Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Mimmma kovasti plussasta :) ihana juttu [emoji173]️

Mun ovistikku näyttäis tummenevan.. cd22
ImageUploadedByVau Foorumi1479895349.228696.jpg
. Mutta mulla on tänään se papa koe.. häiritseeköhän se sitä ovista jos se nyt edes tulee.. 8 pv päästä menkat pitäs alkaa taas..

Ens kuussa heitän ovistikut menoille xD saa jäähä en jaksa jouluna niitä murehtia!

Kipsuli pahoittelut :sad001 rentouttavaa taustailua <3

Maggie voi potraa poikaa :) pistokset on aina inhottavia, mutta tärkeitä.

MamaMee Mulla oli papa to ja ovis ma. Tiputtelua oli papa: n jälkeen 2-3 pv, en tiiä vaikuttiko oviksen lähestyminen vai onko mulla muuten herkistynyt vuotamaan. Aiemmin ei niin herakasti ole röörauksen yhteydessä/jälkeen vuotanu o_O

Mua hirvittää mennä sinne papaan.. jännittää ja pelottaa ja mietin pitääks ottaa side mukaan.. apuva..:(

Maggie. Sunnuntaina teen varmaa yhden digin. Ainoa mikä jäljellä, kun olen Tässä VÄHÄN testaillu. Tuonki testin hain siis apteekista eilen. Se on herkkä. Onneksi testasin vapaapäivänä. Eihän Tästä Ois muuten selvinnyt. Jos tuo on selvä plussa teidän mielestä nii kai sen voi näyttää miehelle, kun tulee töistä :D

Ihanaa kun meilläki sai loppuvuosi hyviä uutisia. Juuri puhuttiin toissailtana , että yks kaveri sai töitä, toinen pääsi kouluun, yhdet rakentaa talon ja meillä on lähinnä vaan käyny huonosti. Onneksi tää pelasti kaiken ja yritys palkittiin :)

MM eihän se miellyttävää oo, mutta ei mun mielestä kivuliastakaan. Kyl niillä siteitä on jos tarvis tulee :) Jokunen veripisara on ihan normaalia tullakin, jos näytteet otetaan kunnolla! Ilmenee siis lähinnä tuhruna kun kuivuu nopeesti, ei tule valumalla.

Onnea mimmma!!! Hieno plussa ja ihanat positiiviset uutiset! :) pepelle myös onnea!!

Negan testanneille voimia. Pätkis, kannatan muiden lailla letrojen jatkamista, kun on hyvä tarkastuspäiväkin tarjolla!

Iija, hienoa että saitte tulokset simpoista jo pian, kurjaa että tulokset ei olleet loistavat. Onni on tosiaan, että se tulos voi kumminkin vaihdella myös parempaan! Poppaskonsteja käyttöön vaan :)

Täällä tuhrusta päätellen huomenna viimeistään kp1, tällä kertaa ns. normaalissa aikataulussa kun tänään kp30. Samalla menee viimeiset toiveet siitä, että letroja pääsisin aloittamaan vielä alkavaan kiertoon, kun simppatulosten soittoaika vasta reilun viikon päästä. Täällä lääkäri on ilmeisesti niin ylibuukattu, ettei tuloksia siksi saada aiemmin (tasan kolme viikkoa näytteenannosta). Joulun aikaan sitten näillä näkymin, jollei niissä tuloksissa nyt siis ole jotain negatiivista, jolloin saataisi sit lähete polille.

Kissankulta harmi, että uimarituloksia joudutte niin pitkään oottelemaan :confused: Kiva kuitenkin, jos pääset tän vuoden puolella letrot alottelemaan - ja vuosi alkaisi kaikinpuolin positiivisissa merkeissä :wink

Onnea mimma plussasta!
Paljon voimia tasapuolisesti kaikille uuteen yritykseen.

Mie olen täällä lukenut teidän kirjoituksia ja tykännyt.

Pahoittelen nyt pitkä oma napailu :/
Nyt meilläkin alkaa vihdoin olla yrityksellä jotain suurempaa merkitystä.
Iso kysta kuihtui pois e pillereiden ansiosta, oli kyllä tiukka 3 kuukautta.
Terolutilla käynnistämään seuraava kierto, sitten laskeskelen päiviä jos osuu arki päivälle niin saan aloittaa letrot ja eka seuranta ultra jo joulukuussa, jos sattuu pyhille niin ens vuonna sitten letrot aloitan, kun ensin terolutilla saan menkat..
Jännää miun pitää käydä kyttäilee ovista myös, en ole koskaan seurannut vaikka yli vuosi on yritystä.. Teidän ovis keskusteluja olen seuraillut.
Mutta osaltaan, painetta,ahdistus ja sellainen outo fiilis..
Julkinen puoli oneidän tukena vain 3kk kun letrot alkaa. ymmärrän, koska meillä on jo lapsia, mutta jotenkin myös ns. lyhyt aika tuo 3 kk. toivottavasti raskaus saisi alkunsa tuossa ajassa.
Tämä vuosi meni ns. ihan harakoille.. jos uusi vuosi olisi parempi.
Toki on aina yksityinen lääkäri puoli.

Geelee kyllä myös kiinnostaa, varma nuo ostan ja sit vitamiineja +maca ottaisko vielä mukaan greippi mehun kaikki poppas konstit..

Ja tuota onko mitään poppas konsteja siihen, kun ultran mukaan miula kuukautisvuoto ei tyhjene 100%.. Onko millään syömisestä/juomisilla vaikutusta siihen?

Enkä tajunnut kysyä onko siitä mitään haittaa tai jos kysyin niin sitten meni ohi..

Onko siitä mitään haittaa?

Vaapukkamaa Tervetuloa takasin, hyvä että kysta lopulta näivettyi pois! Toivotaan tähdet linjaan letrojen ja ultran suhteen :) jotta olisi sitten mahdollisesti hyvinkin positiivinen vuodenvaihde :wink
Tuosta tyhjenemisasiasta en osaa sanoo mitään, kumma ettei lääkärikään siihen enempää tuuminut :eek:

Onnea plussanneille.:Heartred

En tiedä oikeasti miksi mä saan näitä hailuroita!!! Menkat myöhässä, mutta ovis tapahtui vasta kp 20-23....

Liitteet

• 2016-11-23 14.23.32.png
    2016-11-23 14.23.32.png
    659 KB · Katsottu: 252
  • 2016-11-23 14.23.52.png
    2016-11-23 14.23.52.png
    659 KB · Katsottu: 243
Onnea Mimmma!!! :Heartred

Ja pahoittelut ja halauksia uuteen kiertoon joutuneille!:(

Tää odottaa malttamattomana ens maanantain neuvolaa, jossa koitetaan saada sydänäänet kuuluviin. Voi kunpa löytyisi syke! :Heartbigred Neuvolatäti lupasi kyllä ajan ultraan jos ei löydetä vielä silloin...

Mimmi rv 9+2

mä nyt unohdin nimen jo kelle kirjotan, mut se on aika tyypillistä meikäläist että sorry vaan :D mä unohtaisin oman päänikin jos ei olis kiinnitettynä :D

eli siis se papa koe jännitti mua koska menin pöllönä lukemaan googlesta kaikkia kauhutarinoita.. no ei todellakaan ollut kamalaa. :D se meni tosi helposti ja hyvin. Olipa vielä niin mukava näytteenottaja että pälätettiin vajiksesta sen kanssa noin 15minsaa, silläkin sattui olemaan. Hoksasin samalla tässä että mulla on tosi lyhyitä kiertoja ! satunnaisesti 32 pv ja muuten 24-26.. se ei oo hyvä koska mulla kestää kuukautiset 6-7 pv mikä tarkottas sitä että ovis on jo kp10 jne.. eli ei ajallisesti parhaimmasta päästä.. josko ovuloin ollenkaan? täytyy siis varata lääkäriin aika ja lähteä selvittämään asiaa.. Ens vuoden puolella. Siihen asti tsemppailen teitä muita täällä ja elän hengessä mukana ja toivon plussia kaikille..

Ehkä ensi vuosi on mun vuosi ja nyt viettämään lomaa yrityksistä <3 palstalta en tahdo häippästä siltikään :D

Viima hitsin hailurat!! Onkohan meiän testit samalta tikkutehtaalta, kun mullakin sellaisia ihme ektoplasmajäänteitä näkynyt :eek: Jospa se sulla vielä pysyväksi plussaksi muuttuu :happy:

Voihan hailurat Viima,on kyllä ihmeellisiä..jospa vahvistuisi oikeaksi plussaksi vielä!!:)
Onnea mimmma, hieno plussa!!!!!!! tarrasukkia sinne :)

Tänään ei ollut minun paras päivä,kuulin puhelimessa,että eräs serkkuni odottaa vauvaa,ja romahdin totaallisesti enisimmäistä kertaa julkisella paikalla,en siksi että olisin kateellinen mutta tuli olo että kaikki muut saa ja meitä ei koskaan onnista,tämä tapahtui siis keskellä päivää puistossa kun olin palaamassa töistä kotiin kivuissa,kyyneleet vain valui poskia pitkin kun yritin tarpoa kotiin vesisateessa ja samaanaikaan lastenvaunuja tuli tietysti vielä vastaan...no onneksi kotiin päästyä kävin vessassa ja nyt näyttäsi siltä että ehkäpä sieltä vihdoin on vuoto käynnistymässä,johan tässä on menossa se kp.62 muistaakseen, eikös se vuoto tarkoita luultavasti sitä että kysta on puhjennut? ??o_O
josko tässä pikkuhiljaa uskaltaa toivoa, että pääsisi uuteen kiertoon ja yrittämään.:rolleyes:

Takaisin