Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viima ja Junibea, onnea ja rekkalasteittain vauvapikaliimaa! ❤️

Ennillä iiiihana massu! ❤️

Pahoittelut tädin kohdanneille! :( ❤️

Enni sori, unohdin eilen sullekin vastailla! Ihana masu sulla ja tuo paita :happy: Just kattelin (taas:oops:) noita äippävaatteita ja bongasin samanlaisen paidan :) en kuitenkaan tilannut. Vielä.... :hilarious:
Kiva, että olisit tullut tuohon esikkoketjuun, mutta ihanaa, ettei sun tarvitse :joyful:

Elisenda jos ovis oli eilen, niin ei ole vielä liian myöhäistä :) peitot heilumaan!! :wink

Junibea Voi, niin kovin toivon pienelle napakat vyöt, jotta kestää matkassa syliin saakka :Heartred viiva on ainakin vahvistunut, Jee! :)

Junibea ja viima, ihanat jouluplussat siellä!! :) saako siirtää jo plussanneisiin? Tulkaahan turisemaan tuonne plussanneiden ketjuun kanssa :)

Helinä ja christine, pahoittelut negasta! :(

Elaffy, toivottavasti reissun aikana jää täti tulematta ja testiin piirtyy plussa! :)

LaraS, ei se ihan kaikilla noinkaan mene että ensimmäisen jälkeen toinen tulee nopeammin. Esikoistani yritin kolme vuotta ja tämä toinen tarttui mukaan rankimpien hoitojen jälkeen kun yritys oli kuukautta vajaa kolme vuotta... yhteensä lapsia olen yrittänyt elämästäni kuusi vuotta...
Toivottavasti te saatte sen oman plussanne pian. <3

Tsemppiä ihan jokaiselle tänne ja viettäkää rauhallinen joulu! <3

On: sokerirasitukseen aamulla menossa. Eilen ei ruoka maistunut enää klo.14 jälkeen, joten tää yö on ollut tuskallinen. Janottaa ihan hitokseen. No enää tunti ja sitten pääsee juomaan sen sokerilitkun, joka mun mielestä on oikeasti hyvää :)

Muurahainen ja pikkuinen 14+4

Minä ehkä oottelisin sunnuntaihin asti ennen kun siirryn mihinkään =D

Tänään tein pcn testin ja on vahvistunut eiliseen verrattuna. Huomenna saattaa olla testaustauko ja lauantaille saatan hakea vielä apteekin oman.

Liitteet

• 1482383843722.jpg
    1482383843722.jpg
    41.5 KB · Katsottu: 217
Muurahainen niin, siksi tuumailinkin, että "aika monella". Täälläkin on muutama, joille niin onneksi on käynyt :) Ikävää, että sullakin ollut se kivisempi tie esikon ja pikkukakkosen välillä :sorry: mutta ihanaa, että hän siellä kasvaa ja voi hyvin :happy: eipä aikaakaan, kun saatte jo syliin :Heartred

Junibea on ne tuplaviivat vaan kauniita :Heartpink

Kyllä Junibean viivat lupaavasti vahvistuu, onnea! :)

On. Huoh, vaikka aiemmin ajattelin, että ei mulla olis hankalaa odottaa tätiä tai mtn ongelmaa että tekis mieli testailla jo hyvissä ajoin, niin eihän se ihan niin helppoa olekaan. Joka päivä tulee monta kertaa laskettua kalenterista mikä piinapäivä menossa, ja nyt tosiaan vasta pp7. :O
Mitään erityisiä tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole, lukuun ottamatta että sain riidan aikaan miehen kanssa ihan pikku asiasta.
(viime riita tais olla 2v sitten, et ei tosiaan oo yleistä meillä) Sekä kahdet itkut samana päivänä, et hormoonit kyl heittelee, letrot vaikutti mulla sit näin kait.
Oon myös sortunut mittailemaan lämpöä. Normaalilämpö mulla ollu se 35-35.5°. Kahtena edellisenä päivänä oli 35.8 ja 35.9, tänä aamuna pomppas sit 36.7°.
Hmm, voihan tuo johtua tietty myös kun sitä kilpparilääkettä nostettiin, tiedä sit.
Miettiny viitsiskö/uskaltaisko testata jouluaattona cb testillä mikä kaapista löytyy, tosin sen viimenen käyttöpäivä oli viime kuussa.
Kaapist löyty myös One Stepin testejä, mut oliko ne niin luotettavia?

Julianna, pc:n testit on hyviä ja apteekin oma sekä cb. Voithan sinä jo aattona testata mutta tosi aikaista on vielä, että älä masennu vaikka olisikin nega! Tsemppiä piinapäiviin!​

Hienoa Junibea, viivat ovat vaan vahvistuneet :Heartred

Eilen tuli sitten se ovisplussa :grin Käytettiin hyväksi illalal(vaikka miesparka on kuumeessa) ja tarkoitus olisi vielä tänään muhinoida. Oon ihan mahdottomalla päällä, koita tässä nyt sitten jouluhommia valmistella kun mielessä pyörii vaan vehkeet :laughing021 Ja erehdyin katsomaan sen Pete Parkkosen musiikkivideon niin sekös löi vaan vettä kiukaalle..huhhuh. Muutenkin eilen tuli niin hyvä mieli asioiden suhteen. Toivottavasti tämä positiivinen mieliala siivittää myös positiiviseen r-testiin parin viikon päästä.

Jään tätiä odottelemaan. Tänään kp25/24-27 ja testi edelleen puhdas nega. Dpo todennäköisesti noin 9, joten ihmekös tuo.. testit jätän kotiin ja ensi viikolla pääsen testailemaan siis, jos vielä on tarvetta. Mitään oireita ei juuri ole. Maha on toiminut huonosti tällä viikolla ja etenkin iltaisin on kylmä, mutta niin minulla tuntuu aina olevan loppukierrosta. Väsyttää myös, mutta ketä kahden pienen lapsen äitiä nyt ei! :D Eilen kohdunnupukka oli illalla niin ylhäällä, eteen meinannut löytää ollenkaan ja oli myös kivikova. Minulla se ei valitettavasti tunnu kertovan vain yhtään mitään.. tippuu alas pari tuntia ennen vuodon alkua kuitenkin. :/ Eli siteitä ja kuukupit mukaan reissuun. Toivotaan toki, ettei käyttöä tulisi. Saisi joulun viettää edes rauhassa.

Junibealle hurjasti onnea parhaasta lahjasta!

Niin ja Murkulle tsempit rasitukseen! Toivottavasti on hyvät tulokset :)

Julianna eiköhän se vanha testi jouda tehdä pois kuleksimasta :wink Toisaalta sitä mahdollista negatiivista ei sit pidä säikähtää aikaisten päivien takia, kuten Pipanat sanoikin. Jänskään täällä, mihin päädyt ja mitä tapahtuu :nailbiting:

WM Mikäs teillä on tilanne tällä hetkellä? Onko sulla jo kierto palautunut viimeisimmän km jälkeen; milloinkas se olikaan, jos saan kysyä kun ei muisti riitä? :shy:

Näissäkin asioissa se yksilöllisyys näkyy, ei voi verrata toisiinsa kun kropat toimii eri lailla. Toisaalta monimuotoisuus on rikkaus, vaikkei se siltä monesti (näissä asioissa ainakaan) tunnukaan.

Rive Voihan Parkkonen :laughing005 huh, siellä on kuume sit teissä kummassakin :wink taitaa vaan sun olla vähän energisempää laatua kuin miehellä :grin:hilarious: onnea ovisplussasta ja tuokoon ihanan positiivinen tuloksen :Heartred

elaffy Mietin kotvasen, millä kommenttinapilla mennään, päädyin optimistiseen :happy: Jospa se kuukupilla reissuun varustautuminen auttaa pelottelemaan tädin vuoden päähän :wink

Enni: Ihana masu:happy: kyllä aika menee niin nopeaan. Tuntuu että juuri äsken vasta plussasit ja pian teillä on nyytti sylissä. :)

Rive: No niin vihdoin ovisplussa ja hyvä että saitte hyödynnettyä vaikka mies kuumeessa ja toivottavasti uusi vuosi alkaa plussan kera! :)

Julianna: Aina voi testin tehdä vaikka oliskin aikaista jos vaan saa itsensä psyykattua niin ettei kovin pety vaikka oliskin nega. :) mulla huonoja kokemuksia noista one step testeistä eivät ole niin herkkiä kun väitetään.

elaffy: kovin aikaista on testata dpo9 joten vielä on mahdollista saada plussa. Toivotaan että seuraavassa testissä on kaksi viivaa! :)

Muurahaiselle tsempit sokerirasitukseen! Sullakin on jo kertynyt mukavasti raskausviikkoja! <3

Junibealla ja Viimalla ihan selvästi on tapahtunut jouluntaikoja, ihanaa. Onnea molemmille! :)

ISO plussatuuli koko ketjun väelle!! :wav

on: Verikokeissa käyty, tulokset varmaan vasta joulun jälkeen. Huomenna pitäis letrot aloittaa jos meinaa enkä oo vieläkään päättänyt otanko vai pidänkö taukokierron.... oon ihan fifty/fifty tän asian kanssa... :wacky:

pätkis niin jokaisella tosiaan on oma tarina ja tausta, hyvä niin :) on kuitenkin se yhteinen tavoite, ja mahtavasti täällä tsempataan, tuetaan ja surraankin yhdessä. Vaikee tällasta yhteishenkee on saada, hyvä porukka on kasassa :)
Sitä itekin monesti kummastellut, että mihin se hedelmällisyys häviää - tai tai toisaalta mistä se pelmahtaa - kun sama ihminen joko joutuu tekemään kamalan raskaan työn tai saattaa yhtäkkiä spontaanisti tullakin raskaaksi :eek: ihmiskroppa on kyllä tosiaan ihmeellinen kapistus :wideyed:
Ihanaa olis jos pääsisit nauttimaan vielä raskausajasta, niinkuin "kuuluukin" :happy:

pätkis jaa-a, siinäpä pulma... Mulla ei oo niistä kokemusta niin en osaa yhtään arvata, kummin kannattaa tehdä. Pitäis kai punnita hyödyt/haitat? Ja kaipaako ajatukset ns. taukoa, jolloin vois jättää ihan luomuilottelun varaan :sex

Oisko joku täällä linjoilla *toivova*

Pahoittelut, vain oma napailu. En ehdi lukea teidän Kommentteja. Kiire kaupoille.

Täällä käyty folli ultrassa .

Postimies jättänyt tuomasta ovulaatio testit kotia ja nyt tarvitsen ne hyvät kehut marketti testeistä?

Hyvä marketti testi?mistä kaupasta löytyisi?

Moi kaikille pitkästä aikaa! Vanhemmat saattaa mut muistaa, kesästä 2014 asti näissä ketjuissa henganneena. Kesällä jossain vaiheessa luovutin tän foorumin kanssa, kun tuli tästäkin niin paha olo, välillä oon käyny lukemassa ja tykkäämässä.

Onnea kaikille plussanneille!

Joulun paras lahja tuli eilen, elämäni ensimmäinen plussa! Inssi tehtiin kuun alussa ja Ekalla kerralla onnistui. Uskomaton fiilis! Niin aikaistahan tämä vielä on, mutta näköjään kaikki on mahdollista. Mulla ikää 35, Ekaa yritetty 2 ja puoli vuotta..

Hyvää joulua kaikille!

Jellis

Vaapukkamaalle onnea ovisbongailuun :)

Jellis ei olla "tavattu", oot ollut mua ennen täällä, mutta paljon onnea!! Napakat vyöt kyytiläiselle, että kestää syliin saakka mukana :love017

LaraS, mulla vissiin aivot vähän narikassa, kun aattelin taas että kun ovis on jo ollut niin mahkut on jo mennyt, mutta nyt kun mainitsit niin eipä se peittojen heiluttelu olis ollut myöhäistä :dead: viimesin peittojen heiluttelu oli joku dpo -4 että ei taida ihan riittää :shifty:

Jellis, onnea ihanasta joululahjasta :Heartred oliko teillä todettu jotain lapsettomuutta aiheuttavaa? mut niin ihana että ekasta inssistä tärppäsi, kovasti tarrasukkia pikkuiselle että pysyy matkassa!

Takaisin