Junttura, toivottavasti joudutaan myrskyn silmään :) toivottavasti lääkkeesi kuitenkin toimii vaikka vähän ulos tulikin, mut luulisi näin. Onnea tähän projektiin :)
Murkku, mä näin kans viivan paikan sun tän päivän testissä. Voi kun nyt plussaisit. Mä oon lopettaut jo aikoja sitten valehtelun kun kysytään.
Nessu, ihaninta onnea plussasta!
Beisla, upat viivat sulla oli molemmissa!
Diabolicat, unohdin sanoa jo sulle aiemmin et täällä päin just joku lääkäri joka määräsi niitä toimivia lääkkeitä kilppariongelmiin, niin siltä otettiin toimi lupa pois. tuo on ihan lääkefirmojen salaliitto koko kuvio!
enu, wau oot jo melkein puolessa välissä!
pätkis, onpa sulla surulliset fiilikset. voi kun vielä yhden natiaisen saisitte. Mutta jos ei, niin sitten saatte iloita jo olevista :)
Katjusha, vielä vähän aikaa odotolua ja sit toivotavasti saadaan iloita
Minni, onnea vatsan piilotteluun ja sukulaisten pakoiluun
Haikara, jospa siellä kuitenkin kaikki hyvin olisi! ei ne vaan siellä osannu tulkita!
Tänään nyt siis dpo12 ja pelkään kuollakseni huomista testiä. Tietenkin testaan, mut jotenkin haluisin elää vaan tässä mun kuplassa. Eilen tosiaan oli koulutus päivä, kotoa lähtö klo 05.50 ja takas oli illalla 00.05. Et ihan kevyt reissu! Oon ollu tänään ihan kuoleman väsynyt, mut varmasti on johtunut eilisestä. Vatsa tuntunut tänään välillä täydeltä ja välillä turvonneelta ja sillon tällön juilii. Niin ja aamupäivällä oli melko voimakasta menkkajomoa. Eli normi loppukierron fibat. Et katotaan mikä tuomio huomenna annetaan. Mun fiilis on jotenkin niin sellanen et no ei se kuitenkaan oo plussa, mut sit aina aika ajoin tulee kuitenkin mieleen häivähdys että entä jos se onkin plussa.
hitsi...