Kamalia äitejä, onneksi sekä oma äiti että anoppi on mun mielestä maailman parhaita, ja nyt kun niistä tuli mummu&immu niin ne on vieläkin parempia :) Mie ja äiti ollaan jotenkin lähennytty lisää vaikka oltiin jo ennen vauvan tuloa läheisiä :)
Mun äiti aina sanoo, että häntä on niin monta kertaa ottanut oma äitinsä päähän ku se aina hänen kaapit penko ja arvosteli siivousta ja touhus millo mitäkin, niin ei hän aio mulle samaa tehdä, eikä ole tehnytkään. Joskus melkein TOIVON että hän olisi enemmän kotonaan meillä, paitti sekin toivo kai meni kun hän kerran yökylässä ollessaan keitti kahvia itsekseen ja se meni mönkään, taisi traumatisoitua
Se on mie joka hänen luona siivoaa ja penkoo kaapit mutta se on siellä toivottua kun heitän kaikki parasta ennen-päiväyksen ohittaneet kamat pois
ja saan siitä joskus rahaakin
Mie oon ihan karseessa flunssassa. Oltiin eilen Pikkuakan kanssa koko päivä eka terveyskeskuksessa ja sitten vielä lasten päivystyksessä kun sanoin että miuta huolettaa kun Pikkuakka on 2 päivää itkenyt tosi paljon, ja pitkään ilman mitään syytä, ja yskii itkiessään, että liekö hän saanut minulta pöpön.
Pikkuakka oli kyllä oikea homman tähti, hänet lääkäri tutki perusteellisesti ja laittoi lähetteen vielä lastenpäivystykseen missä häntä tutkittiin lisää ja varmistettiin ettei hänellä ole mitään sairautta tai muuta mistä itku johtuisi. Lopputulos oli se, että häntä vaan närästää nyt niin kovin, eikä sille mahda mitään, mutta saatiin vielä perjantaille polille kontrolliaika jolloin katsotaan onko hän jo rauhoittunut, ja tarviiko närästyslääkettä.
Olin ihan äimänä miten hyvin hänet oikein napattiin hoitoon vaikka sanoin jo terkkarissa että eikai mitään hätää jos hänellä ei ole esim. korvatulehdusta, mutta silti halusivat varmistaa kaiken, ja vielä monesti varmistivat että pärjäänkö varmasti hänen kanssa vaikka olenkin kipeä, ja että jos haluan niin päästään kyllä ostastolle silläkin perusteella että mie oon liian väsynyt :) Ja tänään olo onkin jo huomattavasti parempi vaikka olen yhä päästä varpaisiin täynnä limaa ja yskää
Oli kyllä ihanaa huomata että olin huolissani turhaan kun mietin että mitä jos miun olo vielä pahenee, niin miten ihmeessä pärjätään, joutuuko mies jäämään palkattomalle vapaalle meitä hoitamaan..