Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihanaa Jellis :love7

Joo, kyllä tässä on jotain kuumetta miullakin kun töissä tuoksuu jonkun kollegan partavesi tms. ihan jumalattoman hyvältä :laughing021 Yleensä en edes huomaa mitään sellaisia..

Voi ei Helinäkeiju..:oops: On varmasti sekavat tunnelmat tuollaisen uutisen jälkeen. Ihme juttu että ei aiemmin ole sitä diagnosoitu mutta kuten LaraS kirjoitti, tiedetäänpähän nyt että mikä on kyseessä. Voimia kovasti :Heartred

Helinä, paljon paljon tsemppiä!! <3 Onko sulla muita oireita ollut tuosta kysta-endosta?

Mä en vittu tiedä enää mitään....aamulla en tehnyt, äsken tein...ja ei ole enää digiä. Kaikki liuskat oli tilattu raskauskeijulta, ja cb digi oli myös plussa. Nää ostin tänään ja äsken tein. Negoja molemmat. Ei siis edes hailuraa!!! Voiko hcg tippua noin nopeasti???

Viima se lugesteron on hyvä lääke alkuraskauteen. Mulla ei meinannu pikkusen pysyy kyydissä. Neljä perättäistä keskenmenoo siis takana ja viidenteen sain tuon lääkkeen mukaan ja meni loppuun asti. Tästä toisestaki oli ja tuolla tuo sinnittelee <3 Sitä syödään rv 12+0 asti. Mulla oli siis ongelma, ettei kroppa tuottanu tarpeeks keltarauhasta ja surkastu aina liian aikaseen pois ja raskaus ei voinu jatkua. Eli keltarauhanen toimii sinne rv 12+0 asti.
Sen lääkkeen voi alottaa jo heti plussattuaan. Eli jos sulla on reseoti siihen, niin käy ihmeessä hakee. Siitä ei oo ainakaan haittaa :)

Viima voi viivat, minne katositte!! :confused: Enpä äkkiseltään tuohon parempaa vastausta löytänyt:
"Normaalisti naisen veressä on istukkahormonia alle 5 mlU/ml, raskaana olevan veressä hormonimäärä on moninkertainen ja alkuraskaudessa pitoisuus nousee kolmanteen raskauskuukauteen saakka. hCG-pitoisuudessa eri raskausviikkoina esiintyy suuria yksilöllisiä vaihteluita, samoin kuin pitoisuuden nousu ja laskuvauhdissa. Keskenmenon jälkeen istukkahormonin pitoisuuden pitäisi laskea normaalille tasolle noin viidessä viikossa."

Entäs, jos huomenna pyydät tk-tädiltä hcg-labran?

Jospa olikin susi nämä tän päivän molemmat testit? Joku kökkö erä. Toivottavasti vika on tikuissa :Heartred

Viima löytyi vielä tällainen, että hCG:n määrä puolittuu noin 1-2 päivässä.
Herkällä testillä voi siis nopeasti mennä "näkymättömiin" :sorry: mutta oliko nuo digit erityisen herkkiäkään :think005 jokuhan (en muista, kuka) laittoi tänne vastikään taulukon niistä.

Kipsuli oliko sullakin jo tuplaviivat :eek: Mulla on mennyt ihan ohi :sorry: oireitahan sulla oli, vieläkö niitä on vai onko loppuneet?

Heh, selitinpä sekavasti. Siis ovis viivat oli tummat monta päivää niin en nyt tiiä dpota:rolleyes:
Oireita on välillä enemmän, välillä vähemmän. Menkka jomot jatkuu ilman menkkoja, lämmöt koholla, etovaa oloa. siinä ne.:banghead:

Kyllä siinä jotakin näkyy, mutta heikosti. Valon kanssa kun läpivalasee niin näkyy selvästi 2 viivaa? Toisessa testissä ei näkynyt edes valon kanssa mitään, vaikka olivat samasta paketista....toivon että kaikki menee hyvin..mulla ei oo ollu edes pahoja kipuja, eikä vuotoa! Rinnat ovat kipeytyneet, ja joku tunti sitten alkoi etova olo ja kuumat aallot. En tehnyt niitä pcn testejä aamupissasta.

Takaisin