Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meillä on tjot 01/15 ja tää oli yk5. Elikkä ollaan annettu ajat sit lupa tulla,mutta tän vuoden puolella otettu kaikki konstit käyttöön.

Myy82; voi toki, varmaan tammikuulle sitte. En usko et enää tälle vuodelle vapaita aikojakaa olis muita..

LaraS; mulla on se hyvä puoli et matka tk:lle alle 1km :') ei siis pahemmin kulkemisen kannalt ainakaa estettä :)

Mimmma; kyl toi mun silmiin jo ihan plussa on! Onnea! :)

Untuvainen; mulla täti saapuu yleens aamuyöllä -iltapäivällä :) mä kokeilin rybb & deckersin greippimehua, meidän lähikaupas kunnei ehdi 6v:n kans kauaa tutkia valikoimaa... on sen verran hätähousu :') vv lisäänty huomattavast oviksen aikoihin, nyt ei niin mitään. Yleens vv:a menkkoihin asti..

Oii onneksi olkoon Mimmma! Tuohan on jo komea plussa :woot:

Untuvainen, mä ostin just tähän kiertoon Tropicanan Golden grapefruit mehua ja sen pitäis olla ihan 100% greipistä :)

Olikon Mimmman plussa ensimmäinen marraskuulle? Ketä ehtii vielä testailla ennen kuun vaihdetta?? :woot:

Meikä vasta odottelee ovista saapuvaksi :sorry:

Ihana aamun aloitus Mimmma! Aivan selkeä plussa! Onnea! Toivottavasti tulee vielä paljon plussia lisää tämän vuoden puolella!!

Mimmma: niin komea plussa kuin olla ja voi! Onnea! :)
Untuvainen: Mä joskus aiemmin join yhdessä kierrossa Tropicana greippimehua (kp1:stä ovikseen). Tuo on tosiaan, niin ku Alina sano - 100% greippiä. On se vähän hintavampaakin, mutta ei taida olla tässä kohtaa väliä sillä :) Itsellä tosin ei tuo greippimehukikka toiminut.. päinvastoin tuntui, että se oli kuivin kierto ikinä.
Untuvainen ja Mamma-10: yhdessä sit jännäillään maanantaina. Peukut ja varpaat pystyyn et tätiä ei näy!
Kiitos Lara tsempeistä :) plussaa toivon myös Sinulle!

Voi ei Pätkis.. pahoittelut tädistä :sorry:

Onnea Mimmma! Ihan selvä plussa ei tartte yhtään epäillä. :)

Mä täällä pohdin pidänkö tauko kierron vai jatkanko vaan letroilla.. Nyt olis ainaki tyrkyllä hyvä gyne aika just muutama päivä oviksen jälkeen. Pääsis tarkistaa onko se folli oikeasti puhjennu vai tarvisko irroituspiikkiä...

Onnea mimma! :happy: Tarrasukkia lähetän.

Pätkis, pahoittelut tädistä :sad001 Mä kannustan sua jatkaa vielä letroilla jos on mahis selvittää irtooko folli!

Mä täällä ovista bongailen, viime kierrossa ekan o-plussan ikinä sain ja sen mukaan ovis ois ollu kp14. Nyt tämmöstä viivaa, näyttää livenä ihan pikkusen hailakammalta ku kuvassa.

Triana kp12/25

Liitteet

• IMG_3283.JPG
    IMG_3283.JPG
    910.7 KB · Katsottu: 210
Onnittelut mimmma!!

Greippimehukeskusteluun, mä oon tota tropicanan greippimehua juonut. Ja niissä kierroissa kohdun limakalvo on ollut paksumpi kuin muissa kierroissa. Geleetä olen kokeillut, mutta en huomannut mitään.. ei kyllä ultria ollut niissä kierroissa, joten en tiedä mitä se ravintolisä teki tarkalleen. Vai tekikö mitään.

pätkis ite varmaan jatkaisin, jos ultrakin osuis sopivasti :) mutta tee oman fiiliksen mukaan, niin hyvä tulee :happy:

Trianalle o-bongausonnea:thumleft viiva näyttää ainakin siltä, että tulossa olis!

Kiitos Emppu :) mullakin oli tosiaan greippikierto tooodella kuiva, tiiä sitten oliko sattumaa. Oikeastaan aika hauskaa, että greippimehulla yhdellä on liukasta ja toisella hiekoitettua; olishan se liian helppoo, että kaikilla samat niksit toimis :rolleyes::laughing021

Tuosta greippimehusta. Mä käytin yhessä kierrossa Tropicanaa. En huomannu limoissa ainakaa positiivista muutosta, ehkä vaan ennemminki kuivatti :grin tuhruttelua/tiputtelua oli sillon vähemmän ku muissa kierroissa. Nyt tosiaan ite syön vaan B-vitskua missä myös foolihappo ja sit erikseen sinkkiä. Tuo gelee royale kyl nyt rupes kiinnostaa.

Pätkis, pahoittelut kp1:stä! :sad001 Mä käyttäisin hyväksi sen ultran ehdottomasti! Jos sattuisi huonoja uutisia tulemaan, niin seuraaviin menkkoihin ehtisi jo asennoitumaan. Jos hyviä uutisia, niin sit sekin asia on jo varmistettu, eikä tarvitsisi enää sitä epäillä ja miettiä.

Mulla oli god morgonin appelsiini-verigreippimehu, että oli edes vähän juotavan makuista :grin Hyvin toimi ja limoja todellakin riitti.

Mimmma!!!!! Selvä plussahan tuo! :dance011 Hirmusti onnea!!!

Alina, mä testaan ens viikolla, kun vaan jaksan laskea dpo:t mikä päivä pitää testata. Luotto plussaan pyöreä 0.

Triana, dippaa vielä iltapäivällä ja tarvittaessa illalla sekä huomenaamulla. Näyttäisi plussa tulevan hetkenä minä hyvänsä. Tässä kierrossa mulla on klo 10 tuollainen ja klo 16 tasavahvat.

Onnea plussasta Mimma!:) ja pahoittelut muillekin negan saaneille..:sad001

On: Täti saapui eli kp1..mieli maassa mutta ei auta. Kohta vuosi vaihtuu ja sit meillä yritystä kaksi vuotta, huoh.:smiley-angry017

Jään taustailee hetkeksi.

Mimmma, ihana plussa <3 Suuret onnittelut. :) Onko lisää testejä kaapissa? Aiotko tehdä huomenna uuden? Mähän olin oikein himotestailija, varmaan parikyt testiä tein ja seurailin viivan vahvistumista.

Suuret pahoittelut negan testanneille. :"( Ei tunnu koskaan kivalta. Täällä myötäelän teidän fiiliksiä. <3 Halaus!

Meillä oli maanantaina kolmekuukautisneuvola ja poika sai rokotteet. Se oli hirveetä! Joutu pitämään parkuvaa lasta puristusotteessa. Itkin varmaan enemmän ku poika. :'( Vaikka hyvän asian puolesta tietysti mut oli rankkaa mulle henkisesti. Eihän ne piikit paljon satu mut otti niin sydämeen. <3 Muuten kaikki mallillaan, poitsu kasvaa hienosti, painoa jo lähemmäs seitsemän kiloa ja pituutta 61 cm. Posket näkyy melkein takaapäin :P Onnellinen <3 ❤

Toivottavasti teillä kaikilla tärppää pian! Olisitte niin sen ansainneet! Suuri plussapuhallus +++++++++

Takaisin