Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Joo, no tein nyt vielä testin et ei tarvii miettiä vaikka en miettinytkään. Alla teille nega ihailtavaksi. Näinhän se menee! Mä oon niin vihainen ja niin surullinen.

Murkku, mä oon niin pahoillani sun puolesta! Tätä ei kenenkään tartteis joutua käymään läpi! :'( mut upea painonpudotus! Onnea siitä ja toivon sydämestäni et lääkärissä saatte jotain auttavaa

Liitteet

• 1457250168629.jpg
    1457250168629.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 200
Ilpuri ja muurahainen pahoittelut negoista. Se on suoraan sanottuna p**stä kun saa negan. Vaikka luulis että siihen turtuu kun saa tarpeeks monta, mutta kyllä se vaan joka kerta tuntuu niin pahalta kun se nega siihen tikkuun tulee. :(

On: menkat loppu. Oli taas lyhyet ja niukat. Ihan samanlaiset ku söis vielä pillereitä. Joidenki lähteiden mukaan niukat menkat johtuu estrogeenin vähyydestä. Toisen lähteen mukaan menkkojen niukkuudella/runsaudella ei oo vaikutusta hedelmällisyyteen.

Pahoittelut negasta sullekin Ilpuri :( Ihan paskaa!

Enni, milloin sulla oli ovis? Aiotko testailla?

Pätkis, kuinka monta päivää sun menkat kestää? Mulla kestää 3-4 pv mikä on mun mielestä vähän (teininä kesti 5-7 pv). Mutta mulla on endo, joka on villiintynyt juuri estrogeenin takia, joten ei lyhyet menkat välttämättä vähäisestä estrogeenistä johdu.

Pätkis, aika niukat menkat on kyllä, kokeileppa greippimehua tässä kierrossa, jos se runsauttais menkkoja. Käsittääkseni niukka vuoto kertoo siitä että limakalvo voi olla liian ohut.

Ilpuri, ihan tyhmä nega! :(

Pitäis olla joku kotilabra että sais tutkia ittensä. :D
Tällases mörön persees missä me asutaan niin ei saa mistään mitään kunnon palveluja.

Tk:ssa pitää ite tietää mitä on vialla ja miten hoidetaan.

Arvuutella nyt sitte onko liian vähän/paljon keltarauhasta vai liian vähän/paljon estrogeeniä. Oireetkin on molemmissa tosi samanlaisia.

Murkku ja ilpuri, pahoittelut negoista :( niin olisin plusssan teille molemmille suonut <3

Pätkis, sun menkat kuulostaa just samalta ku mun! Tosi niukkaa ja lyhyttä, mäki varmaa yhellä siteellä pärjäisin, jos haluisin :(
Mulle gyne sano ettei silti pitäis vaikuttaa limakalvoon, mut katellaa. Ei mul aina näin niukat oo ollu.
Yritä tässä sitten raskautua jos limakalvo on niin ohkanen ettei sinne mitää pysty tarttumaan matkaan :(

Ihanaa sunnuntaita kaikille <3

Hileinen, voi kun vuorokausi vaihtuis äkkiä. Sit ois kp10-the tuhru pv ohi ja enää tarvis sit jännätä R-testiä!

Pätkis, nyt otat vapaa päivän töistä ja marssit lähimpään isoon kaupunkiin tutkituttamaan ittes! :happy:

Murkku ja Ilpuri! Niin väärin teidän negat! Halaukset molemmille!

Ennillä on jännät paikat! Jaiks.... Millon testaat?

Te joilla on niukat menkat oletteko kokeilleet vehnänalkioöljyä? Sain täältä vinkin kokeilla sitä.

Ei oo mahdollisuutta lomapäiviä nyt ottaa. No eipä tuo kesä ja kesäloma oo enää kaukana kerkiää sitten käydä jos ei ennen sitä käy tärppi. :)

Toisaalta oon ollu gynellä 30.7.2015 että jos kaikki sillon ollu ok niin en tiedä olisko mitään radikaalia muutosta tullu...

Mulla oli edellisessä kierrossa vehnäalkioöljy + e-vitamiini käytössä. Lopputulos kierron pituudeksi tuli 40päivää ja kuukautiset vielä niukemmat. Samaan aikaan iho ja hiukset meni kamalaan kuntoon. Rasvoittumista ja finnejä. En tiedä liittyikö vehnikseen mitenkään vai pelkkää sattumaa.

Larissa; Ovis oli kp 17. Todennäköisesti ei tarvitse testata, menkat ei yleensä ole myöhässä. Pari kertaa elämässä ollu päivän kaks myöhässä, nekin tapahtuneet nyt yritysaikana.

Takaisin