Onpas kirjoiteltu tänään paljon, ennen kun unohdan:
Katjusha, ostin tänään sitä ubikonia, 100 mg 150+30 kapselia, Bio-Qinon Active Q10 Gold -merkkistä. Oli lähtö hinnaltaan 99,90 mut möi mulle 79,90. Teinkö hyvät kaupat? En meinannu miehelle uskaltaa kertoa että ostin noin kallista valmistetta mut sit se oli ostanut samalla rahalla meille jouluviinejä joten sit uskalsin

Katotaan tykkääkö mun munasolut nyt noista, toivotaan. Meinasin yhden ottaa nyt päivässä. Mihin aikaan päivästä otat niitä? Olikos täällä muita ketkä syö tuota?
Rive, mahtavaa että kilppari arvot on nyt kohdillaan!! Toivottavasti saatte nyt sen PAS:in ja siitä sit tärppäisi!!
Eltsi, voi kun siell ois isosti kasvanut niitä folleja! tsempit huomiseen!
Viima, hitsiläinen kyllähän siellä haamu kurkkaa ja noin aikasilla dpo:lla!!!

Ja mun silmään on kyllä ihan haamuviiva ei viivanpaikka! Kovasti vahvistumista!

Ja kyllähän ovistestitkin voi näyttää raskauden! Rauhoituppas nyt, ja teet huomenna aamulla uuden testin, pistä ovis testit pois ja teet vain raskaustestejä. Jos oikei nhaluut olla järkevä, mihin en itse pysyisi, testaisit vain jokatoinen päivä. Jos se on plussa se kyllä vahvistuu! :)
Pätkis, kp12 oli plussa! :)
Toiveissa, varmaan ovisplussa tulee huomenna,tai ylihuomenna mutta kannattaa tallettaa kuitenkin tehokkaasti
Helinä, voi sinun pitkää kiertoa
Christine, tervetuloa! Olkoon visiittisi lyhyt! :)Oireesi kuulostaa ovikselta, mut talletukset menee hyvin joten toivottavasit heti tärppää. Harmi km
Laras, no en ole tehnyt

Kun en oo kerinny! Jätin testit kotiin kun töissä oli jengiä niin paljon ja olin laskenut sen varaan että teen kun tuun kotia heti mut oli niin järkky kupla otsassa et oli pakko käydä ennen kun lähdin kotia. Eli teen kyl viel tänän mut tarviin sen parin tunnin pidätyksen, et menee tuonne kahdeksaan. Laitan kuvaa sit teille ihmeteltäväksi. Menee kyl väähn myöhään mutta katotaan nyt.
Ihan hirvee ikävä iski meidän plussanneita, onnen jo saaneita ja tauolla olevia!

Enni (Huippu magee pakettikasa!!!

), Maggie, Minni, Nenna, Beisla, Katjusha, Mintukka ja kaikki muutkin joiden nimiä nyt en muista tähän tähän hätään, Larissa. Ja tietty Murkku, mun idoli

tuuttehan kertomaan uutisia aina välillä!
Tänään ollut ilmaa vatsassa ja lievää kipuilua. Alotettiin talletukset eilen ja meikäläisen halut kyllä on tipotiessään. Katotaan tänään jos olis revanssi
Ilpuri kp14/29, yk34