Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Sitä jäin itekki nyt miettimään et oliko tuo eilinen nyt sit kuitenki plussa :/ sitä ei tietenkää nyt sit eilen hyödynnetty ku makasin flunssassa :D pitää tänään korjata asia ellei se oo jo liian myöhästä... Tänään on ollu vähä jomotusta joka vois viitata ovikseen... Plaaah!

Jos eilen oli positiivinen niin ovishan tapahtuu tänään :) eli peli ei todella oo menetetty ainakaan :)

viima: toivottavasti sieltä tulee plussa :)

toiveissa<3: ei muutaku hommiin vaan ei ole vielä liian myöhäistä :wink

On: kauhea päänsärky vaivannut koko päivän.. nyt oli pakko ottaa panadolia vaikka olen yrittänyt etten ottaisi mitään ylimääräistä etten vaan sotke ovulaatio/hedelmöitys/kiinnittymis prosessia.. Fiilis on kyllä tosi pessimistinen ei taida tämäkään kierto meille plussaa tuoda, en keksi yhtääkään syytä miksi sieltä nyt yhtäkkiä plussa tulis. Voihan mussa olla sata muutakin vikaa kun ovulaatio häiriö ja ohuehko limakalvo.... sori negatiivisuuteni.. joka kerta nää piinapäivät muuttuu vaan pahemmiksi.. :confused:

Pätkis dpo 1

viima mun vastaus tulee nyt varmaan myöhässä, mut siis mun mielestä oli tummin siinä ylimmässä eli sit ovis olis sitä seuraavana päivänä, eli oliko se nyt sit ton kuvan tapauksessa kp11. mut siis mun makuun kaikki oli viel vähän vaaleita, kun mä oon saanut ovisplussan se on ollut selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva. Mut siis ei nuo testitkään aina tarkoita mitään. Kun aloin kirjoittaa täällä niin kirjoittelin sillon toisessa ketjussa joss yksi nainen yritti tikuttaa ovista mut ei onnistunut löytämään ja silti raskautui siitä kierrosta. Loppujen lopuksi ei ole väliä niin paljon ovisteisteillä, varsinkin jos on todettu et ovuloi, kunhan vaan harrastaa seksiä riittävän usein niin kyllä se ennen pitkää nappaa jos on nappaakseen.

Mä oon aina tehnyt ovistestit klo 12 tai klo 18, noin suunnilleen ja molemmissa oon oviksen löytänyt. Mut mulla on sama kun Larasilla, et en voi ilman uteiliaita silmiä tehdä klo 12, yleensä, niin sit teen illalla kotona.

Ja btw, mä en oo ikinä jaksanut mittailla lämpöjä. Yhdessä vaiheessa yritin mut tuntu vaikeelta joten annoin olla. Jos tikutan ovista tikkuja menee 3-5 yleensä.
Huimasti oot pissinu Mamamee :grin:eek:

Toivottavasti plussaatte!

Pätkis, I feel you! Mitä pidempään tää kestää sitä "levollisemmin" mielin ottaa, ei se kuitenkaan tule. Mutta tosi asia on että aina välillä kuitenkin jollekkin nappaa, joten ihan yhtä hyvin se voi olla sinun vuoro nyt! :rolleyes: Voi kumpa!! :)

Täällä kp13 ja vissiin kp 16 ois ovis, mikäli womanlog pitää paikkansa. Mistä mulla on muuten se pro-versio :wink Mulla on vaan 2 ovistestiä jäljellä ja aion tehdä ne huomenna ja keskiviikkona. Vissiin pitäs alkaa tallettaa jos meinaa. :hilarious:

Mulla on myös yks cb:n digi joka menee vanhaks tässä kuussa, oon ostanut se 2 vuotta sitte kierrossa jossa mulla oli iha nsikana "oireita" ja olin iahn varma et on tärpännyt. ja nyt se menee vanhaksi, säälittävää? NOT :grin

Huh taas oli paljon luettavaa, ei taas jääny mieleen kuka kirjotti mitäki. Tosi hyvä että tämä on näin aktiivinen ketju :)

Joko kohta joku saa tän kuun eka plussan?
Onko tälle viikolle testaajia?

ON: Lääkäri soitti, pääsenki jo ens viikolla ultraan ja vieläpä äitipolin puolelle ku siellä on tarkempi ultralaite :p Katotaan onko vasemman puolen kystan tilanne muuttunu ja jos se tuo oikee munasarjaki löytys.. Ku tosiaan kivut lisääntyny ja pahentunu tässä vajaa 2kk aikana niin paljo. Mitään (raskaus)oireita ei oo, että täti melko varmasti saapuu ajallaan perjantaina.

Triana kp 22/25, dpo 8

Helinäkeiju kyllä mulla aina ollu myöhänen ovis. Esikoinen sai alkunsa kp28 oviksesta ja nyt on 10kk ja tää toinen sai alkunsa kp27-28 ja nyt mennään rv 23+6.
Kierrot ei todellakaan oo säännöllisiä. Seilaa 30-40 välillä.
Menkkojen ja oviksen välissä on noin kolme viikkoo ja sit kaks viikkoo oviksen ja menkkojen välissä. Eli myöhäsestä oviksesta on mahollista raskautua ja ihan terve poika meillä on ja tästä toisestaki tulossa terve tai ei ainakaan ultrassa mitään poikkeavaa löytyny. :)

Plussia täällä huulet törröllään puhaltelen :wideyed: jänskään tuleeko r-plussia piinaileville, Viima, pätkis ja oliko joku muukin. Jänskää:excited001

Toiveissa ja Ilpuri ovisplussan bongaustsempit!! Samassa paatissa seilataan, toivotaan että löytyy :)

Täällä iltatesti (2.kuva) aamun testiä (1.kuva) vahvempi, jee!:dance008 eli oikeassa olitte!! Testailen vastedes vähän myöhemmin aamupäivällä ja/tai sitten illasta :happy:

Liitteet

• IMG_20161107_194130.jpg
    IMG_20161107_194130.jpg
    793.4 KB · Katsottu: 173
  • IMG_20161107_194106.jpg
    IMG_20161107_194106.jpg
    955.4 KB · Katsottu: 186
Jes LaraS! Toivottavasti vahvistuu... :) :) Tsemiä sinneki!
Ite huomaan stressaavani ihan kauheesti tästä ovistikkuilusta.. Jotenki jo niin ahdistaa seki ku tottunu näkeen ne negat r-testeissä aina niin sit nyt näissäkin... Mun pitäs varmaan vaan jyystää joka pv ja unohtaa koko tikut! :D Mut sitte jotenki aattelee et ois helpottavaa löytää se ovis niin tietäs et se ei oo se ongelma vaan joku muu :) miks pitääki olla tämmöne ressi-erkki...

Jippii mulla alkaa täti poistumaan :) kp6 ja huomenna olettaisin että ei enää mitään pitäs tulla.. :) oottelen että pääsen kans testailee ovista! Voisin kans jakaa kuvaa tänne sit, en ala vielä lämpöjä ottamaan koska mulla tuli vajiksen labra tulokset tänään ja taas ne oli noussut.. perjantaina lääkärille soittoaika ja jälleen kerran säätöä.. nukkuminen on siis niin ja näin, mut kunhan saan sen kohdilleen alan taas mittailla :)

Kuinka paljon lämpöjen pitäis nousta oviksen jälkeen? mulla oli useampi päivä ennen ovisplussaa lämmöt 36,4. Nyt tänään dpo 2 ja lämmöt 36,5.

Ilpuri : tsh oli noussut 2.9 ja t4v oli laskenut 16.2 (tsh1.4 & t4v 16.8) eli ei suurta heittoa, mutta tarpeeks että olossa tuntuu ja lujaa.

Oviksessa se lämpö voi nousta 0.5 astetta. Minkä takia normi digi ei sitä pysty edes havaita jonka takia pitäs olla se kolmen desimaalin mittari :) mut siis se voi nousta ihan asteellakin. Tärkeetä on se että se pysyy kolme päivää koholla että ovis voidaan laskea tapahtuneeksi :)
Muoks* sillä on siis väliä onko se 36.40 tai 36.45

Jep! Mäkin oon levollisin mielin jo. Nyt sain taas tosi läheiseltä kaverilta vauvauutisia ja olin aivan aidosti onnellinen! Toki olisi hienoa olla hyvän kaverin kanssa samaan aikaan mammalomalla. Pyyhe on heitetty nurkkaan. Enkä edes nää tästä niin vaivaa enää :) mutta sillain kiinnostunut, että lääkärissä selviäs onko jotain "esteitä" asialle. Että ne haluaa selvittää nyt.

Tsemppiä piinailijoille :grin Täyttyköön ketju plussista!!!!

Triana: mahtavaa kun pääset nopsaan ultraan, toivotaan pelkästään niitä hyviä uutisia:rolleyes:

Ilpuri, I feel you..ostin kanssa pari vuotta sitten sellaisen digitestin ja pääsin käyttämään vasta syyskuun alussa :wtf: Olin päättänyt että sitten vasta kun olen ihan satavarma niin käytän että pääsee näkemään sen tekstin. Ei missään nimessä säälittävää, pelkästään optimistista :wink

ON: eilen mitattu kilppariarvot, TSH 1.1 eli alkaa olla hyvissä sen liikatoiminnan jäljiltä. Huomenna sitten lopputarkastus ja kuullaan että miten tästä jatketaan. Niin ja kp2!! Eilen siis alkoi menkat ja kerrankin olin niistä jopa ilahtunut. Alkoi päässä kummittelemaan että jos kierto on mennyt sekaisin ja pitkittynyt viime aikaisesta rytyytyksestä mutta mitä vielä..yleensä on n. 26 päivää(+/- 2) niin nyt 29. Nyt toiveissa on sitten heti PAS mutta se kuullaan sitten huomenna. Jänskättää :hungry:

Huh huh, kuinka paljon viestejä taas tullut parissa päivässä :)

Triana, hienoa et pääset ultraan! Ja vielä äitipolin puolelle :)

Pätkis, tuo ei kyllä ole tarvittava lämmönnousu. Mutta mittaaminen on aina epävarmaa. Onko uni ollut tasaista? Onko heräillyt yöllä jne.. voi ovis silti olla tapahtunut.

Huomenna folliultra. Jee! Gonalista on tullut yksi sivuvaikutus, rinnat on arat. Ainakin jotain siis on tapahtunut :D toivottavasti myös munasarjoissa näkyy jotain! Onko muilla tullut sivuvaikutuksia?

Eltsi kp 9.

Takaisin