Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Moikka! Hyvin tää foorumitauko kesti - kävin joka päivä lukemassa viestit ainakin kaks kertaa päivässä :D täältä vaan saa sitä tukea ja elää muiden mukana, en osaa olla poissa!

Viimalle kovasti tsemppiä piinailuun!

Trianalle pahoittelut tädistä. Tsemppiä!

Mamma-10 ja Ilpuri, teilläkin on vaikea tie takana. Toivon molemmille pikaista plussaa. Juuri niinkuin Ilpuri sanoi, että koettelemukset ovat tehneet meistä juuri meitä! Ja kenties ilman niitä ei meillä ehkä olisi juuri noita ihani miehiämme tuossa vieressä. Ne rakastaa meitä juuri sellaisina, joita olemme :)

Kiitoksia kaikille tsempeistä. Omat itkut itketty, elämän epäreiluus taas hyväksytty ja nokka kohti tulevaa. Ehkä tää parin kuukauden tauko yrittämiseen tekee hyvää. Mulla olisi teille yksi kysymys. Lääkäri sanoi, että kysta häipyy yleensä itsestään, joko puhkeaa tai liukenee pois. Mitä silloin tapahtuu? Verta? Nestettä? Mitä? Eilen ja tänään oli nimittäin menkkamaista jomotusta ja tänään vessassa käydessä tuli sitten verta. Ihan kuin menkat olisi alkanut. Mitä tämä on? Osaako joku neuvoa? Nyt kp13..

Mä en noista kystista tiedä, mutta et oo varmaan tikutellu ovista? Mietin, että tuo vois olla oviksestakin johtuvaa. En sitten tiedä miten ovuloit, koska ensinnäkin minä en ovuloi ilman lääkkeitä. :shifty:
Toivottavasti joku antaa sulle edes jotakin selvyyttä tuohon sun tilanteeseen :)

Junttura, kiitos tosi paljon sanoistasi, menin ihan hämilleni :oops:
Onpa tosi inhottavaa tuon sun fiiliksen kanssa! Jostain luin joskus kun itselläkin on stresaavaa ollut koko ajan tän yrityksen aikana milloin mistäkin ja aina joku tilanne päällä, nin siellä oli jsut et stressi tietenkin voi vaikutta raskautumiseen mut sit kun on hoidot päällä stressillä ei ole oikein enää mitään roolia. Mutta ymmärrän kyllä että kun tuohon tilanteeseen tullaan haluaa että kaikki on mahdolisimman hyvin ja rauhassa. Kuitenkin hedelmöittynyt yksilö sulle on istutettu, nin nyt vaan käsiä ristiin ja peukkuja ja varpaita pystyyn että on napannut kiinni!! :rolleyes:

Meritähti, ihanasti on miehesi mieli muuttunut :) Toivottavasti myös te saisitte pian tiedon pikkukakkosesta! :rolleyes:

Mamma-10, eipä siitä kannata olla pahoillaan et mun siskon lapsella on ollut koliikki. :) Mut tuo mitä säkin oot joutunut kokemaan on kauheeta! Ja silti oon kasasa oleva kokonainen nainen. Tässä just huomaa miten helposti ajattelee toisista ihmisistä kaikenlaista ilman et tietää heidän taustoistaan. Oon vielä pahoillani alkuperäisestä ja siitä että pahoitit mielesi. Toivottavasti saat yksinhuoltajuuden. Toivon koko sydämestäni sitä!
Mun lähipiirissä on kans perhe joille valitettavasti olen tosi ärstynyt. Tai siis nainen on todella hyvä äiti ja "ansaitsee" vauvansa, mut isä juo, paljon ja ei oo koskaan kotona. Oon ihan tosi ärsyyntynyt siitä miten tämä isä on ja mun mies myös on läheinen heidän kanssaan ja on ihan hermona siitä miten tämä mies kohtelee käytöksellään perhettään. Siellä ei vissiin väkivaltaa ole mutta siis just tolasta välinpitämättömyyttä ym.
Ihanaa että sun nykyinen mies on hyvä isä ja olet löytänyt hänet rinnallesi!
Mun ja mun siskon tilanne on sillain eri et mun mies on paikalla, tiedän hänen olevan paikalla myös silloin kun saamme vauvan. Hänelle minun kanssa viettämä aika on tosi tärkeää kuten tietenkin toisinpäinkin, ja hän tekee tosi paljon jommia kotona. Hän on minunlailla yrittäjä mutta ajallisesti tekee töitä vähemmän joten uskon vilpittömästi kun vauva tulee niin hän on meidän kanssa paljon ja osallistuu täysin kaikkeen. Mun ja mun siskon tilanne tietenkin eroaa myös siinä että vauva jonka saamme on minun ja mieheni ja minä olen aikuinen nyt. Mutta siis jotain uskon tietäväni pikkuvauvan kanssa olemisesta koska olin niin paljon silloin. Kaverit ovat aina ihmetelleet että miksi vaihdan vaipan tosi nopeeta heidän lapsilleen vaikka itsellä ei ole vauvaa. Noh, kokemusta on, liikaakin :grin
Mutta ehkä tämä nyt tästä, olet myös upea nainen ja sydämestäni toivon että plussaat pian etkä edes joudu lähellekään näin kauan odottamaan kuin minä tällä hetkellä! :Heartpink

Triana, voi pahoillelut kp1 :sad001 Tule sit pian takaisin kun oot saanu itsesi kasattua! :rolleyes:

Viima, munkin silmiin haamu kurkkaa! :joyful:

Mamamee, näinpä :)

Eltsi, tervetuloa "takaisin" :joyful: Mä en valitettavasti osaa kystaa nmitään sano mut joku varmaan pian osaa :) Mut plussatuulta sinne!

Oioi :Heartred Tänään vapaa 1/3. Onpa mukavaa et saa vähän ola pois töistä :p lupasin lähteä kyllä miehen työpaikalle tekee vähän puuhommia mut se on mukavaa vaihtelua oman työn rinnalle.
Mahtavaa lauantaita naiset, nauttikaan ihanasta talvi säästä joka ainakin täällä länsirannikolla täydellinen tänään! Yöllä käytin koiri pissillä takapihalla, oli jotenkin ihan taikamaailma, me vasta saatiin ensi lumi, taivas oli ihan kirkas ja oli ihan hiljaista ja selkeää, upea tunnelma. Ihan kuin jouluna jota odotan jo kovasti! :Heartred

Nauti vapaapäivistäsi Ilpuri! :)
Täällä on ihana sää. Sitäkin varjostaa mun rakkaan lemmikin tilanne. Hänet joudutaan lopettamaan tänään..nyt vaan odotan eläinlääkärin soittoa, että se on nyt vapaa ja odottaa meitä saapuvaksi.:angel13

jaksamista viima.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia.

tääl 13+3 ja pikkune potkii välil selväst, stressitaso huipussa taas ku ukko ei tienaa juuri mitää ni meil tulee pitkä pimento ku ei pysty laskui maksaa. sähköt jossai vaihees menee ja varmaan vesiki. hohhoijaa. tän maan systeemi ku on niin ihana ettei mistää saa tukee.

Olipas taas paljon viestejä ja henkevää keskustelua. <3 Kaikilla meillä tosiaan on oma meinneisyytemme, toisilla rankempi kyin toisilla. Täällä on onneksi hyvä henki eikä kukaan mollaa tai tuomitse toisia ja siksi tää foorumi onkin aika ainutlaatuinen. Kaikki me varmasti täällä painitaan aikalailla samojen asioiden kanssa, kaikki kuitenkin omalla tavallaan yksilöllisesti. Kaikilla mielessä sama päämäärä. Voimia kaikille ja vilpittömästi onnea onnistuneille plussanneille sekä plussaa odottaville. <3 Tarinoitanne on ihana lukea ja itae ainakin saan voimaa täältä teidän kautta.

On; eilen jäi ovistikuttelut välistä kun olin koko päivän reissussa. Yöllä kuitenkin talleteltiin varalta (joka muuten täälläkin on jäänyt tässä kierrossa harmillisen vähäiseksi ja se stressaa).
Tänään tikku näytti tältä. _20161112_121128.JPG

Viima, voimia rankkaan päivään <3 ihan kamalaa joutua luopumaan omasta lemmikistään ;'(

Gatusa, eikö sua huoleta miten pärjäätte? Kuulostais hurjalta olla ilman sähköä tai vettä! Toivottavasti miehes saa töitä ja tienestejä ja elämä helpottaa!

Toiveissa, kyllähän se kerta tai parikin voi riittää hyvin ;) nyt sit piinaviikot edessä!

Ilpuri hurja tarina sulla kyllä taustalla. Mutta onneksi oot selvinnyt tänne asti ja niinku ite sanoit niin se on tehnyt susta sellaisen kun oot ja nyt vaikutat kuitenkin ihan huippu tyypiltä <3 paljon tsemppiä sinne!!

Junttura toivotaan kuitenkin että alkiot olis sisukkaasti vaan kiinnittynyt vaikka sulla onkin ollut haastava viikko :/

Mamma10 myös raskas tausta. Mutta onneksi olet nyt löytänyt miehen joka on hyvä mies ja isä<3

Triana pahoittelut :'( tsemppiä vaikeaaan hetkeen!

Viima pahoittelut ja tsemppiä<3

Jopsu

Mustaki on ollu kiva lukee ku porukka on enemmän avautunu elämästään täällä, ite en oo vielä tohtinu mutta ehkä joku kaunis päivä :)

Juntturalle tarrasukkia hirmusesti että tyyppi pysyis kyydissä! :Heartred

Viima määki tuossa ehkä jotain ihan hailuraa nään? Vahvistuispa!

En mä sit malttanukkaa olla kirjottamatta :p Ei tällä kertaa ollu niin kauhee tää pudotus ku jotenki tietää jo et ilman apuja raskaus ei vaan ala. Aamusta asti ollu kipuja, koko mahaa/lantiota polttelee pirusti mut kystia ei onneks oo vielä jomotellu/vihlonu. Sen tilalla sitte onki ihan järkyttävä hartiakipu mikä myös viittaa endoon.

Huh, onpa raskaita asioita ollut monella täällä! Itselläkin, omassa lapsuudessa ja nuoruudessa paljon vastuuta - liikaa nuoren hartioille. Vaan elämä muokkaa meistä vahvoja. Osataan ajatella asioita monelta eri kantilta, kun on kokenut paljon elämässä. Monesti oon itsekin haksahtanut ajattelemaan, että itse olisin enemmän ansainnut lapsen kuin joku toinen. Mulla tosin on työn kautta kokemusta mm. huume-, viina- ja tupakkavieroitusvauvoista, niin tavallaan oikeutetustikin pohtii, miksi joku saa 5 lasta, jokainen huostaanotettu ja kuudes pääsee vieroitukseen jälkeen kotiin jatkamaan surullista kierrettä. Itse ei edes ensimmäistä meinaa saada. No, luomusti näköjään ainakaan. Eihän mullakaan ole taustoista tietoa, päihdeäidin elämästä jne. niin on epäreilua sit kuitenkin olla katkera. Inhimillisiä tuntemuksiahan ne on, vaikkei ehkä oikein.

Junttura pikkuiselle kovasti kiinnittymistä ja mukanapysymistä toivotaan :smiley-angelic001

Viima voi että, otan osaa!!:sad010 reilu vuosi sitten olin samassa tilanteessa. Voimia raskaaseen päivään ja tulevaan surutyöhön :Heartpink

Täällä tänään... Ovisviiva vahvistuu! Olispa tänään/huomenna jo plussa, niinkuin menkkakalenteri ennusteli. Oikealla nippailee, sitä ollut sen torstain lääkärikäynnin jälkeen, kun paineli ja teki kipeetä. papa: n jäljiltä vieläkin ruskeeta vv, oli kuulemma aika herakasti vuotanut. Toivottavasti kaikki kunnossa eikä esim kipu ollut kysta tms. Ei kyllä mitään oireita ollut edeltävästi, niin varmaan ihan ovisnippailuja.

LaraS kp18

Liitteet

• IMG_20161112_140824.jpg
    IMG_20161112_140824.jpg
    422.2 KB · Katsottu: 172
Nyt hän nukkuu ikuisesti.:Heartred
Elämäni yks hirveimmistä kokemuksista. Näin niistä pienistä mustista nappisilmistä sen kauhun...:sad010
Oon itkeny jo aamusta asti, ja itken vieläkin...

Voi Viima, olen niin pahoillani. Mutta varmasti et voinut muuta.
Mä itken joka päivä meidän ekaa beaglea, joka oli pistettävä unille muutama viikko sitten. Vaikka talossa edelleen on kaksi muuta luppakorvaa. Jokainen lemmikki on ainutlaatuinen helmi meidän elämässä.

Toiveissa, sanoisin omasta kokemuksesta, että tuo on ihan huulella olla positiivinen. Mulle tuli ovisplussa aina niin, että T-viiva vahvempana kuin C-viiva. Samoihin aikoihin mun aamulämpö nousi 0,3-0,4 astetta.

Voimia Viima... <3
Itse itkeskelen välillä vieläkin ensimmäisen koirani ja toisen koirani pois menoja... ne vaan on ollut niitä mun ihania karvalapsia <3 ensimmäinen lähti sateenkaarisillalle jo kuusi vuotta sitten... ikävä edelleen... <3

Silloin mulle sanottiin että lemmikit on taivaasta lähetettyjä enkeleitä ja niillä jokaisella on tehtävänsä, kun tehtävä on täytetty he siirtyvät vahtimaan meitä vähän kauemmaksi. <3

Tuo osui kyllä aika hyvin. Ensimmäisen koirani otin 14 vuotta sitten, kun vauvakuume alkoi vaivata kunnolla... kun esikoiseni syntyi meni vain muutama kuukausi ja hauvavauvani poistui äkillisen sairauden takia joukostamme. Edelleen hän on silti lähelläni. <3

Mun oma pieni karvamato (fretti) jouduttiin lopettamaan siis tänään sen arvaamattomuuden,pelon ja aggressiivisuuden takia. Luonnevika, tai joku muu perinnöllinen. Välillä oli parempana, mutta sitten taas napsahti.. oon yrittänyt auttaa sitä kolme vuotta, eikä auttanut. Nyt saa olla rauhassa ja leikkiä veljensä kanssa taivaassa:Heartred
Oon niin helvetin vihainen hänen kasvattajalle!!!
Mun enkelin velikin lopetettiin viimevuonna samasta syystä...:sad010

Takaisin