Jellis, mahtavaa! Noin loistava uutine antaa itsellekin toivoa inssin mahdolliseen onnistumiseen. :)
on. Huoh, ystäväni aamusta laittoi viestiä, että parisuhde on niin hankala, nykyinen miesystävä vaan makaa sohvalla eikä sano tämän ystäväni aiemmasta parisuhteesta oleville lapsille mtn. Mies on työtön, ei hae edes mtn tukia mut silti asuu tämän ystäväni luona hänen kustannuksellaan. En sinänsä yllättynyt koska tuota samaa oon kuullu jo lähes vuoden, et ystäväni ei ainakaan ole onnellinen, rahasta tiukkaa kokoajan!
No, sitten äsken tuli viesti tältä ystävältä "en tiedä mitä ajatella, r-testiin tuli 2 viivaa, oon siis raskaana". Olin vähän häkeltynyt, pitäiskö mun onnitella vai mitä.
Itse raskautta yrittäny jo sen kohta 3vuotta niin eka ajatus oli, miksi meillä ei onnistu, vaikka kaikki perusjutut elämässä hyvin, parisuhde, talous yms.
Toki lopulta laitoin viestiä takas, onnittelin ja et toivotaan et kaikki sujuu hyvin.
Ja, menin sit SORTUMAAN kaikessa tunnekuohussa! Tosin vaan ovistikun kastoin ja pidätyskään ollut kuin sen pari h. pp7 ei varmasti millään testillä mtn kirkuvaa toista viivaa voikkaan tulla? Mutta, kyllä tuossa joku haamu tai viivanpaikka näkyy. Tosin rfsu ovistikku niin ei tuost voi vielä mtn edes olettaa.
Kuluispa päivät nyt vaan nopsempaa...