viima mun vastaus tulee nyt varmaan myöhässä, mut siis mun mielestä oli tummin siinä ylimmässä eli sit ovis olis sitä seuraavana päivänä, eli oliko se nyt sit ton kuvan tapauksessa kp11. mut siis mun makuun kaikki oli viel vähän vaaleita, kun mä oon saanut ovisplussan se on ollut selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva. Mut siis ei nuo testitkään aina tarkoita mitään. Kun aloin kirjoittaa täällä niin kirjoittelin sillon toisessa ketjussa joss yksi nainen yritti tikuttaa ovista mut ei onnistunut löytämään ja silti raskautui siitä kierrosta. Loppujen lopuksi ei ole väliä niin paljon ovisteisteillä, varsinkin jos on todettu et ovuloi, kunhan vaan harrastaa seksiä riittävän usein niin kyllä se ennen pitkää nappaa jos on nappaakseen.
Mä oon aina tehnyt ovistestit klo 12 tai klo 18, noin suunnilleen ja molemmissa oon oviksen löytänyt. Mut mulla on sama kun Larasilla, et en voi ilman uteiliaita silmiä tehdä klo 12, yleensä, niin sit teen illalla kotona.
Ja btw, mä en oo ikinä jaksanut mittailla lämpöjä. Yhdessä vaiheessa yritin mut tuntu vaikeelta joten annoin olla. Jos tikutan ovista tikkuja menee 3-5 yleensä.
Huimasti oot pissinu Mamamee

Toivottavasti plussaatte!
Pätkis, I feel you! Mitä pidempään tää kestää sitä "levollisemmin" mielin ottaa, ei se kuitenkaan tule. Mutta tosi asia on että aina välillä kuitenkin jollekkin nappaa, joten ihan yhtä hyvin se voi olla sinun vuoro nyt!

Voi kumpa!! :)
Täällä kp13 ja vissiin kp 16 ois ovis, mikäli womanlog pitää paikkansa. Mistä mulla on muuten se pro-versio

Mulla on vaan 2 ovistestiä jäljellä ja aion tehdä ne huomenna ja keskiviikkona. Vissiin pitäs alkaa tallettaa jos meinaa.
Mulla on myös yks cb:n digi joka menee vanhaks tässä kuussa, oon ostanut se 2 vuotta sitte kierrossa jossa mulla oli iha nsikana "oireita" ja olin iahn varma et on tärpännyt. ja nyt se menee vanhaksi, säälittävää? NOT