Meillä mennään Larissa nyt viikolla 9+1. Huomenna on neuvolan ensikäynti, vähän jännää, kun kaikki on niin uutta. Täyttäessäni esitietolomaketta, piti ihan soittaa äidille, kun eihän mulla nyt mitään hajua ollut onko mulla ollut vihurirokko vai ei...

no rokotettu oli, joten ei ollut. Mä oon voinut hyvin ja oon siitä kyllä tosi kiitollinen, väsymys on välillä ihan lamaavaa, mutta siitäkin selviää, kun vaan lepää :) sit nää tissit on asia erikseen, tässä ei kuulkaa puuhailut esim. kauheesti kiinnosta, kun tissit on kosketusarat...
Noista hormoneista oli puhetta jossain vaiheessa, musta tuntui, että mun kierrot sekosi noin puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen. Mun oma keittiödiagnoosi oli, että pillerit piti mun pco:n kurissa ja lopettamisen jälkeen se alkoi pahenemaan vähitellen. Oli tosi hyvä, että mentiin yksityiselle, koska tuskin tilanne olisi ajan myötä parantunut. Lähinnä vaan pahentunut... eli siis tämän rämblingin pointti on se, että kannattaa hakeutua tutkimuksiin, tieto lisää tietoa ja silloin asioille voi tehdä jotain. Mun oloa helpotti pelkästään sekin, että me tehtiin jotain, eikä päödytty kuukausi toisensa jälkeen aloitus pisteeseen. Vaikka steppi olikin 0,25 askelta ja maaliin pääseminen ei ollut varmaa, niin silti mentiin eteenpäin. Edes vähän