'muurahainen'
Voi harmi ku se matka on niin pitkä. :/ Meiltä on matkaa vaan noin 10 km joten ei sen kanssa sillain ollut ongelmaa.
Juu. Ei oikein perässä pysy ku pyörät alkaa liikkumaan.
Helinäkeiju <3
Kiitos tsempistä, sitä todella tarvitaan!
Kiva kun saatte kanssa lähetettä eteenpäin! :)
Oman elämäni sankaritar
Hui kun oli tökerösti sanottu mummolta!
Ihmiset ovat kyllä välillä ajattelemattomia!
Olen myös kertonut lääkärikäynnin jälkeen asiasta enolleni ja äidilleni.
Enoni sanoi jotenkin jännästi mikä tuntui hyvältä lauseelta korvissani (ihme kyllä)
"asiat sujuu painollaan, toivottavasti asian eteenpäin vieminen tuottais toivottua tulosta.
vaikka toive on kova pienestä ni vois mennä ihan vaan pienenä ajatusleikkinä siitä, että jos te jäättekin ilman pienokaista, ni mieti mikä olisi se mikä saa sut roihuaan, mikä kantais elämässä vastedes eteenpäin..."
En oikein tiedä miten pitäs ton miehen kanssa tehdä, kun hän ei ole ketonut kenellekkään että ollaan edes toivomassa lasta,
saatika että sellaista ei luonnollisin keinoin suotu.
painotin kyllä ett jollekin hänen olisi ennen polikäyntiä avauduttava tilanteestamme jollekkin. ettei pidä kaikkea itsellään tai vain minulla.
Voi harmi ku se matka on niin pitkä. :/ Meiltä on matkaa vaan noin 10 km joten ei sen kanssa sillain ollut ongelmaa.
Juu. Ei oikein perässä pysy ku pyörät alkaa liikkumaan.
Helinäkeiju <3
Kiitos tsempistä, sitä todella tarvitaan!
Kiva kun saatte kanssa lähetettä eteenpäin! :)
Oman elämäni sankaritar
Hui kun oli tökerösti sanottu mummolta!
Ihmiset ovat kyllä välillä ajattelemattomia!
Olen myös kertonut lääkärikäynnin jälkeen asiasta enolleni ja äidilleni.
Enoni sanoi jotenkin jännästi mikä tuntui hyvältä lauseelta korvissani (ihme kyllä)
"asiat sujuu painollaan, toivottavasti asian eteenpäin vieminen tuottais toivottua tulosta.
vaikka toive on kova pienestä ni vois mennä ihan vaan pienenä ajatusleikkinä siitä, että jos te jäättekin ilman pienokaista, ni mieti mikä olisi se mikä saa sut roihuaan, mikä kantais elämässä vastedes eteenpäin..."
En oikein tiedä miten pitäs ton miehen kanssa tehdä, kun hän ei ole ketonut kenellekkään että ollaan edes toivomassa lasta,
saatika että sellaista ei luonnollisin keinoin suotu.
painotin kyllä ett jollekin hänen olisi ennen polikäyntiä avauduttava tilanteestamme jollekkin. ettei pidä kaikkea itsellään tai vain minulla.