Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mutta outoa on va se että mikä on toi riisinjyvä ultra kuvassa jos sikiökaikua ei muka ole? :o
ImageUploadedByVau Foorumi1457198451.061307.jpg

En ota yhtää selvää noista virolaisista nyt!

Jaa-a, toivottavasti saat asiaan selvyyden asiaan pikimmiten, Haikaranyytti. :Heartred
En osaa kommentoida tuota kuvaa, koska itsellä ei ole niin järin paljon (positiivisia) kokemuksia noista. Mutta todellakin, toivotaan parasta! Sen tiedän, että ennen 6+ viikkoja on kai äärimmäisen vaikea kommentoida paljon suuntaan tai toiseen.

Katjushalle isot tsempit piinapäiviin! Kohta se sun testipäivä koittaa ja plussaus toivottavasti myös <3

Haikara, toivotaan että Viron lääkäri on väärässä epäilynsä kanssa!

Voimia Haikaranyytti, toivottavasti asia selviää mahd pian! :Heartred Miekään en osaa sanoo kuvasta mitään, kun ei ole kokemusta.

Katjushalle jaksamista piinaaviin pitkiin päiviin:)

Omia kuulumisia; Ei paljoa ole kertomista, mahaa koskee edelleen joka pvä:shifty: Niin ikävä niitä hyviä pilleri-vuosia. Ei koskenut päätä eikä mahaa, oli puolet vähemmän finnejä, mielialat ei vaihdellu siis kaikki oli paremmin:confused: Noh, jospa se tästä. Täällä kun oon lukenu noita teidän the oireita, oon huomannu että miule ne on ihan normaaleita ominaisuuksia:grin eli ei edes pientä toivonkipinää näkyvissä:grin Alkaa taas turhauttaa pahasti tää hommao_O

Pelottaa huomisaamun testaus... Sen verran huonoilta noi mun testit tässä on näyttänyt, että tuskin huomennakaan kahta viivaa tulee... :(

Mun mieheltä kysyttiin yks päivä, että millos teille vauva tulee? Hää oli vastannut, et eipä sen tulemista ole estetty millään tavalla. Ekaa kertaa mieskin kommentoi asiaa ulkopuoliselle... Tänään multa kysyttiin, vastasin vaan että ei se niin helpolla aina tule. En jaksa enää keksiä hätävalheita...

Ihanaa, huomenna saa jännätä ilpurin testitulostakin! <3 voi kumpa siellä tulisi plussa! :)

Muurahainen dpo 12, yk 25

Junttura, toivottavasti joudutaan myrskyn silmään :) toivottavasti lääkkeesi kuitenkin toimii vaikka vähän ulos tulikin, mut luulisi näin. Onnea tähän projektiin :)

Murkku, mä näin kans viivan paikan sun tän päivän testissä. Voi kun nyt plussaisit. Mä oon lopettaut jo aikoja sitten valehtelun kun kysytään.

Nessu, ihaninta onnea plussasta! :rolleyes:

Beisla, upat viivat sulla oli molemmissa!

Diabolicat, unohdin sanoa jo sulle aiemmin et täällä päin just joku lääkäri joka määräsi niitä toimivia lääkkeitä kilppariongelmiin, niin siltä otettiin toimi lupa pois. tuo on ihan lääkefirmojen salaliitto koko kuvio!

enu, wau oot jo melkein puolessa välissä!

pätkis, onpa sulla surulliset fiilikset. voi kun vielä yhden natiaisen saisitte. Mutta jos ei, niin sitten saatte iloita jo olevista :)

Katjusha, vielä vähän aikaa odotolua ja sit toivotavasti saadaan iloita

Minni, onnea vatsan piilotteluun ja sukulaisten pakoiluun :grin

Haikara, jospa siellä kuitenkin kaikki hyvin olisi! ei ne vaan siellä osannu tulkita!

Tänään nyt siis dpo12 ja pelkään kuollakseni huomista testiä. Tietenkin testaan, mut jotenkin haluisin elää vaan tässä mun kuplassa. Eilen tosiaan oli koulutus päivä, kotoa lähtö klo 05.50 ja takas oli illalla 00.05. Et ihan kevyt reissu! Oon ollu tänään ihan kuoleman väsynyt, mut varmasti on johtunut eilisestä. Vatsa tuntunut tänään välillä täydeltä ja välillä turvonneelta ja sillon tällön juilii. Niin ja aamupäivällä oli melko voimakasta menkkajomoa. Eli normi loppukierron fibat. Et katotaan mikä tuomio huomenna annetaan. Mun fiilis on jotenkin niin sellanen et no ei se kuitenkaan oo plussa, mut sit aina aika ajoin tulee kuitenkin mieleen häivähdys että entä jos se onkin plussa.

hitsi...

Toivottavasti muurahainen sun testissä komeilee huomenna kaksi viivaa :)
Samoin Ilpurille plussatuulia :)

Itse metsässä edelleen ovista. Olevinaan ovislimat tuli jo muutama päivä sitten mutta testit ei kerro mitään. Testaan vielä pari päivää sit saa olla.

Onneksi pääsen gynelle :)

Haikaranyytille tsemppiä. Toivotaan että seuraavassa ultrassa näkyy syke <3

WM kp 20

Muska, mulla esim. elimistö kääntää T4-hormonia eli myös Thyroxinia väärään muotoon. Sen pitäisi kääntää sitä T3-muotoon, mutta elimistö kääntääkin sen rT3-muotoon (elimistö ei pysty hyödyntämään sitä muotoa), joka on käytännössä inaktiivinen muoto. Sen takia mun pitää syödä purkista hormonikorvausvalmistetta, joka siis on käytännössä mun tapauksessani synteettistä T3-hormonia (syön myös Thyroxinia mutta paljon vähemmän). Näin pystyn siis lääkkeellisesti vaikuttamaan elimistön T4- ja T3 -tasoihin. Myös muilla elintavoilla, lisäravinteilla ja ravinnolla on iso merkitys siihen, miten elimistö muuntaa. Stressi on tosi paha. Mulla olikin jo aika hyvä tilanne vuosi sitten, jätin kokeiluluontoisesti jo Hydrocortisoninkin pois, joka siis tukee kortisolituotantoa, joka on mun tapauksessa puutteellista (lisämunuaisuupumus). Mutta äärimmäisen paha työstressi pilasi kaiken. Pahimmillaan siis nukuin vain 30 min yössä.

Jatkossakin mun pitää hirveen tarkkaan miettiä mitä mä teen. Meenkö vielä opiskelemaan vai en (nostaa stressitasoa liikaa jos vielä teen töitä ja opiskelen samanaikaisesti täyspäiväisesti molempia), en voi kovin mielellään tehdä yötyötä koska sekoittaa elimistö entisestään jne.

Itse huomasin lääkityksen vaikutuksen jo heti lääkkeen aloituspäivinä. Multa jäi sellaiset oireet pois, joiden en ollu edes tajunnu olevan kilpirauhasongelmista johtuvia ja olin kärsinyt niistä käytännössä koko ikäni. T3-hormoni onkin paljon nopeavaikutteisempi kuin T4-hormoni eli vaikutukset sen tasoissa näkyy nopeammin kuin Thyroxinin.

Toivotaan että Haikaranyytin kohdalle on osunu vaan epäpätevää hoitohenkilökuntaa eikä tuulimunaa! :(

Murkku tossa dpo 11 testissä en nää mitään. Mutta oireet ripuloineen kuulostaa hyvälle :D toivottavasti ei oo vatsatautia.
Dpo 12 testissä nään haamun sellasen minkä sain dpo 8.
Noihin hätä valheisiin... Mä luovutan viime syksynä ja aloin ihan avoimesti sanoa että eipä oo näkyny. Sattu se utelu niin paljon. Siihen asti keksin sanoa ettei kyllä vielä oo tulossa.

Larissa: äkkiä se aika menee.

Nonnah: illalla peitot heilumaan

Onnea Nessu!

Pätkis : voimia masis oloon.

Hileinen : jospa ei tartteis mennä ivf:n

Ilpuri : ei nyt mitään vuotoja sinne! Ja jo ni saavat olla valemenkat!

Hei kaikille! Kuvat vähän karkasivat, ensimmäistä kertaa kuvia jaan :)

Ensinnäkin, plussatuulia kaikille teille,joita ei ole vielä onnistanut <3

Ja noissa kuvissa on siis mun 4+0 tehdyt testit tammikuussa. Kierron pituus 62 päivää, terolut kuuri joulukuussa ja antiestrogeeni perään. Ihmeitä siis tapahtuu, näköjään silloin, kun sitä vähiten odottaa <3

Testin tein "turhautuneena" ennen soittoa gynelle, kun kierto jälleen älyttömän pitkä. PCO tausta... Niin vain 62 päivän aikana ehti tehdä muutaman negan, ja sitten ihan puskista nämä :)

Eipä täältäkään hyviä uutisia oo kerrottavana.

ImageUploadedByVau Foorumi1457238777.457947.jpg

Tiistaina on taas lääkäri, katsotaan mitä se nyt sanoo... Ihan pelottaa jo mennä sinne. Ainakaan painosta ei voi enää moittia -12kg viime kesästä tippunut...

Salaa toivon, et saatais clomit ja niiden ansiosta kaksoset, niin eipähän tarttis enää ikinä tähän yrittämiseen lähteä...

Muurahainen dpo 13, yk 25

Ilpuri, pahoittelut vuodosta, ihan tyhmää :(

Murkku, perssiistä nuo negat :( toivottavasti lääkäri antaisi siulle clomit ja saisitte vauvan!❤
Todella upeesti oot kyllä painoa pudottanut, hatun nosto! :)

Ilpuri, eikä :(

Murkku, pahoittelut negasta :( onneksi tiistaina on jo se lääkäri eli toivottaan että saat clomit!

Salsus, onnea plussasta. Oliko teillä pitkä yritys?

Wm, tsemppiä oviksen metsästykseen!

Enni, mikä kp siellä on menossa?

Takaisin