Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä talleteltiin eilen varalta jos se yks ovistesti sattu oleenki plussa... Vähä kyllä epäilen... Tänään kp13, ja womanlog näyttää ovista ylihuomiselle... Tän päivänen testi nega mut vähän vahvempi viiva kun eilen... Ota tästäki nyt sit selvää :D _20161108_151911.JPG

Muokattu viimeksi:
Toiveissa, eiköhän sieltä ovis tuu! Nyt vaan otat rennosti ja pupuilette myös huomenna:wink

Muoks. Ne olikin 36.9 eikä 7 :D Mittasin lämmöt ja ne on 36.9!! Aamulla ja illalla oli jotain 35.8-36.3

Toiveissa tallettelut taitaa olla hyvin hoidettu, oli ovis jo aiemmin tai vasta tulossa :wink Sitten päästään varmaan jännäämään sinun toisen tikun viivoja :)

LaraS jospa siellä viivat vahvistuis ja samaa toivon Viimalle,on kyllä nyt tosi lupaavaa!!!! ovis voi tulla kyllä Viima tosi myöhäänkin vaikka ois syönyt clomeja/letroja niinkuin minulla tuli ja kun menin syömään gynen ohjeen mukaan terolutit katkaisemaan ovuloimaton kierto niin sitten siellä ois ollutkin johtofolli joka vaan kehittyi myöhemmin ja terolut sitten aiheutti kystan siitä puhkeamattomasta rakkulasta,mut uskon kyllä todella että sinulla tuo viiva johtuu raskaudesta!!!
Mintukka eli sinullahan tuntuu olleen juuri niinkuin minunkin kierrot,tosin minulla luteaali vähän lyhempi,el toivoa siis on,joskus kun kierto alkaa taas sen kystan takia. Käytitkö jotain ovista buustaavaa,letrozolia tai clomeja?
Pätkis: miten gyne sinua neuvoi? neuvoiko ottamaan tukilääkitystä? itsekin samaa miettiny joskus et jos sais tän kierron käyntiin ni ottasinko tueksi,mut gyne sanoi ettei oo tarvetta.
Toiveissa: komppaan Viimaa,että tulossa on varmaan.

- Helinä kp. 46 jos oikein laskin... plaaahh...

Oli pakko tehdä vielä yksi ovistesti, vaikkei se mitään hyödytäkkään.

Oireina mulla on ilmavaivat, päänsärky,väsymys,nippailut ja pistontunteet kohdussa ja kuplinnan tunne alavatsassa :)

Muoks. Siinä on nyt melkeen kaikki ovistestit!

Liitteet

• Screenshot_2016-11-08-16-53-15.png
    Screenshot_2016-11-08-16-53-15.png
    661.7 KB · Katsottu: 208
  • Screenshot_2016-11-08-17-16-23.png
    Screenshot_2016-11-08-17-16-23.png
    871.1 KB · Katsottu: 212
Muokattu viimeksi:
helinäkeiju: Gyne antoi vapauden valita.. saan itse päättää otanko vai enkö... Periaatteessa ei ehkä tarvis kun sielä oli niin hyvä folli niin sillon keltarauhsenkin pitäis olla hyvä. Mutta sitten mietin tuota kun limakalvo oli vähän ohuehko että auttaisko teroluti sitten sitä vähän.. nää on niin hankalia juttuja.. olis ollu helpompi ku gyne vaan olis sanonu että "kyllä otat" tai "et ota".. ei mitää omia valintoja :grin

Uusi kuumeilija ilmoittautuu :) Yritystä periaatteella tulee jos on tullakseen joulusta 2015 asti. Olin tuolla kesäkuisissa 2017 mutta kävikin niin että varhainen keskenmeno tuli. Oon marraskuun 1. pvä. käynyt ultrassa tarkistuttaan kohdun ja alkukierron limakalvot oli silloin. Runsasta vuotoa oli alkaen 8.10 sekä 28.10 ja niiden välissä tuhrua. Positiivisen testin tein 19.10 (clearblue digital: raskaana 2-3 vko:a) mutta oli nyt marraskuun eka päivä verikokeessa negatiivinen. Kiertoni on ollut melko säännöllinen aina (27-29päivää). Tänään olettaisin olevan kp 11 ja katotaan nyt mitenkä käy. Kovasti toiveissa pikkusisarus 9 ja 10 v tytöilleni <3 en seuraile oviksia sen kummemmin kun ollaan mieheni kans sen verran kovia pupuileen että tuskin moisia tarttee.... :D tissit ei oo vielä arat, eilen olivat kyllä jonkinverran painavan tuntuiset ku riisuin rintsikat ennen suihkua....seksihalut on kovimmillaan joten voisiko olla jotain tekemistä oviksen kanssa? Seuraillaan :)

Ehkä tänään pitäis varmuuden vuoksi talletella. Mun knapukka on aika kova, mutta miten musta tuntuu ettäse ois vähän aukio_O

Tervetuloa Christine! Toivottavasti tärppää pian :)

Täällä on ihan jäätävä vuoto :hilarious: Tai no runsaampi kuin yleensä kuiteskin. Luinkin että monella on runsaat menkat kkm jälkeen..kipuja ei juuri nimeksikään:smug: Tulispa se huominen äkkiä niin tietäisi mitä seuraavaksi tehdään..

Christine86 Tervetuloa ja lyhyttä visiittiä :)

Rive huomiselle tsempit!

Mites Ilpurin o-testi, teitkö tänään?

Viima en tiiä tosta knapukan olomuodosta.. Mut kannattaakohan kovin käpälöidä, jos onkin r-plussa kehitteillä - ettei mitään tulehdusta vaan sormien pöpöistä tee.:smiley-ashamed005

Onpas kirjoiteltu tänään paljon, ennen kun unohdan:

Katjusha, ostin tänään sitä ubikonia, 100 mg 150+30 kapselia, Bio-Qinon Active Q10 Gold -merkkistä. Oli lähtö hinnaltaan 99,90 mut möi mulle 79,90. Teinkö hyvät kaupat? En meinannu miehelle uskaltaa kertoa että ostin noin kallista valmistetta mut sit se oli ostanut samalla rahalla meille jouluviinejä joten sit uskalsin :grin Katotaan tykkääkö mun munasolut nyt noista, toivotaan. Meinasin yhden ottaa nyt päivässä. Mihin aikaan päivästä otat niitä? Olikos täällä muita ketkä syö tuota?

Rive, mahtavaa että kilppari arvot on nyt kohdillaan!! Toivottavasti saatte nyt sen PAS:in ja siitä sit tärppäisi!! :nailbiting:

Eltsi, voi kun siell ois isosti kasvanut niitä folleja! tsempit huomiseen! :joyful:

Viima, hitsiläinen kyllähän siellä haamu kurkkaa ja noin aikasilla dpo:lla!!! :eek: Ja mun silmään on kyllä ihan haamuviiva ei viivanpaikka! Kovasti vahvistumista!:rolleyes: Ja kyllähän ovistestitkin voi näyttää raskauden! Rauhoituppas nyt, ja teet huomenna aamulla uuden testin, pistä ovis testit pois ja teet vain raskaustestejä. Jos oikei nhaluut olla järkevä, mihin en itse pysyisi, testaisit vain jokatoinen päivä. Jos se on plussa se kyllä vahvistuu! :)

Pätkis, kp12 oli plussa! :)

Toiveissa, varmaan ovisplussa tulee huomenna,tai ylihuomenna mutta kannattaa tallettaa kuitenkin tehokkaasti :wink

Helinä, voi sinun pitkää kiertoa :shifty:

Christine, tervetuloa! Olkoon visiittisi lyhyt! :)Oireesi kuulostaa ovikselta, mut talletukset menee hyvin joten toivottavasit heti tärppää. Harmi km :sad001

Laras, no en ole tehnyt :grin Kun en oo kerinny! Jätin testit kotiin kun töissä oli jengiä niin paljon ja olin laskenut sen varaan että teen kun tuun kotia heti mut oli niin järkky kupla otsassa et oli pakko käydä ennen kun lähdin kotia. Eli teen kyl viel tänän mut tarviin sen parin tunnin pidätyksen, et menee tuonne kahdeksaan. Laitan kuvaa sit teille ihmeteltäväksi. Menee kyl väähn myöhään mutta katotaan nyt.

Ihan hirvee ikävä iski meidän plussanneita, onnen jo saaneita ja tauolla olevia! :shy: Enni (Huippu magee pakettikasa!!! :hilarious:), Maggie, Minni, Nenna, Beisla, Katjusha, Mintukka ja kaikki muutkin joiden nimiä nyt en muista tähän tähän hätään, Larissa. Ja tietty Murkku, mun idoli :Heartred tuuttehan kertomaan uutisia aina välillä! :smiley-ashamed005

Tänään ollut ilmaa vatsassa ja lievää kipuilua. Alotettiin talletukset eilen ja meikäläisen halut kyllä on tipotiessään. Katotaan tänään jos olis revanssi :p

Ilpuri kp14/29, yk34

Ilpuri, juuri tuollaiseen tarjoukseen ensimmäisenä itsekin tartuin, minusta hyväksyttävä hinta laadukkaalle valmisteelle. Mielelläni ostan tarjouksista tai ylimääräisiä kpl samaan hintaan :) en usko, että juuri tuota pakettia edullisemmin saa! Toivotaan että saat apuja :)
Plussatuulia ketjuun, jännäillään Viiman tilanteen kehittymistä ;)!
Ja tervetuloa uusille, toivotaan pysyviä plussia!!!

Pätkis: minä kyllä varmaan ottaisin :pja koittaisin kaikki keinot, mut eihän se välttämätöntä ole.
Ilpuri: nyt vaan petihommiin siitä :wink
Eltsille: tsemppiä huomiselle!!!:)
Christine86 Tervetuloa mukaan :) ja pikavisiittiä toivotaan tähän ryhmään.

Kyllä meni mun tän päivän ovistesti harakoille :D :D saa kattoa jos huomenna ehtisi vähän paremmin. Uskon et plussa on huomenna tai torstaina. Mut siis tässä 2h pidätyksellä iltatesti :D

ca997e6e9f88ecdb7ff58e76019d6dd7

Mä olen alkanu pelätä että mitä jos mulla munasolu ei ole irronnutkaan. Folli on vaan kypsyny hyvin muttei oo puhjennu... Tääkin on niin hankala tila sitte saada selvitettyä eikä kukaan gyne varmaan varmuuden vuoks irroituspiikkiä määrää... :/

Takaisin