Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Toiveissa<3: toi on just hankalasti tulkittava... sanoisin ettei vielä oo plussa vaikka kovasti on kerännyt tuota väriä testiviivan reunaan.. mutta jatka testaamista vielä :)

Joo, ärsyttävä testi :D noihin on alusta asti tullu haalee viiva jo kierron alkupäivinä, niin oletan et plussa on sit sentin levynen ja kirkuvan punainen :D nyt on kp11 ja puhelinsovellus laskee oviksen vasta 3 pvn päähän...

Toivottavasti :) kiitos tulkitsijoille ;) Nyt pitäs vielä tuo ukko saada oikeaan aikaan vällyjen väliin :D lentsukin tuli itelle just tänään :(

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille <3 ja suuret onnet jo plussanneille :) Ihana kuulla kuinka jotkut ovat jo pienokaisen saaneetkin.

Toiveissa, jostain ohjeista luin että sen viivan leveydellä ei ole väliä vaan viivan tummuudella verrattuna sen samaisen testin kontrolliviivaan. Eli ihan hilkulla olis jo ovis! Varmaan niin ku Ilpurikin sanoi että huomenna plussa eli seuraavana päivänä ovis. Aika lähellä siis sun laskuri. Laitahan huomisen testin kuva sit kans. :) Tsemppiä talletteluihin. Ootko miehelle näyttänyt testejä?

En oo miehelle näyttäny ku se on vähä sillee et "älä kokoajan stressaa, kyllä se tulee ku ei liikaa yritä" -ärsyttää. :D nyt juilii vähän munasarjan kohdalta ni ressaan jo sitäki et onko jo myöhäistä huomenna talletella vai pitääkö jo tänään.. Itellä vaa nyt iha hirvee olo ku kauhee flunssa iski :D
Testailen huomenna uudelleen :) Vitsit ku noissa testeissä ei tullu mitää ohjeita mukana! En edes tiiä, minkä ajan päästä testiä pitäs kattoo...

Beisla paljon onnea sekä jaksamista vauva-arkeen!

Ilpuri Mulla olisi ajatus metukoiden (to selviää, saanko ne) kanssa kokeilla Multi-tabs Immuno Plus. Sisältää vitamiineja (d-vitamiiniakin 10 ton mun monivitamiinivalmisteen 5mikrog sijaan), kivennäisaineita ja maitohappobakteereja. Lähiapteekissa ei noita ollut, niin en tiiä soveltuuko raskausajalle.

LaraS: tuo immuno sisältää A-vitamiinia mikä on kiellettyä raskausaikana. En sitten tiedä saako sitä yrittämisen aikana syödä...?

Pätkis niin huomasin. Mut ei kai se yritysaikana kiellettyä ole... Ja metukathan loppuu kans yleensä heti raskautumisen jälkeen (tästäkin ristiriitaista tietoa, pitää varmistaa), niin mulla passaisi siltä osin. Kuten sanoin, pitää varmistaa kunnolla vielä soveltuvuus :)

Tänään...
Lannistunut fiilis heti aamuun :sorry: lh-testit ei oo vahvistuneet - nyt käynyt päin vastoin :sad001
Eka kuva 5.11., kp11 ja toinen tältä aamulta kp13.
WomanLog ennustaa ovista melkein 2vk päähän, tää "Oma kalenteri" tälle viikonlopulle. Varmaan ei tuu taas ollenkaan :sad010

LaraS kp13/:confused013

Liitteet

• IMG_20161105_160857.jpg
    IMG_20161105_160857.jpg
    131.6 KB · Katsottu: 188
  • IMG_20161107_075945.jpg
    IMG_20161107_075945.jpg
    158.8 KB · Katsottu: 182
Laras, monilla ennen ovista tulee tollanen "dippi" ovistestissä. Ja toisaalta, ei se myöhäsempi ovis välttis sen huonompi ole. Tää 2,5kk vanha poitsu tarttu mukaan kp20+ oviksesta :P

Beislalle onnea äärimmäisen suuresti pienestä pojasta! :Heartbigred

Tuo A-vitamiini on jännä juttu; se kasviperäinen A-vitamiini beetakaroteeni on sallittua ja hyväksi raskausaikanakin mutta se eläinperäinen eli retinoli on minkää liikasaantia täytyisi välttää(saa mm. maksasta). Miulla on mammavitamiineja joissa on tuota beetakaroteenia ja vähän retinolia ja sain sätkyn kun tajusin että siinä on runsaasti A-vitamiinia mutta lähinnä tuossa "hyvässä" muodossa.

Ihanaa, onnea Beisla :Heartred!!

LaraS, se ovis voi sieltä tulla vielä! Monesti testi näyttää muutama päivä ennen plussaa tosi hailuraa ja sitten alkaa vahvistua urakalla. Pidetään peukkuja! :)

Toiveissa: toivottavasti saat ukon kellistettyä:smiley-bounce015

Kiitos taas asiantuntemuksesta ja tuesta :smug: tosiaan ekat ovismetsästelyt, niin ei tietoa miten viivojen kehitys kuuluu mennä - saati miten itellä hormonihäröjen kanssa menee. Pitänee nyt testailla sit joka pv, eilen oli taukopv, kun näytti että viiva ei vahvistu kovin vauhdilla. Jospa se ovis olisikin nyt vkl :shy:

Toiveissa, olis varmaan aika tärkeetä tietää ohjeet ovistikkuihin. Mistä ostit ne, minkä merkkisiä ne on? Löytyiskö netistä ohjeet tai voisko jopa asiakaspalautteen kautta saada tietoa?

Täällä on tänään (ehkä) dpo8 ja testin tein aamulla, en voinut vastustaa kiusausta. Negahan se oli :grin
Vaikka olisikin tärpännyt niin ei se vielä välttämättä näy. En jaksa pitää toiveita yllä, kun kuitenkin joutuu pettymään. Pupuiltiin kp7,9,10 ja 11, mutta pelottaa että ovis olikin vasta myöhemmin, ja tallettelut tehtiin liian aikaisin. Testien perusteella mun ovis olis ollut ehkä 30.-31.10 eli kp12-13. siitä eteenpäin testit olivat todella haaleita, mutta eilen tein uuden ja se oli taas huomattavasti tummempi!:arghh:

Laras joo siis ovisplussa on ovisplussa ei kannata hirveesti ottaa stressiä aiemmista päivistä jotka ei oo plussa. Mulla saattaa olla puoli vahva viiva ja sit tyyliin just edellisenä päivänä hyvä et ees näkee ja sit seuraavana tosi selkeä plussa. Se vaihtelee ja aina oon plussan löytänyt. Ovismetsästysonnea!

Mä kans aloin tikuttaa, ei vielä ainakaa. Kävin myös ostaa tossa ruokatunnilla kasan vitamiineja, magnesium ja se ubikoni on viel haussa :D

Takaisin