Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pakko vielä laittaa,vaikka kuin yritän olla taas kerran herättelemättä toiveita ja suojella itseäni,niin ikinä normikierroissa ei ole ollut dpo.8 tiputtelua (muuutama tippa) ja siitä pari päivää kestävää menkkajomoa ja alaselkäkipua ilman menkkoja,yleensä ne alkaa aina samalle päivää kun selkä ilmoittelee itsestään.. nyt on ihan oireetonta... dpo11 menossa (minullahan on aina ollut lyhyt luteaali)..
No katsotaan ja odotellaan...joka vessakeikalla saa olla tuijottelemassa paperiin:nailbiting:,
tää on tätä naisen elämää:grin

Pipanat, pahoittelut negasta :( Itsekin olen ennen menkkoja saanut o-testiin joskus "melkein plussan" mutta r-testi oli vitivalkoinen nega. Mutta sulla on vielä sellaiset dpo:t että ei se plussa mahdottomuus ole!

Rive, mulla luget aiheuttaa vaikka sun mitä oiretta, mutta tietty toivotaan että sulla ois syynä raskaus ;) Ja ei tossa vaiheessa pitäisi enää irroituspiikin näkyä testissä. Mutta oliko se sun o-testi ihan selkeä positiivinen...? Milloin teet r-testin ja päästät meidät piinasta? :D

Hileiselle, Helinälle ja muillekin samassa vaiheessa oleville tsempit piinaluun!

Helinä, toi on NIIN tuttua toi paperin tuijottelu! :'D

Katjusha mitä sulle kuuluu? :)

Napaa: Eilen illalla alkoi vuoto eli nyt on kp 1 ja eipä ole aikoihin ollut näin helpon oloisia menkkoja! Ihan luksusta kun on "vain" normaalit menkkakivut eikä endo-kipuja päälle! <3 Selviän ilman särkylääkkeitä ja ei tartte olla töistä pois :) Turvotustakin on paljon vähemmän. Ehkä se zoladex on jotain saanut aikaan ja endo kutistunut edes vähän..?

Tunnin päästä pääsee soittelemaan polille :)

Larissa kp 1

Jes Larissa, vihdoin pääsette taas tosihommiin! Täällä pidetään peukkuja tein huurunenälle jos siirto onnistuu tähän kiertoon❤ ja ihanaa kuulla ett menkat on inhimilliset kerrankin! :)

Toivottavasti tänne saatais paljon plussia nyt, ainakin Pipanat, rive ja helinä lähipäivinä! :)

Ihanaa Larissa että endokivut on edes hetken poissa!!! jes! ihanaa pääset soittelemaan tänään!!!
Tulin juuri miehen kanssa pyörälenkiltä,huh huh,sanon minä,olin pyöryä sinne,minä joka kuitenkin aktiivisesti liikkuu päivittäin,just ja just pääsin puiston penkille haparoiden kun silmissä pimeni,mies kävi hakemassa kotoa proteiinipatukan että pääsin kotiin asti.

Helinä toivotaan että heikotus johtuisi hyvästä syystä ;) mulla oli joskus loppukierrosta juuri ennen menkkoja pahaa heikotusta :( yksikin kerta silmissä pimeni kun kävelin postilaatikolle, sisällä lähti jalat alta! :/ endon kiroja tuokin. Ja mullekin on suht hyvä kunto työn ja aktiivisen koiran takia. Onneksi on nyt ollut niin helppoa ja normaalia <3

Nenna, mitäs sinne? :)

Rive, nyt se oikea R-testi kehiin ja kuvan kanssa tänne! Näkis edes kuvissa plussaa :wink

Helinä, jospa lähete hoitoihin ois saanu kropan säikähtämään ja sieltä olisi arvot hitaasti nousemassa!

Larissa, harvoin tässä ketjussa iloitaan kp1:stä mut pitää tuulettaa! Joko sait soitettua ja sovittua treffit huurunenän kanssa? Ihana saada sut takaisin tänne jutteleen! Vaikka kaikki varmaan kyllä toivois että täällä ketjussa ei kenenkään tarvis olla!

Pätkis, miten teillä etenee jatko?

On. Ajatuksissa oli aamulle shoppailu-terapia tähän pettymys masikseen. Kaupasta ei löytynyt mitään, ei siis yhtään mitään :eek: Sit hairahduin pahimpaan.. Mässäily-terapiaan :shy: Ensin Hese ja jälkkäriks suklaapatukka ja nyt on sit vielä mässäily-morkkiskin o_O Ei tää naisen elämä todellakaan ole helppoa!!:grin

Rive, teepä jo se r-testikin!! :P

Larissa, kiitos kysymästä, täällä edelleen vaan odotellaan pientä maailmaan, torstaina alkaa yliaikaisseurannat äitipolilla. Ilman flunssaa vointi olisi hyvä, ja oonkin käyny päivittäin muutamien kilsojen lenkkejäkin vielä, kun ei enää supistuksia tartte välttää :)
Rv41+2

Nenna, kohta onkin jännät paikat teillä :Heartpink Jaksamista loppuraskauteen ja tsemppiä synnytykseen, ihanaa kun saatte pikkuisen pian jo syliin :happy119

Pipanat: mässäilyterapia on niin parasta! Miulla on tiedossa viiniterapiaa ensi viikolla jos nyt tulee negat :p

Katsellaan vielä jokunen päivä..koitan hakea mielenrauhaa jostain ja pistän sitten raporttia kuvien kera kunhan uskaltaudun testaamaan:rolleyes:

terkuin Zen-Rive

Pipanat: älä tunne morkkista,meille naisille on täysin etuoikeutettua välillä mässäillä tunteisiin,itselläkin suklaalevy odottaa tuolla jääkaapissa.
Voi Rive,nyt kyllä jänskättää ihan sun puolesta,hih.. jymyplussatuulta lähettelen. muoks: Mikä dpo siellä on menossa? oireita?
Nenna: siellä on tosi jännät paikat tosiaan teillä,tsemppiä!!! kohta odotus palkitaan.
Pätkis: onneksi asiat lähtee nyt etenemään!
Larissa ja pipanat: yritän olla elättelemättä liikoja toiveita,mut katsotaan ja toivotaan :)

Täällä on menossa pp13; kaiken kaikkiaan melko oireetonta mutta jonkin verran on ollut kovaa viiltävää kipua ympäri mahaa, tämä siis erilaista kuin yleensä. Lisäksi olen nukkunut ihan järkyttävän huonosti. Menkkojen alkamisen puolesta puhuu tämä ärsyttävä selkäjuilinta.. Lugeista tulee jos jonkinlaista oiretta suuntaan ja toiseen niin ei oikein osaa sanoa mikä johtuu mistäkin. Lystiä :p

Pipanat, pahoittelut! Vielä on kyllä aikaset päivät joten älä vielä menetä toivoa täysin! Nyt varmasti sattuu, mutta älä anna sen lannistaa vaan lannista se tunne<3

Joskus kun ei ollu r-testejä tuli testattua ovistesteillä ja aina oli puhtaat negat (siis silloin kun en ollut raskaana).
Maaliskuussa testasin r-testillä joka oli positiivinen ja vasta sen positiivisen jälkeen halusin nähä miten se vaikuttaa nyt ovis testiin ja siitä tuli tosi vahva viiva.
ImageUploadedByVau Foorumi1471885884.684507.jpg

Siitä tuli noin vahva eli tummempi kun toi kontrolli viiva.

Kiitos Mymmelisti! Kyllä täältä kuopasta taas noustaan, niinkuin aina! Tästä eteenpäin tyydyn kyllä vain pelkkiin R-testeihin! Ihanan pitkällä sinulla on jo raskaus :Heartred

Larissa siirtyy taas pian tositoimiin - hieno homma! Ja sitten plussan kanssa :)!
Täällä normaalia odottelua ja nautiskelua. Pientä kolotusta on, mutta ei voi valittaa. Vauva kasvaa hyvin ja suhteellisen mukavasti olen voinut. Valmisteluja tehdään pikkuhiljaa. Näköjään autotalliin on tuotu pinnasänky ja syöttötuoli. Eli pian on alettava raivaamaan makkariin tilaa perheenlisäykselle.
Jännästi kun oli niin pitkään ulkopuolinen näistä "normaalien naisten" jutuista, joka päivä on tutkimusmatka ja suuri uusi kokemus sekä ihmetyksen aihe: tapahtuuko tämä todella minulle. Kiitollisuudella otan sen vastaan!!!

Mymmelistillä ja Katjushalla on jo ihanat vauvamasut siellä varmasti, tsemppiä loppu odotukseen <3

Täällä taas tiputtu pohjalle tämän asian suhteen,aamulämmöt tippuneet 36.5 ja tuhru is back. oishan se pitänyt arvata. Jospa saisin pian sen ajan hoitoihin ja jotkin tueksi tähän lyhyeen luteaaliin,ja ovista aikaistamaan myös ja hyvää tuuria jotta ne hitaat simpat ehkä joskus perille pääsee.. nyt tuntuu ettei jaksaisi odottaa enää yhtään kuukautta että saa apua.
Ärsyttää että miksi sitten piti tulla se toiveita herättävä pikkutuhru ja kivut dpo8 ja loppua kuin seinään pariksi päiväksi,olisi sitten alkanut jo kunnolla. Aamulla kun heräsin niin aavistin jo miten käy.

Tsemppiä muille,koittakaahan joku saada plussia ketjuun tällekin kuulle,rive ainaskin!!

Mymmelisti: Mäkin tein maaliskuussa ovistestillä plussan jonka avulla sain raskauden tietää, vahvat plussat sain sen jälkeen raskaustestiin. Se raskaus päättyikin sitten keskenmenoon.

Kyselen vielä noviisina oviksesta teiltä visaammilta. :) En halua vaikuttaa itsekkäältä kun jatkuvasti kyselen, tuntuu että olen vaan tällä hetkellä tässä minun omassa "ovulaatiokuplassa" kun niin kovasti haluaisin sen bongata. :D Edelleenkään en ole ovista onnistunut tikuttamaan, eilen tuli ip ihan puhdas nega, nyt kp 18. Nyt aamulla kuitenkin paperiin tuli kirkasta, juurikin sitä kananmunanvalkuaista muistuttavaa todella venyvää limaa ja kohtua ajoittain juimii. En ole tänään vielä tikuttanut mutta voisko nämä nyt olla niitä "THE merkkejä" että nyt jos koskaan kannattaisi tänään illalla käydä mieheen kiinni? :D Mitenköhän eilen ei testissä sitten näkynyt kuin hyyyyyyvin hailakka viiva? Teen ip vielä ovistestin, katsotaan et mitä se sanoo. Voivoivoi olisipa se nyt tässä..

Hei taas pitkästä aikaa... Mullahan ovulaatio aikaistui keväällä, kun kävin vyöhyketerapiassa ja muutin kilpirauhaslääkityksen annostusta. No nyt viime viikolla tuntui siltä, että on ovulaatio niihin aikoihin kuin keväällä se aikaistunutkin ois ollut. Mutta mulla oli uniapneatutkimus eli nasuttelu ei oikein ollut mahdollista. Oireita just munasarjojen hujakoilla pientä epämiellyttävää tunnetta, valkovuodon muutos jne. En oo hirveesti muutamaan kiertoon jaksanut tikutella ni en oo ollu ihan satavarma aina ovulaation ajasta, vaikka on kyllä nasuteltu niillä hujakoilla. Olen tässä kuitenkin nyt kolmena päivänä tehnyt ovulaatiotestin. Sunnuntaina ei näyttäny mitään ja olin varma että meni jo. Eilen oli kuitenkin haalea ja tänään oli tämännäköinen. Ovulaatiolaskurin mukaan ovis ois pitäny olla eilen eli kp 15. Keväällähän se tuntui olevan noin kp 11. Tuskin tästäkään nyt mitään tulee mutta mielenkiintoista kuinka paljon tuo lopulta heittelee. Olis kiva tietää mitkä kaikki tekijät vaikuttaa tuohon ovulaation ajankohtaan.

Liitteet

• 20160823_064913.jpg
    20160823_064913.jpg
    142.1 KB · Katsottu: 189
Muokattu viimeksi:
Takaisin