Kellitys
Piirimestaruustason postaaja
Meillä vauva nukahti äsken itsekseen yöunille! Esikoisen kanssa sen suhteen harjoiteltiin pitkään ja hartaasti, ja tämä neiti on nyt kolme kertaa nukahtanut itsekseen alle kaksikuisena. Pitänee laittaa useammin jo yöunille itsekseen, kun kerta tuntuu sujuvan, niin oppisikin siihen, eikä tissille nukahtamiseen. Olisi tulevaisuudessa yksi murhe vähemmän. Se edellyttää vaan sitä, että pitää laittaa vauva nukkumaan aikaisemmin, kuin itse menee. Muutenhan se nukahtaa siihen viereen vaikkei tissille nukahtaisikaan.
Meillä on miehen kanssa sovittu, että hän voisi parina iltana viikossa pelata kavereidensa kanssa, kun minäkin saan kerta pari kertaa viikossa viettää muutaman tunnin tallilla. Mutta siihen sopimukseen kuuluu, että hänen pitää sitten minulle kertoa, kun aikoo pelata. Mieluusti tietysti etukäteen, mutta viimeistään silloin, kun on menossa pelaamaan. Usein kun hänkin tietää, että voi pelata, vasta sitten, kun ovat ryhtymässä pelaamaan. Mutta nyt on pari kertaa sitten jättänyt kokonaan kertomatta, olen vaan 30 min - 1 h päästä huomannut, että jaa, sitä pelataan.
Kiva, kun sitten joudun yllättäen laittamaan esim. esikoiselle iltapalaa, kun toinen tulee sanomaan, että nälkä on, eikä isi laita. Meillä kun on vuorot noiden suhteen. Eihän se iso homma ole, mutta esikoisen puolesta harmittaa, kun joutuu pyytelemään iltapalaa, kun enhän minä osaa laittaa, jos en tiedä, että minun pitää laittaa. Miehet. Muuten mies osallistuu kyllä ihan ok, nuo pelit vaan tuntuvat menevän ihan kaiken edelle. 
Meillä on miehen kanssa sovittu, että hän voisi parina iltana viikossa pelata kavereidensa kanssa, kun minäkin saan kerta pari kertaa viikossa viettää muutaman tunnin tallilla. Mutta siihen sopimukseen kuuluu, että hänen pitää sitten minulle kertoa, kun aikoo pelata. Mieluusti tietysti etukäteen, mutta viimeistään silloin, kun on menossa pelaamaan. Usein kun hänkin tietää, että voi pelata, vasta sitten, kun ovat ryhtymässä pelaamaan. Mutta nyt on pari kertaa sitten jättänyt kokonaan kertomatta, olen vaan 30 min - 1 h päästä huomannut, että jaa, sitä pelataan.