisi mukana synnytyksen jälkeisinä päivinä?


Tervetuloa!

Mulla oli synnytys Tyksissä ja tämä seuraava syntyy myös, jos sinne päästään.

Mulla ei oo tyksistä mitään pahaa sanottavaa. Perhehuone järjestyi ja järjestyy, kunhan on vaan tilaa :) toive jätettiin heti kun tehtiin käynnistyspäätös. :)
 
Heippa, me poistettiin kierukka 15.11.2019 ja viime viikolla sain testiin viivat.
Neuvolaan soitin ja keskustelin, ilmoitti että oon 5+jtn. Nyt 6rv menossa
Ekaa neuvolaa odotellessa, en vaan jaksa odottaa.:)
 
Mäkin taidan uskaltautua tänne jotain kirjoittelemaan, vähän aikaa olen jo seuraillut keskusteluja. :) Plussasin ensimmäisen kerran 3+5 ja nyt olis laskujen mukaan 5+4 menossa, la siis vasta 31.8. Yritystä (välillä tosin vähän vähemmän aktiivista) takana parisen vuotta, meillä esikoinen on joulukuinen 2016. Peukkuja pidetään että kaikki menisi hyvin ja pieni pysyisi matkassa. :Heartred
 
Onko täällä ketään joka olisi synnyttänyt Turussa?
Millaista siellä on? Onko mahdollisuus ns. perhehuoneeseen eli että mies olisi mukana synnytyksen jälkeisinä päivinä?

Täällä myös positiivinen TYKS-kokemus 03/2018 :) Meillä varsinkin kun oli astetta rankempi synnytys ja vauva joutui pariksi päiväksi tarkkailuun niin olin muutamaa yksittäistä tilannetta lukuunottamatta todella tyytyväinen saamaamme kohteluun. Sain apua aina kun tarvitsin, mm. Jouduin hälyttämään yökön apuun kun en päässyt ylös sängystä vauvan ollessa paidan alla ihokontaktissa :hilarious: yökkö vielä antoi vauvalle lisämaidon sillä aikaa kun mä kävin vessassa :angelic:
 
Vieläkö otatte mukaan uusia? Olen parikymppinen nainen, kolmas raskaus nyt rv 9+6, esikoiset syntyneet 9/17. :) Esikoisia odottaessa muodostui tärkeäksi vertaistuki, ja meillä on yhä Facebookissa aktiivinen ryhmä joten olisi ihanaa saada taas jutella ihmisten kanssa jotka ovat suunnilleen samassa vaiheessa raskautta menossa :love017
 
Täällä tilanne muuttunut..eilen hieman kipuilua alavatsassa ja ruskean vuodon vuoksi lääkäriin.. siellä lääkäri ultralla totesi, että ei vastaa kuin n. rv6 ja ei sykettä.. vaikka piti olla rv9.. antoi uuden ajan viikon päähän ja jos ei mitään edelleen näy, niin sitten ei ole enää toivoa.. noh..eilen lääkäristä kotiin päästyä alkoikin sitten verinen vuoto, että kyllä tämä pikkuinen ei tainnut jaksaa mukana sittenkään pysyä :sad001
 
Täällä tilanne muuttunut..eilen hieman kipuilua alavatsassa ja ruskean vuodon vuoksi lääkäriin.. siellä lääkäri ultralla totesi, että ei vastaa kuin n. rv6 ja ei sykettä.. vaikka piti olla rv9.. antoi uuden ajan viikon päähän ja jos ei mitään edelleen näy, niin sitten ei ole enää toivoa.. noh..eilen lääkäristä kotiin päästyä alkoikin sitten verinen vuoto, että kyllä tämä pikkuinen ei tainnut jaksaa mukana sittenkään pysyä :sad001

Pahoittelut!
 
Täällä tilanne muuttunut..eilen hieman kipuilua alavatsassa ja ruskean vuodon vuoksi lääkäriin.. siellä lääkäri ultralla totesi, että ei vastaa kuin n. rv6 ja ei sykettä.. vaikka piti olla rv9.. antoi uuden ajan viikon päähän ja jos ei mitään edelleen näy, niin sitten ei ole enää toivoa.. noh..eilen lääkäristä kotiin päästyä alkoikin sitten verinen vuoto, että kyllä tämä pikkuinen ei tainnut jaksaa mukana sittenkään pysyä :sad001

:sad001:sad001:sad001 Todella ikävä kuulla! Voimia :Heartred
 
Hei, ja kiitos teille kaikille viesteistä :Heartred minä poistun täältä ryhmästä ja toivottavasti pääsen ilmoittautumaan vielä tulevaisuudessa johonkin uuteen ryhmään..

Onnea ja tsemppiä jatkoon teille ihan kaikille:smiley-angelic003 :greet025
 
Onko muilla tuntunut kohdun kasvu/liitoskipuja?
Nyt olen itse jonkun verran kipuillut, vihlontaa nivusissa ja alavatsalla ja tänään muutenkin jomotellut :dead: ...pistää aina miettimään, että onkohan siellä kaikki hyvin tai miten kroppa kestää raskautta, että pysyykö vauva loppuun asti mukana.
Enemmän tuota kipuilua on liikkuessa, 2 koiraa kun pakottaa päivittäin lenkkeilemään :happy:
 
Takaisin
Top