Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hyökkäsin sit paikalliseen luontaistuoteliikkeeseen ja mukaan tarttui nämä. Heti aloitin :rolleyes: molempia ajattelin ottaa 1/pv alkajaisiksi.

Liitteet

• IMG_20161122_174417.jpg
    IMG_20161122_174417.jpg
    447.5 KB · Katsottu: 212
Toiveissa n.20€ oli tuo purkki ja riittäähän se 1-2kk ajaksi tai pidempään, riippuen ottaako 1 vai 2 päivässä ja ainoastaan kierron alkuun vai koko kierron. Mulla oli ajatus kokeilla tää yks purkki ja sitten lopettaa, jos ei hyötyjä.
Tuo ubikinoni oli tarjouksessa ja samoin n. 20€. Senkin ajattelin kokeilla ja lopettaa, jos ei huomaa mitään apuja olevan.

LaraS; ei paha! Sillon ku mä katoin tota ni se maksoi muistaakseni yli 30e :) Toivotaan et auttaa! Itelläki lähtee kyl testiin jos (ja kun) alkaa uus kierto.......

Mulla kp21 eikä edelleenkään ovista :D mä annan periksi enkä testaa enää. Ihan sama! Hulluksihan tässä tulee testaillessa ! :D

Mietin että laittasko yrityksen jäihin vuodeksi ja lähtis muihin projekteihin.. tympii tämä kuukaudesta toiseen.. meilläkin kolmatta vuotta tässä aloteltu tätä yrittämistä ja jotenkin alkaa riittää.. :/

mimmma niinpä, outoa on. Etenkin, kun tein äsken pelkällä vedellä saman tikun (kuva alla), enkä näe siinä värin hailuraakaan o_O että testissä tuskin on vikaa. Tai sitten siinä on ja silmät näkee, mitä tahtoo :depressed:
Mulla olis vasta dpo8 ellei nää vuodot olisi tullut, en tiiä miten päin tässä nyt olisi.. Testistä en tiiä, onko herkkyys 10 vai 25.

Liitteet

• IMG_20161122_191237.jpg
    IMG_20161122_191237.jpg
    572.6 KB · Katsottu: 203
MamaMee pitkä taival teilläkin jo takana :sorry: ehkä tauko tekis hyvää, jos siltä tuntuu. Ja onhan niitä "unohdin asian ja plussaa on" - tarinoitakin... Tee, niinkuin itsestä hyvälle tuntuu <3

Toiveissa en olis raskinu ostaa, jos olis ollut kalliimpia. No, ainakaan ennenku palautukset tulee..:rolleyes: eipä kai nuo kovin pahastakaan ole, vaikkeivät ihmetekoihinkaan ylettäis.

Aargh... Täälläkin jotenki mieli maassa ja tympii... Kauheasti kyttään joka vessareissulla et tuleeko vuotoa ja tunnustelen oireita ja kuvittelen et nyt kyllä tuntuu joteki eriltä kun ennen... Mut samalla jyskyttää takaraivossa että sieltä se täti kumminki tulee! Oon töidenki vuoksi tosi väsynyt... Teen töitä erityislasten parissa ja tänää yks äiti haukku mut ihan lyttyyn. Tiedän että oon hoitanu asiat aivan oikein mut aina ne nuo haukut satuttaa silti... :/ Tää vuodenaikaki on sellanen että vaikuttaa aina mun mielialaan mut nyt varsinkin...
Sori tää vuodatus<3 en vaan kehtaa miestä ja kavereita rasittaa näillä puheilla kokoaika nii pakko purkaa tänne :)
On kyllä mamamee teilläki jo pitkästi yritystä takana :( <3 sois jo tärppäävän meille kaikille!!!!

LaraS: jotain kuvassa havaittavissa, toivottavasti plussa eikä viivanpaikka...no kannattaa seurailla tilannetta ja tehä uus testi parin päivän kuluttua tai vaikka joku apteekin testi. Itse en oo kuitenkaan saanu mitään näkyviin noihin marketin liuskoihin, en edes viivan paikkaa :)

Toiveissa: Komppaan tota fiilistä. Oon varma että menkat alkaa. Maha on edelleen turvoksissa, lämmöt nousee illalla 36.7. Paineentunne kohdussa. Enteilee mekkoja todennäköisesti :( sunnuntaista asti tosi ärsytysherkkä olo. Raivostun pienistäki asioista :o makeaa tekee mieli....no jotenkin kuitenkin pyrin pitään toivoa yllä niin kauan ku kuukautisia ei kuulu. Pidetään peukut pystyssä!!! :)

Christine86 ; juurikin näin! Mäkin oon ollu aika hermo pinnassa ja kokoajan vois syödä jotain :D mut sellasta on kyllä aina ennen menkkoja... Pidetään peukkuja ja toivoa yllä <3
LaraS uutta testiä kehiin parin pvn päästä ;)

Täällä myös samanlaisia ajatuksia.. olemattomien oireiden tunnustelua. (dpo8) Ja jokatoinen ajatus on, että maanantaina alkaa menkat.
Marraskuu on aina se synkin kuukausi, onneksi Jouluun ei ole enää pitkästi aikaa :)
Toivotaan oikein kunnon plussapuhureita tosiaan kaikille sinne joulukuulle! Sais tulla oikea plussa-aalto!! :smiley-angelic001

Pahoittelut negoista ilpuri, kipsuli ja muutkin negan saaneet! :(

Pahoittelut vähäsanaisesta viestistä. Pää lyö nyt niin tyhjää ettei ajatukset pysy kasassa ---> jäätävä väsymys, palaan keväämmällä :D

Tulin nyt vielä ilmoittamaan et äsken alko menkat eli huomenna kp1. Olin siis odottanut et vasta torstaina ois ollu kp1.bmut just jotain hyvää nii seuraava ovis päivän etuajassa :).

Harmittaa kuitenki etten mun digiä saanu tehdä ja menee vanhaksi tässä kuussa. Mut nää on näitä. Edelleen fiilikset maassa joten palaan asiaan myöhemmin kun vähän saanu itseäni kasaan. Katsoin kalenterista niin womanlog ennustaa sit seuraavan kierron alkavan 23.12. Kyllä ois hieno päivä pettyä :/

Emppu_ meillehän on sitte täti varannu ajan samalle päivälle! Itekki "oireita" bongannu yhden jos toisenki miljoonan.. varsinki kunnei mulla täti vihjaa muilla tavoin ikinä ku suklaanhimo tai selkä/alavatsa kivut 4-7pv ennen. Nyt on vaan nippaillu, "kuplinu", tissit kosketusarat... ja mä olen rauhallinen?

Meikäläisen ihana (kröhöm) lääkäri oli sitte varannu mulle 22.12. ajan tutkimuksia varten.. ainoona vaan et samaan aikaan mä istun esikoiseni joulujuhlassa, jonka jälkeen lähetään lappiin appivanhemmille joulun viettoon. Venyy siis sekin aika.. Pää sekoo, ehkä parempi mennä nukkumaan.

Mutta plussapuhureita sitä ennen!! <3

Pahoittelut Ilpuri! ❤️

LaraS, kerrohan sitten miltä tuotteet vaikuttaa? :) Harmittaa niin lujaa, kun itse ei voi mitään luontaistuotteita ja greippiä käyttää verenohennuslääkkeen takia. Muuten vannoisin greippimehun nimeen. Käytin siis ensimmäistä (ja ainoaa) kertaa greippimehua, kun tulin raskaaksi.

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut kaikille negan testanneille!!!!!!!
Pepe: aivan mahtavaa,onnea!!!!!

on: täällä ei edelleenkään vuotoa,syyskuussa ollut viimeksi menkat,ja kysta jomotelee kokoajan,22.12 on kystakontrolli, ja jossain välissä sen jälkeen sit luultavasti aukkari,helmikuun lopussa ensimmäinen lääkäriaika lapsettomuuspuolelle.

Takaisin