Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Laras, kyllä noin munkin fiilikset osasin pukea sanoiksi!

Triana, ooooo onpa jännää! :)

Viima, onpas piinailua!

Trianalle ja Viimalle tsemppiä piinailuun toivotaan että plussaa tulee! :)

Ilpuri
se on niin ärsyttävää jos ei tallettelut mene aivan nappiin..meillä on käynyt niin todella usein.. Ei tässäkään kierrossa mennyt aivan ihanteellisesti kun tallettelut oli -2pdo ja dpo 0. Mutta koitetaan kestää ja pakkohan ne negatiiviset tunteet ja höyryt välillä päästää ulos. :)

Pätkis dpo 5

Viimalle ja Trianalle tsemppiä! Jospa saataisiin plussia ketjuun ;)

Miten Murkulla meni ultrassa? :)

Rivelle tsemppiä pas:iin! Toivottavasti nyt tulee se pysyvä plussa ja ensi vuonna saatte pienen syliin asti <3

Eltsi, voihan kurjuus, et nyt meni teidän kierto näin :( Voimia tilanteeseen ja toivottavasti taustailu ja tauko tekee hyvää <3

Tervetuloa, Mauste! Toivottavasti visiitti jää lyhyeksi :)

LaraS, toivotaan, et teilläkin alkaa vähän sutjakkaammin tutkimukset ynnä muut edetä! Tai ehkä ehdit plussata ennen tarkempia tutkimuksia? ;)

Ilpuri, ensin mua nauratti sun aikaisemmat viestit, miehen sanomiset ja reaktiot yms. Sen jälkeen tuli myötätuntoharmitus sun tuskailusta, tuttua on täälläkin noi tunteet ja fiilikset. Tsemppiä sen harjottelijan kanssa ja toivotaan, että tallettelut riitti! Halauksia <3

Jopsullako oli tässä kierrossa kaikki mahdolliset apukeinot käytössä? Toivotaan, että nyt myös lopputulos on odotettu ja toivottu <3

Omaa napaa: täällä kp 10/26-32. Ovis lähenee ja talletteluja tehty tässä kierrossa poikkeuksellisesti joka päivä :D Mies menee maanantaina antaa siemennestenäytteen eli nyt sit ollaan seksikiellossa siihen saakka! Tässä lähinnä odotukset on jo reilun viikon päässä häämöttävässä Naistenklinikan ensikäynnissä, joten varmaan tässä hiljenen nyt siihen saakka ja tulen sit päivittämään kuulumisia. Teidän juttuja käyn kyllä lukemassa ja tykkäilemässä :)

Hei meillä ihan samaa ilmoilla. Miehellä kestää hiton pitkään milloin missäkin..suihkussa, telkkarin äärellä, p*skalla, lehteä lukiessa, viemäriä putsatessa yms. yms. että tulee niin tyhmä olo odotella että milloinkas tässä kuksittais. Ja nämä ajoittuu juuri siihen ovulaatio tienoille mikä tekee odottamisesta entistäkin ärsyttävämpää. Murrrrr:smiley-angry016

Onneksi tässä kuussa mies on ulkoistettu vauvanteosta, siinäpähän ruinaa nyt sitten seksiä :cool05

Ihana huomata, että on muitakin, joilla siemeniä saa odotella. Kurjaa tietysti osallisten takia :smiley-angry003 mutta helpottaa tässäkin asiassa, ettei ole yksin tai omituinen. Itsellä tietysti vaikuttaa siihenkin, että just niinä päivinä, kun itsellä haluttaa (olettaisin yleisti tärppipäiviksi) niin on tosi herkkä ja kuvittelee sit, ettei kelpaa.
Rive Just oikke! :laughing021

Tän päivän oireilua kp...14 ehkä. Kohdun seutuvilla vihloo aika usein päivässä. Yskiessäki tuntu semmonen repäisykipu ja kun tossa istuin ja pidin tuokioo vanhuksille niin huimasi kokoajan. No se voi ny johtua niskastakin ku taas pitkästä aikaa kävin siellä uimassa eilen ja lihakset voi olla hieman jännittyneet. Lievää pahoinvointia ollu koko päivän. Biojäte ämpärin haju meinas saada kyllä laatan lentään. Nyt alko vapaa vkl. Aattelin hakea muutaman oluen. Silti takaraivossa kutkuttaa että pitäs tehä raskaustesti. Tiedän että ei voi olla sitä!!! Mutta josko kierto sekoileekin km takia ja ovis olisi tapahtunutkin jo ajat sitten. Ehkä korkeintaan halpistesti nyt tänään ja toinen aamulla...mielenrauhan vuoksi :D

Ilpuri, anteeks kauheesti mut tuo ajattelutapa on suoraan sanottuna sieltä ittestään ja syvältä! Joo, mun esikoinen tuli nopeasti, minipillerien läpi ja rytinällä. Se ei vaikuta mun tunteisiini lastani kohtaan mitenkään vähentäen. Ja toisilla se väsymys.. ei välttämättä lapsesta johtuvaa? Ei mulla ainakaan. Mä jaksoin vauvani kans, vaikken seistä pitkään kyenny, isä ei auttanu lähes tulkoon ollenkaan.. mahtavasta parisuhteesta voi muuttua aika nopeastikin jotain ihan muuta jos se lapsi tulee nopeasti ja helposti. Näin on itselleni käynyt.

Olen sitä mieltä, et pitkään yrittäneiden parien yhteinen köydenveto ja keskinäinen suhde on kestävempi ja tukevammalla pohjalla kuin näiden jotka kättelystä pamahtavat. Itse koen asian näin, koska pitkään yrittäneet vaan tuntevat toisensa paremmin, jakavat samat surut ja samat ilot..

Ei pahalla, mutta älkää hyvät ihmiset vertailko! Me ollaan kaikki yksilöitä, meillä on kaikilla erilaiset kasvatustaustat ja -tavat.

Mua ärsyttää ihan älyttömästi kun lähetään vertaileen esim. Kuka on paras äiti, kenellä paras auto, kuka on paras roolimalli...

Pahoittelen, pillastuin, koska tuntui kuin olisit puhunut suoraan mulle. On meinaan sen verran mollattu ja morkattu mun äitiydestä sellaset melkeimpä 7v. Ja siis mun poika on 6,5v, pojan isä aloitti tuon morkkaamisen ja mollaamisen äitinsä kanssa heti kun kuuli mun odottavan. Ja mun kieltäytyneen abortista.

Äh... anteeksi tämä kiukuttelu, mutta se ei muuta mielipidettäni tuosta vertailun hölmöydestä. Ehkä parempi mennä jynssään kylppäri, ku kiukutella teille enempää.. en edes enään tiedä mitä kaikkea menin kirjoittamaan [emoji23] Ovis tänään/huomenna ja piinaviikko alkamassa, laitan sen piikkiin! [emoji23][emoji23][emoji23]

Meritähti, on kyllä aivan korvaamaton! Sanoinkin sen hänelle tänään! :)
Yhtään en osaa sanoa miten ne julkisella reagoi, eiköhän jokainen saa yksityisellä käydä jos oikeasti haluaa ja varaa on. Me kun oltiin julkisella puolella hoidossa, niin rahaa meni reilu tonni. En oo edes laskenut miten paljon yli tonnin on mennyt ja laskuja satelee vieläkin. Mutta kyllä tämä kaikki oli tämän arvoista. Sun kannattaa varmaan käydä kyselemässä tuolla meidän ivf/icsi ketjussa, siellä on enempi tietoa. :)

Triana, nyt on testejä millä testailee. :)

Ilpuri <3 onko harjoittelija kauan sulla vielä hommissa? Koita jaksaa... <3

Viimalle pahoittelut... ihme testituloksia siellä nyt... jospa siellä olikin ovis vasta nyt? Kun se ovishan voi myös olla tulossa aiemmin, mutta sitten keskeytyy jostain syystä ja sitten tapahtuakkin myöhemmin kierrossa...

Iijamariia, tsemppiä seksikieltoon. :) hyvä että tallettelut on kunnossa ennen kieltoa. :) tsemppiä ensiviikkoon!

On: Kaikki oli hyvin, turhaan murehdin.
Lisää käynnistä voi käydä kurkkaamassa blogista.
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/11/11/85-ja-kaikki-massussa-hyvin/

Muurahainen 8+5

iijamaria, toivottavasti teidän tän kierron satsaus poikii vauvan mutta jos ei niin huippua että pääsette nyt sit tositoimiin muuten! :)

Rive :laughing021

Tähän muuten todettakoon, että mieheni siis toivoo kyllä vauvaa tosi paljon, ei vaan ehkä ole niiden talletusten kansa niin paniikissa kuin minä :grin

Mamma-10, en ottanut ollenkaan pahalla. Kuten sanoin, enhän minä voi tietää tilanteita mitä on ihmisten takana. Ja kuten sanoin myös että todennäkäisesti jokaisella on ajoittain niitä hetkiä että tämänkö takia minä vauvan halusin. Vaikka olis yrittämättä tullut tai sit 10 vuoden yrityksen tuloksena. Toisaalta myös pitkään esikoista yrittäneet, kuten minä esimerkiksi, voi helposti luoda liian vaaleanpunaisia kuvitelmia vauvan kanssa olemisesta. Itselleni päivittäin yritän sisäistää että kuvittele vaikein mahdollinen perus-arki tilanne ja tajua että se tulee olemaan vielä rankempaa niinä rankkoina hetkinä.
Toivon myös kuitenkin että ymmärrät sen, täällä on monta ketkä ovat odottaneet tätä onnea kauan ja pitkään, niin välillä kun heikko hetki, tulee voi ajatella näin että "mulle se on rakkaampi kuin tuolle" vaikka itse ainakin tiedän että se on väärin ja kuten totesitkin, ei saa vertailla. Valitettavasti tilanteita kuitenkin on joissa tiedän että tulen olemaan parempi äiti kuin joku toinen.
Esimerkiksi, mulla oli asiakas tässä vähän aikaa sitten joka oli 3 vk vajaa LA, hänellä oli ennestään jo 3 v lapsi ja hän löyhkäri röökiltä, vaateet, hiukset, iho. Oon siis kosmetologi ja tutkin asiakkaan ihoa todella läheltä. Mun liinavaatteet haisi röökiltä vielä pitkään kun hän oli lähtenyt. Tuollainen pinttynyt röökin haju ei tule jos oleskelee tupakoitsijan lähellä vaan sun on vedettävä itse. En saa tuomita muita, mutta toivon että muakaan ei tuomita tuossa hetkessä kun ajattelen sydän särkyneenä ja palasina, menkat just alkaneena, yrityskierros 30 jotain käynnistyneenä että mä ansaitsen ennemmin olla äiti kun tuo ja arvostaisin mun omaa lasta enemmän. Ja kun taas tulen järkiini, ymmärrän tehneeni väärin.
Vertailu on aina väärin, mutta uskon että meissä täällä tai missään muuallakaan ei kukaan voi sanoa etteikö joskus olisi ajatellut jostain toisesta että itse tekisi tuon paremmin tai toisella tavalla kuin tuo äiti. Ihmisluonto on sellainen. Vaikka se on tyhmää. Arvostelu voi olla myös positiivista, "olipa fiksua, mä otan kans ton tavan käyttöön"

Toivon myös, kuten tässä ketjussa aina on ollut, että jos on huonoja fiiliksiä, niitä voi kertoa koska täällä on aina niitä ymmärretty, ilman että kokee olonsa vielä huonommaksi kuin alkutilanteessa. Oon kuitenkin pahoilani jos joku muukin pahastui mun arvostelusta. Jonka siis tein surullisessa heikossa hetkessä.

Murkku, tietysti kaikki oli siellä hyvin! :Heartpink Ei oo onneks enää kun 4 päivää :grin

Triana, ootko miettiny millon testaat?

Murkku ihanaa että kaikki hyvin <3 koita rentoutua ja nauttia nyt viikinlopusta ja pikkuisesta <3

Tsemppiä kaikille miesten kanssa "taisteleville" , täälläkin alkuillat kun lapset on saatu nukkumaan on aina "kiire" ja sitten kun kello tulee 23 ja oon menossa nukkumaan niin aletaan lämmitys >:\

Mä jännitän teitä piinailijoita :) täytyykin aamulla kurkkia jos saadaan testi kuvia :)

Ilpuri ! Koita kestää, muuta en osaa sanoa :D

Tervetuloa uudet :)

Mä tein tänään päivällä testin kun pääsin kaupoilta. Jotain siinä ehkä on, mutta taas varmaan se ärsyttävä viivanpaikka >:/
Ei kyllä ollut odotuksiakaan nyt.
Jos vielä isäinpäivä aamuna vika testi ja sit odottelen kiltisti tätiä joka on vissiin tyystin mut unohtanut :/

Mukavaa viikonloppua ihanat <3

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    343.4 KB · Katsottu: 223
Samaa mieltä pipanat kanssa! :)

Tässä parempi kuva testistä. Ei siinä mitään näy, muutakuin joku hailura... uutta kiertoa odotellessa. V**** sanon minä. Miks tän pitää olla näin helvetin vaikeeta?!!:smiley-angry002:BangHead

Liitteet

• Screenshot_2016-11-11-18-01-03.png
    Screenshot_2016-11-11-18-01-03.png
    812 KB · Katsottu: 273
Siis mä nään tossa jonkun hailuraviivan! :D Ei kai se vielä voisi vahvempi olla, kun jos sun kierto on muutenkin ainakin 30 päivää ja nyt vasta kp23? . Voi, kunpa lähtisi vahvistumaan päin!!

Mariska, kyllä munkin silmiin jokin erottuu mut toivotaan et se jokin muuttuisi oikeaksi viivaksi :)

Pipanat, kiitos <3

Viima kyllä munkin silmään on haamu. Ja Komppaan mimmiä! Odottele pari päivää :)

ImageUploadedByVau Foorumi1478881950.289403.jpg
. Kp10 ja ovistikku ihan nega, ihmettelen vähän koska tulee *ällökevarotus*

Tulee limaa ja valkovuotoa melkolailla ja oli oviskivutkin vas muniksessa. Josko se olis yritys vaan :)

Takaisin