Tänään 27+6 ja eilen neuvolassa mitattiin sfmitta ja se oli 30cm :O ja painoa tullut 8.9kg tähän mennessä. Luulen et painoa on tullu lisää kun sain tosiaan sen radi tuomion ja oon sitä ruokavalioo noudattanu ja mun mielestä siinä pitää syödä syödä ja syödä
Neuvolatäti oli kumminki sitä mieltä et tärkeetä pitää arvot tasasena ja lisätä vaan liikuntaa. Ite sanoin etten salilla oo uskaltanu käydä, koska en tiedä jos teenkin jotain väärin. Neuvolassa ehdotti et jos uimaan menis ja se oiskin kiva, mut yksin se olis hirveen pelottavaa :D en tiedä miks.. Ehkä jääny jostain kauhuleffasta joku kummittelemaan?? no pitää kattoo jos sais jonkun kaverin uimaan mun kanssa :D
Meillä on jo vaikka ja mitä hommattuna vauvalle! :) vaunut löytyy ja vaatteita löytyy enemmän kun varmaan edes kerkee käyttää. Pinnasänky on ja tietty meijän kissat tai no tyttökissa rakastu siihen ja on nyt ominu itelleen paikan sieltä pinniksestä :D
Tää kuva on eiliseltä, kun iski jotenki päin näköä et hitto kun on iso maha jo!
Ja tässä tyttö ominu pinniksen
Kysyin neuvolassa, et onko mahollista tehä joku ultra vielä loppuvaiheessa ettei tuu vaan liian iso vauva ja sanoivat et jos neuvolalääkäri ei käsin osaa varmasti arvioida vauvan kokoa niin sitten ultralla varmistetaan, et sellanen kyllä on.
Mua ei pelota synnytys, muuten kun niin et vauva on iso, muuten oon ihan rauhallisin mielin. :)
Jotenki jännä fiilis kun aina aattelin et 30viikon jälkeen alkaa vaan odottaa synnytystä ja nyt yhtäkkiä oon melkein viikolla 30 enkä vieläkään oo varma oonko raskaana :D tai siis oon vauva liikkuu ja syke sillä oli eilen 150-160, mut siis se edelleen hämmentää mua ja aikakin on menny niin nopeesti. Tossa just pari päivää sitte miehelle sanoin "harmittaa kun ei ike kohta mahu enään näihin vaatteisiin" ja poika ei oo ees vielä syntynyt.. :D
Musta on tullut kömpelö tai siis mikään ei pysy käsissä ja saatan kesken lauseen unohtaa mistä puhuttiin :D
Mutta kaikista parasta! Mulla on ollut niin tasainen ja rauhallinen mieli ja oon henkisesti voinut paremmin kun ikinä. En halua luopua tästä tilasta ikinä! :) <3