Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Toiveissa höh, on ne asiakkaat yleensä itse mukavia ja hommat sujuu hyvin - vanhemmat ja muut omaiset sit löytää kyllä valittämisen aihetta :/ pääasia, et ite tiiät tehneesi työt hyvin! :)
Tsempit töiden suhteen! Ja Jospa se täti ei tulekaan! Samaa toivon Christinelle, Empulle, Mammalle sekä muille puolukkatuomisia pelkääville.

Mamma ja Helinä jos tuntuu, että pääsisitte lyhyellä varoajalla menee, ni soitelkaa ja sanokaa, että peruutus ainakin käy! Olis varmaan mukavampi päästä aiemmin, eikä vasta justiin joulun alla :) samaa kikkaa Aion käyttää, jahka saan joskus sen lähetteen.

Täällä kanssa kp1, hanat aukes yöllä. . :(

Ilpuri: pahoittelut..:( mulla kanssa alkais uus kierto 23.12. Hieno päivä pettyä tosiaankin. . Mietin jopa että jättäisin letrot pois tästä kierrosta. Ei olis ainakaan mahiksia raskauteen eikä tarvis pettyä jouluna. .

IMG_20161123_072800.jpg

IMG_20161123_072800.jpg

Onko toi vai ei! Mun mielestä kyllä testi oli ärsyttävän hidas... :D olisko La pitäny alkaa menkat.

Apua! Pakko koota itsensä ennenku esikoinen herää.

Ääh. Tuntupa nyt kurjalta tulla tänne huutelee kun toiset puhuu negoista :/

Mahtavaa saada plussa ketjuun, oon mimmma ihan täpinöissäni täällä!! Jokainen on täällä plussansa saanut iloita ja niin säkin!:happy093

Tästä nyt nouskaa plussa-aallolle muutkin :happy:

Emppu ja mamma-10, mulla kans pitäis maanantaina tulla täti kylään. Yleensä saapuukin kellon tarkkaan 9-10 aikaan :nailbiting:
Sitä odotellessa. Hetken aikaa oli kaikkea mukamas oiretta, mutta eipä enää mitään. Mulla on baila baila ilta perjantaina ja mietin josko testaisin, mutta en taida pilata iltaani sillä negalla.

Tosta greippimehusta kysyisin, että onko millaisia merkkejä mitä ootte juonu? Mä syön tiettyinä kausina kyllä tuoretta greippiä, sekin varmaan ajais asian jos sitä söis säännöllisesti...?
Voi ilpuri :Heartred Negan sais laissa kieltää jostyles/default/xenforo/hmh.gif

Untuvainen Mulla taisi olla god morgon verigreippi, oli aika huonot valikoimat. Rybb&deckersissä taisi olla aika matala se greippipitoisuus. En tiiä, olisko tavan greippi parempi, mut pidän enemmän verigreipin mausta niin päädyin siihen. Samassa kierrossa söin myös verigreippiä muutenkin.

Mimmma onnittelut, kauan teillä oli yritystä taustalla, etusivunlistalla kun sun tietoja en nähnyt... :( nyt vaan tarrasukkia pikkuiselle! :) lisättäiskö sun tiedot listalle, tosin plussanneisiin... :)

Pahoittelut tädin kohdanneille!! <3 voimia sinne!

Unohtui muuten kommentoida, olikos se nyt Iijamariian mies joka oli saanut diagnoosin, kannattaa kokeilla jos siis mies suostui syömään vitamiineja, niin sinkkiä, macaa ja royal geleetä ainakin, ne saattaa parantaa siittiöiden laatua ja liikkuvuutta. :)

Mimmma: Ihanaa!!! Lämpimät onnittelut plussasta ja niitä tarrasukkia matkaan <3 tottakai saa iloita <3 :)

kp 28/28-30. Varma oon että raskaaksi en tästäkään kierrosta tullut. Saa nähä alkaako ne menkat tänään vai viikonlopuksi kuten usein on päässy käymään. Noh sitte saa vloppuna nauttia viiniä vaikka useammankin lasillisen :D rinnat ei pahasti arat, kohdussa tuntuu semmosta jännää painetta, kuin siellä olisi ilmapallo joka on räjähtämäisillään :D aamulämpö koholla hieman (0,5 astetta). Siinäpä nyt ainoat menkkaoireet mitä on.....

Takaisin