Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oon ihan sekaisin. Voiko tää olla totta? Oon tänään lähdössä tyttökavereiden kanssa hotelliin yöksi ja oli pakko tehdä testi ennen sitä että tietää voiko nauttia viinilasillisen vai ei.
ImageUploadedByVau Foorumi1467004892.899907.jpg

Tästä ei voi ehkä erehtyä.

Helinäkeiju mulla on yks 6kk ikäinen poika ja nyt toinen tulossa. Juuri tein plussa testin. Tässä kierrossa oli ovis kp 27-28.. En uskonu tosiaan raskautuvani näin nooeesti uudelleen. Esikkoa kuitenki yritettiin 4 vuotta, johon sisältyy 4 keskenmenoa.
Joo ei oo kauheen hyvät mahollisuudet jos ovuloi vuodesta vaan puolet. Mulla anovulatorisia kiertoja oli melkein joka toinen kierto.. Tämä oli vissiin nyt eka kierto synnytyksen jälkeen kun ovuloin.

Ja veikkaan itsekkin, että mun keskenmenot johtuu varmasti siitä että kun toi ovis on niin myöhänen niin munasolu on huonolaatunen. Se kyllä irtoo ja hedelmöittyy, mut sit ku pitäis alkaa kehittyy niin se vaan stoppaa.

Kiitos paljon kaikille. Tänään kp 31, letrojen kanssa normaalisti ollut kierrot 28-30 päivää. En tikuttanut tässä kierrossa ovista, mutta luulen että nyt on dpo16 (jos ennustin oviksen oikein olojen perusteella).

Oireita ei ole muuta kuin rinnat kipeät ja aika ajoin tulee sellaista menkkajomotusta, jonka vuoksi luulinkin menkkoja jo alkavaksi.

En voi uskoa tätä todeksi reilu kahden vuoden yrityksen jälkeen. Pakko halea apteekista vielä digi.

Tässä kierrossa siis "apuna" ainoastaan letrot. Tää kierto oli muutenkin vähän sellainen että en jaksanut uskoa plussaan. Vitskujakin nappailin silloin tällöin.
Noin viikko oviksesta kovia nippailija alavatsassa. Liekö kertonut kiinnittymisestä?

Jennie, hurjasti onnea! :wav

Onhan letrot sentään jo iso apu, en sanoisi niistä "vain". :) Kuitenkin yleensä ovulaatiolääkkeitä käytetään ennen isompia hoitoja.

Hei! Kirjoittelen tuolla IVF/ICSI -puolella ja tulenpa nyt tällekin puolelle piinailemaan :) Ollaan yritetty raskautua nyt 2 vuoden ajan, takana 1 varhainen keskenmeno. 1,5 vuoteen ei edes haamua r-testiin. Meillä ongelma siittiöiden vähyys ja hitaus ja aiemmin luultavasti haittasi myös miun kilpirauhasarvot. Yksityisellä tehtiin 1 inseminaatio ja nyt julkiselle siirtymisen jälkeen 2.inssi. Torstaina olisi testipäivä. Elokuulle on suunniteltu ensimmäinen ICSI(lääkäri oli sitä mieltä että meidän tapauksessa ICSI on se oikea hoitomuoto). Ja kyllä, olen ihan samaa mieltä että EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEETA :D

Onnea plussanneille ja pitkää pinnaa piinailijoille :Heartpink

Beisla, joo letrot on kyllä iso apu, ilman sitä tämä ei olisikaan totta. Tarkoitin lähinnä että tässä kuussa en keskittynyt muihin keinoihin, esim. Ananaksen syöntiin, erilaisiin vitskuihin ym. :)

Jennie; Onnea, hienot viivat :Heartbigred Miten mie nyt täällä pärjään, kun paras ymmärtäjäni lähtee pois :oops:

Tervetuloa mukaan Rive :)

Kolme viime kuukautta näköjään ollut plussien suhteen keskimääräistä hiljaisempia. Jennie kiritti vielä kesäkuun tilastoja :grin Tässä kuussakin vaan kaksi..

Voi kunpa itekin pääsis mukaan plussanneisiin :rolleyes: Jennien hieno ylläri anto taas itellekin pienen pienen toivonkipinän :oops:

Jennie, aivan joo, mullakaan ei plussakierrossa ollut mitään lisäapuja mukana, vaikka muuten kyllä satunnaisesti.

Ai niin kaakao, pahoittelut. :sad001

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Oon ollut juhannuksen vietossa telttailemassa. Sujui yhtä hyvin kuin ennenkin, vaikka sainkin kauhistuneita kommentteja. Jätin kyllä uudet perunat kotiin ja kokkasin vain kevyttä retkiruokaa.
Mulla taisi tulla jo viisi kuukautta täyteen! Täällä siis kasvamassa ICSI-vauva. En koskaan yritysaikana tajunnut tulla juttelemaan IVF/ICSI-ketjuun, mutta nykyään luen sitäkin ahkerasti.

Nyt arvon raskinko mennä yksityiselle joka määräisi ne letrot ja seurannnat alkaisi vasta elokuussa ja sitä enne miehen simppakoe vai odottelenko tämän kuun rauhassa kun elokuussa aika kunnalliselle 11 pv. äähh kun tietäs miten kauan siellä menee että jotain tapahtuu.. kuulemma ei kamalat jonot.. vielä kun sais miehen simppatutkimuksiin,toisaalta ymmärrän ettei ilman niitä tehdä mitään mut turhauttaa kun tiiän ttä vika on ainakin mun ovulaation myöhyydessä... tosin moni on plussannut vaikak myöhäinen ovis joten kait tässä ei vielä pitäs pyyhettä heittää kehään...

Takaisin