Ei tää voi olla näin vaikeeta!

'muurahainen'
Voi harmi ku se matka on niin pitkä. :/ Meiltä on matkaa vaan noin 10 km joten ei sen kanssa sillain ollut ongelmaa.
Juu. Ei oikein perässä pysy ku pyörät alkaa liikkumaan.

Helinäkeiju <3
Kiitos tsempistä, sitä todella tarvitaan!
Kiva kun saatte kanssa lähetettä eteenpäin! :)

Oman elämäni sankaritar
Hui kun oli tökerösti sanottu mummolta!
Ihmiset ovat kyllä välillä ajattelemattomia!

Olen myös kertonut lääkärikäynnin jälkeen asiasta enolleni ja äidilleni.
Enoni sanoi jotenkin jännästi mikä tuntui hyvältä lauseelta korvissani (ihme kyllä)
"asiat sujuu painollaan, toivottavasti asian eteenpäin vieminen tuottais toivottua tulosta.
vaikka toive on kova pienestä ni vois mennä ihan vaan pienenä ajatusleikkinä siitä, että jos te jäättekin ilman pienokaista, ni mieti mikä olisi se mikä saa sut roihuaan, mikä kantais elämässä vastedes eteenpäin..."

En oikein tiedä miten pitäs ton miehen kanssa tehdä, kun hän ei ole ketonut kenellekkään että ollaan edes toivomassa lasta,
saatika että sellaista ei luonnollisin keinoin suotu.
painotin kyllä ett jollekin hänen olisi ennen polikäyntiä avauduttava tilanteestamme jollekkin. ettei pidä kaikkea itsellään tai vain minulla.

Kaakao, ihanaa varovaiset onnittelut! <3 tuuhan kertomaan sitten koska sut saa siirtää plussanneisiin.

Wm, pahoitteluni. :(

Helinäkeijulle pahoitteluni. :(

Niksu, älä muuta sano, ihan tyhmää kun on niin pitkä matka lähinpään näytteenantopaikkaan. Mut näillä mennään.

On: oma olo on helpottanut aikalailla. Eipä tuu enää ajateltua koko yrittämistä/vauva-asiaa, kai sen vaan on nyt hyväksynyt ettei meille vauvaa tule. No katotaan nyt vielä mitä se lääkäri sanoo ens kuussa.

Oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta teille kaikille! :)

Testi näyttää ovista ja hetken jo ajatteli et jos olisi mut ei se ei voi.olla.
Tyhjennysvuodon pitää kyllä tulla ensin.
Ärsyttää kun ei tiedä mikä tuon testin tekee plussaksi. Mun keho on outo.

Kävin tänään mammossa ja siellä kaikki oli hyvin. Kolme pattia näkyi mutta kaikki rasvaa.

Hyvää juhannusta kaikille myös mun puolesta :)

Liitteet

• ovis 23.6..jpg
    ovis 23.6..jpg
    134.9 KB · Katsottu: 220
Muokattu viimeksi:
Kivaa, kun on vapaa päivä. Saa vaan levätä kotona, ja tehdä kaikki rästissä olevat kotityöt pois. Ja on aikaa käydä täällä muutakin kun tykkäämässä, kahvitauolla ei oikein ehdi. :shifty:

Työ on kyllä tainnut auttaa vähän lapsettomuuden tuskaan, ei ole aikaa miettiä ja vatvoa niin paljoa. Ja siellä kaikki muut miehiä, niin ei koskaan lapsista puhuta eikä kysellä. Tämän kierron kun jaksaa vielä, niin jos sitä sitten saa apua :rolleyes: Ei kuitenkaan uskalla olla yrittämättä,koska silloin olisi yksi talletus ja sekin varmaan kp 28 tms joku mahdoton :grin
Tosi typerää , että se enemmän haluava on se joka kärsii ja vähemmän haluavalla on kaikki valta asiassa. :mad:

Enni kp 10/30, yk 12

Joku ehkä muistaneekin, kun noin vuosi sitten vierailin täällä positiivisen kannustuksen merkeissä.. :) Nyt olisi aika liittyä itse mukaan..

Eli meillä on toiveissa toinen lapsi, ensimmäistä (09/14) toivottiin kolme vuotta, joten lapsettomuuden tuska ja mielipaha eivät ole uusia asioita. Jollain tavalla jopa tuntuukin, että nyt on lähdetty siitä, mihin aiemmin jäätiin eikä kovin helpolla ole päästy.. Synnytyksen jälkeen ehkäisyä käytettiin muutama kk ja sitten se alkoi jäämään pikkuhiljaa pois, oikein kunnon yritystouhuissa on nyt menossa yk 13. Kesäkuun alussa saatiin lähete lapsettomuuspolille ja kesän jälkeen/syksyllä olisi sitten aika aloitella sitä taas uudestaan.

Vertaistuki oli mulle suurin apu esikoista haaveillessa ja siksi halusin tulla mukaan joukkoon tälläkin kertaa, yhdessä on helpompi taistella.. :) Yritän pikkuhiljaa päästä porukkaan ja juttuun mukaan. :)

vastavirrassa yk 13

Hei. Kertokaas minulle vielä paremmin tietävät että auttaako mikään lääke tähän myöhäiseen ovulaatioon, tukeeko luget sitä? Ja tiputtelua(joka hyvin niukkaa kylläkin) vai onko terolutit +luget tmv minulle..vai auttaako näihin ongelmiin mikään? Ovuloin kyllä.. välttis tuhrua ei tuu ees pikkareihin mut menin tampoonin laittaan dpo 10 kun menkkajomoja oli ja siihen kyllä tuhrutti.. vuoto alkoi kunnolla vasta tänään dpo.14

Helinäkeiju, jaa-a, mitä oon ymmärtänyt luget voi häiritä luonnollista ovulaatiota, mikäli otetaan ennen 2 dpo. Luulisin että sen vaikutus on vain loppukierron kestävä, eli kun omat keltarauhashormonitasot laskee tai lugen vaikutus lakkaa, alkaa uusi vuoto. Voisiko clomit olla se millä ovista vois kannustaa tulemaan kohtuuajoissa?

Mä oon kans ymmärtäny niin että lugeja käytetään enemmän jos on esim ongelmia kiinnittymisessä tai sitten siinä että kropan oma keltarauhashormooni ei ylläpidä raskautta ja siitä johtuu keskenmeno. Itse olen syönyt alkuraskaudessa viikolle 12 asti lugeja juurikin tuon takia kun oma keltarauhanen ei toimi vissiin oikeella tavalla. Nyt olen uudestaan raskaana ja taas syön lugeja.
Fiilis on kyllä sellanen, et tää raskaus ei varmasti voi mennä hyvin kun esikoista yritettiin neljä vuotta. Nyt tulin raskaaks toisten menkkojen jälkeen synnytyksestä, mut varmasti joku jippo tässä on..

Mintukka, toivottavasti olet väärässä ja kaikki menee mallikkaasti maaliin!
Lugesteron samoin ku oma keltsi jollain lailla tukee kohdun vastaanottavaisuutta alkion kiinnittymiselle sen lisäksi että estää vuotoa alkamasta. Että olennaista raskauden alkamisen ja sen kestävyyden kannalta.

Helinäkeiju mullekin tuli ensin clomit (tai femar?) mieleen, jotka vähän buustais ovista.. Ja tiputtelu/tuhru kertois tosta keltarauhasen ongelmasta, johon luget tosiaan toimis hyvänä apuna. Tuosta lugejen ajoituksesta oon kuullut lääkäreiden antavan useampaakin erilaista ohjeistusta.

mintukka onnea mashaAllah :)

tsemppiä kaikillle.

meil oli toissapäivän rokotus ja lääkäri samal. eile sairaalaa ku tyttö tarttis leikkauksen mut eipä siel oikei tajuta mistää mitää ja mulle ei ees puhunu lääkäri vaan kolle joka ei tajua mitää asioist kunnol. no pitää jotenki yritää keksiä miten sais kasaan rahat et pääsee klinikalle ku tytöllä kainalos melkei golfpallon kokonen rasvapatti ja sairaalas lääkäri määräs alkoholia pehmittää ihoa ja antibiottikuurin vaikka ei ne auta mitää, antibiootti on ainoastaa et voi valmistaa leikkaukseen tytön muuta apua siitä ei ol mut sekää ei ol ajankohtanen ennen ku tietää millo leikataa mut yliopistollises ei leikata näköjään.
jos joku haluaa auttaa ni mul ois täällä valmiina neulepaketti hp 50€ sis lähetyskulut. hupullinen makuupussi joka käy takista/haalarista myöhemmin, takki+housut, 1 pari kintaita vauvalle ja 1 pari lapasia jossa peukalo, vihreä villatakki hupulla löytyy kans jos haluaa ja myssy vauvalle. materiaali 75% villa 25% polyamidi, lämmin ja pehmeä materiaali väri luonnonvalkoinen, yhdet lapaset on siniset, myssyssä on vihreää kuviota, laitan kuvia jos jotain kiinnostaa.

Kiitos onnitteluista, mutta kesken taisi mennä ennen kuin kunnolla alkoikaan tämä raskaus. Viivat edelleen hailurat ja vuoto jo menkkatasoista. Eli eläpä Murkku vielä mua siirtele plussanneisiin. Elokuussa sitten pakastealkion siirto edessä - toivottavasti paremmalla onnella.

Mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille!

Takaisin