Joujoujou. Täällä olen, kärsimätön nainen. Olisipa jo ensi viikon torstai ja lasketun ajan määrittämisultra(ko se nyt on nimeltään) ja olisipa siellä hurjaa vauhtia kuuluva tykytys. Ja ihan hirveesti haluisin kertoo jo perheelle mutta odotan rauhassa.... Päässä on kaksion muutostyöt ja kalustehankinnat valmiita, että voidaan ekat pari vuotta tässä asua ja päästä asuntolainassa paremmille vesille, isompaa kotia ajatellen... sukupuoltakin jo mietiskellyt...ja nimeä... oi kyllä. .. ajatukset viuhtoo ja lentelee miten sattuu... iha hirvee halipula ja hellyyden kipu myös ja mies ei tajuu.... että tällasta... vituttaa muuten yöllä vessaan herääminen...

Täällä myös todella kovia mahakipuja nyt muutamana päivänä, maha kramppaa ja sattuu ihan huolella. Kuitenkin sitten helpottaa aamuksi ja alkaa päivän mittaa uudelleen. Voisko tää olla joku näihin viikkoihin liittyvä oire? Et kohtu kasvaa nyt kunnolla tms? :) Mulla kun viikkoja tuo rv 7+2.. Mulla on kamalasti myös ilmaa vatsassa ja sekin tuntuu kivistävän..
Tulevana viikonloppuna meillä onkin kivaa menoa, jossa saan jännätä miten hyvin pieni suuri salaisuutemme pysyy salassa, ja sit voi ajatella ettei oo kuin reilu viikko enää.