Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kipsuli tervetuloa ja pikaista plussaa sinne :)

Triana tsemppiä toivottavasti tulee plussa tai täti uuden mahiksen kanssa <3

Viima tosi jännä tilanne pidän paljon peukkuja että tulee kunnon plussa ja pysyy loppuun asti! ;)

LaraS toivottavasti ovis siellä matkalla. Nyt vaan mies petipuhiin mars! :)

Jopsu

En uskalla toivoa. Aamulla teen uuden testin, ja tiedän että nega tulee, mutta oon super utelias. En voi sille mitään :oops:

Mites teillä muilla menee? :)

Mulla huomenna kp10 ja taidan alottaa oviksen bongailemisen :) edit siis kp11 huomenna! Kääk mä oon jo kierrostakin ihan pihalla :D onneks ei useammalla päivällä oo heittäny

Muokattu viimeksi:
Murkku, aivan mahtava neuvolatäti sulla :) ei läheskään kaikilla yhtä hyvä tuuri tän asian suhteen käy ;) tuu kertoo kuulumisia! ☺️

Viima, aika lupaavalta vaikuttais :D nyt oottelen aamutestistå kuvaa ;)

Tsemppiä kaikille jotka painii ikävien fiilisten kanssa! Joulu tulee ja se on piristäny mua kauheesti! Saa olla läheisten kanssa ja rentoutua. Täällä on lunta ihan kamalasti ja oon niin innoissani siitä! Aivan ihanaa ;)

On. Ovis tuli ja meni eikä edes hyödynnetty nyt kun oli vieraita just otollisina päivinä :D miehellä maanantaina kiveskohju operaatio! Sit alkaa piinaaminen.
Ivf-suunnittelukäynti meil olis maaliskuun lopussa :/ eli ehk ennen kesää saatais eka ivf.... Mietitää jos keksittäis rahaa jostai et pääsis yksityisel vuoden alust ivf koittaa :/

Mitenköhä nää suhtautuu jos on julkisel jonossa ja kävis yksityisel ivf? Saaks nii tehä vai miten pitäis toimia.

Joko Viima testasit? :wideyed:

Ilpuri tsemppiä! Täällä kans aika pohjalla mennään taas :sad001

Tuli eilen ne mun tilaamat r-restit Wishiltä, kai noi on Wondfon testejä. Tilasin vaan 10kpl ku mä en noita niin kauheesti oo tarvinnu, niin tuliki 20kpl. Ovistestejä tilasin testimielessä sit just sen 20kpl, ne ei vielä tullu, katotaanpa niin niitä tulee vaan se 10.. :grin Negan testasin vielä nyt aamulla ku kerran noita testejä on tuhlattavaksi. Täti ei oo vielä kurvannu paikalle mut jomottelut alko jo eli eiköhän parin tunnin sisään viimestään :sad001

Muoks. Aattelin siis testailla kahdella ovistestillä samaan aikaan, et näyttääkö ne samaa vai mitä.

Meritähti Kiva, että miehen oper. on jo, niin sen verran edistää teilläkin asioita :) ja jospa se olisikin se taika, mitä tarvitsette ;)

Triana täti käy, ja sitten uuteen nousuun! Tsemit!
Mulla ei oo vieläkään tullut loput testit, olisi r-testit ja o-testejä 50kpl pitäny tulla. Mullakin oli ajatus, et kokeilemaan niitä 2 eri testiä yhtäaikaa, et onko mulle merkitystä. Tietää sitä jatkossa, millaisia tilailla :)

Päivän (tai oikeestaan useemmankin) mietintä... Onko muilla tapana selailla äitiys- ja vauvan/lastenvaatteita?? Mulla on paha tapa, jotain rintsikkaa ja mekkoja jo itselle tilannutkin :oops: kun sai halvalla :hilarious: vauvanvaatteita en sentään vielä. Tosin jemmassa on ehkä pari bodya tms, kun on jäänyt viemättä vauvatuliaisina tutuille.
Tuoko huonoa onnea? Vai onko vaan järkevää aloittaa hankinnat ajoissa, hiljalleen kerryttää?

Laras, joo on tapana :sorry: ja kaikkia pinnasänkyjä ym :mad: ihan hirvee morkkis sit aina iskee, monesti jos oon antanut itselleni luvan iskee niin kova masis et aina lähden foorumitauollekin että saan kokonaan asian nollattua. Välillä kävelen kaupassa vauvanvaate osaston läpo kyyneloeet silmissä. Oon myös alkanut rypistelemään otsaani kaikille äideille vauvojen kanssa jos ne ei oo suorittanut jotain juttua mun mielestä hyvin. Tyyliin rööki kädessä tai vauvalla liian vähän päällä tai jotain muuta vastaavaa...

Missä Viiman testi???

Joo siis eilisen paskat fiilikset kun eilen oli dpo0 ja meillä oli seksiä dpo -1 illalla ja eilen sit oli tosi kovat vatsakivut aamulla ja illalla olisin halunnu viel varmistaa mut miehellä kesti ikä ja vuosikaudet suihkussa ja iltapalalla ja tv:n edessä niin sit olin jo et no antaa olla sitten!! No Sit se tuli sänkyyn että haluutko mut mua jo väsytti ja olin nukkumisvalmiudessa. Varmaan eilisen myöhäisillan sekstailusta ei olis enää mitään hyötyä edes ollut mutta ärsyttää silti. Sanoin just miehelle että mähän sanoin sunnuntaina kun itkeskelin tätä alkavaa ovisviikkoa että en halua joutua ruinaamaan.
Ja se oli et tiettenkään ei tartte.

Mua niin ärsyttää!!! Me ollaan oltu nyt 3,5 v naimisissa ja siitä melkein 3 vuotta on aktiivisesti yritetty vauvaa. Mulla on halut ihan poissa ja ymmärrän että kun en ole kovin aktiivinen niin ei mies aina halua aloitetta tehtä vaikka en usko muuten hänen haluihinsa tän vaikuttaneen. Tottakai seksi on aina ihanaa kun siihen pääsee mutta mua niin ärsyttää tää aikataulu ja kaikki paska. :sad001 Haluan raskaaksi jo ihan vain tästä syystä!

JA MUN HERMO EI KESTÄ TUOTA HARJOITTELIJAA!!!!!!!!!! :angry5:angry4:mad::smiley-angry002:smiley-angry003:smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry007:wtf
Voipi olla et sekin nyt vähän kiristää

LaraS, mä koitan olla kattelematta ja jos kattelenki ja löydän jotaki sopivaa ja halpaa niin en siltikää osta ku aattelen just että tois huonoa onnea. Eihän se oikeesti tuo mutta mä oon vaan päättäny et mitään en osta ennen kuin/jos plussa tulee.

Ilpuri, mullaki on töissä just nyt ärsyttävä harjottelija, en niinku yhtää jaksais tulla toimeen sen kans :mad: Ja tosta tallettelusta, musta tuntuu et meillä muuten mies tekee ehkä enemmän alotteita seksiin, mutta just sillonku pitäs talletella niin se onki väsyny ja haluton.. Ja en siis aina ees kerro oviksesta sille ettei tulis "suorituspaineita", eli ei toi nyt siitäkää johdu. Mä kans katon pahasti mammoja joille ei näytä niinsanotusti muksu olevan kaikki kaikessa, vaan pidetään niitä itsestäänselvyytenä.

Koita Ilpuri jaksaa!

Tässä tämän aamun testi, ei siinä mitään näy:smiley-angry016

Liitteet

• Screenshot_2016-11-11-08-32-47.png
    Screenshot_2016-11-11-08-32-47.png
    517.3 KB · Katsottu: 240
Ilpuri Mulla myös fiilis, että joudun joskus ruinaamaan. Vaikka molemmat lasta haluaa ja ymmärrän miehen väsymyksen, pitkät ja vaihtelevat työpäivät (oli taas melkein vuorokauden putkeen duunissa), niin silti ärsyttää, kun ei vihjailut mene perille.. Välillä on fiilis, että ihan sama, pihtaan sitten minäkin.:smiley-angry016 tätä vauvaprojektiakin lukuunottamatta kaipaisi välillä ihan vaan läheisyyttäkin, mutta erityisesti nyt pelottaa, että menee ovis hukkaan :arghh: kun sitä ekaa kertaa ihan etsimällä etsin. no, viikonloppuna olen päättänyt kellistää miehen. Ja se tulee siitä myös tykkäämään! :angryfire:smiley-ashamed005:grin

Viima, millon pitäs tädin tulla?

Ilpuri, mulla ihan samanlaisia ajatuksia. Sit jälkeenpäin tuleeki monesti paha mieli, ku ei voi tosiaan tietää tuntemattomien taustoja, sitä ei tiedä kuka vastaantulevista ihmisistä on joutunu käymään läpi tätä samaa tuskaa mitä me :oops:

Mun täti on myöhässä pari tuntia! :grin Siis oikeesti mulla on tosi tarkka, alkaa aina aamulla 1-2h heräämisestä, yleensä yheksän aikoihin. Ja jomottelut katos kokonaan panadol+burana yhdistelmällä, ei koskaan oo ennen kadonnu. Aamunen nega kuitenki pitää jalat maan pinnalla.

Nyt mulla on kp 23, ja menkat alkaa yleensä kp 30-35 jos ees sillonkaan. Nyt pari viimestä kiertoa on ollu yli 30 pitkiä.

Sulla on vielä pitkä piinailu eessä :grumpy: Mä just lueskelin noista hcg-arvoista miten ne vaihtelee yksilöllisesti tosi paljon, että joillaki vielä dpo12-14 tulee puhdas nega ja pari päivää siitä vasta alkaa näkyy haaleaa plussaa. Oispa meidän tapauksissa nyt niin :wink Vaikka itestäni oon jo varma että täti tulee kyllä, ihan kohta.

Takaisin