Ei tää voi olla näin vaikeeta!

murkku: en oo aatellu testipäivää.. yks pc-liuska on kaapissa.. voi olla että tiistaina teen sen..tai sitten vasta perjantaina.. kattoo nyt millä mielellä sitä on..

Mulla on menossa vauvakamppeen hävittäminen.. vaikka toivotaan perheenlisäystä.. ehkä aattelen niin että ku hankkiudun kaikesta eroon niin tuun raskaaksi.. tyhmää.. mutta minkäs teet... kirppikseltä en oo yritysaikana ostanut mitään.. ja enkä muuten ostanut edellisen raskauden aikanakaan vaikka lähe puoleen väliin ehti.. kai sitä suhtautuu jotenki pessimistisesti..

Jaahas, taidettiin äsken miehen kanssa sopia että mennään kihloihin :grin Päivämääräksi laitetaan huominen karkauspäivä niin on helppo muistaa :grin Vissiin se on vakavissaan minun kanssa, kun rengastaa ja lähtee ivf-hommiin mielellään :Heartpink Sormuskaupoille siis huomenna :)

Muokattu viimeksi:
Larissa todella suuret onnittelut kihlautumisen johdosta! :smiley-bounce005 Tsemppiä myös sinne tiistaiseen lääkäriin, toivottavasti saisit pikimmiten helpotusta niihin endokipuihin. Mielellään tietysti se raskaus olisi paras apukeino. :wink Jospa se ivf olisi teille se mikä vauvan tuo. :joyful:

Kaikille muillekin hirmuisesti plussatuulia!! :smiley-bounce016 Käyn kyllä lukemassa kuulumisianne, mutta valitettavasti en niin usein ehdi kommentoimaan kuin haluaisin.

enu 17+1 :Heartred

Kiitos onnitteluista ihanat :) Näin ne haaveet lähtee toteutumaan. :wink Kyllä sanoisin, että tämä lapsettomuustaival on meidän tapauksessa vaan vahvistanut ja parantanut parisuhdetta, kun on ollut pakko puhua syvällisiä ja sitä mitä halutaan tulevaisuudelta. Ei pelota enää avata keskustelua vaikeistakaan aiheista.

Mies on ihan innoissaan mun kanssa lähdössä huomenna sormuksia kattelemaan :grin:love7 Itse olin ensin, että viikon aikana ehtii, mutta toinen haluaa heti huomenna :Heartred:Heartred:Heartred

Viipsukka; Mua harmittaa tuo sun miehen asenne hoitoihin, onko se kokonaan niitä vastaan? Tiiän kyllä miltä tuo tuntuu kun mun mies oli alussa vastaan jo sitä että hakeudutaan hoitoihin. Meillä tilanne se , että miehellä on 4 lasta ja mulla ei vielä yhtään. Kysyin, että voiko se olla niin itsekäs ettei yritetä kaikkea mahdollista sen eteen , että joskus saadaan yhteinen lapsi. Tuo tilanne oli 4.5 vuotta sitten. Nykyään mies on ihan täysillä mukana , vaikka mä jännitin et miten se suhtautuu kun selvis että joudutaan ivf hoitoihin.

Muurahainen; en tiiä oonko tyhmä tai hullu, mutta oon jo pitkään, oikeestaan vuosia jo aina hankkinut jotain pientä, vaatteita löytyy kaks kassillista , petivaatteetteita ja ihanat pinnasuojat. On vaan niin kova luotto että joskus sen oman saa syliin asti.

Mulla on pitkästä aikaa luomukierto menossa ja nyt on rinnat tosi kipeet, oikeestaan kosketusarat. Toisaalta pieni toivo yrittää kuiskia korvaan mutta en uskalla siltikään toivoa koska pelkään taas sitä korkeelta tippumista.
Birita kp 25/28

Birita, toivotaan että luomu plussa pääsisi yllättämään! :)

Meillä oli mies kans alkuun ensin yrittämistä vastaan, tutkimuksia vastaan, hoitoja vastaan... Ja nyt on täysillä mukana kaikessa :) Eli kyllä se mielipide saattaa muuttua. Jotenkin tämä mun endon löytyminen iski molemmille kasvoille sen, että ei tässä ole aikaa hukattavaksi ja elämä on tässä ja nyt!

Onnea Larissa! <3

Mä oon ihan väsynyt. Mä olin jo eilen ihan tööt, ku lähdin pikkujouluihin (tosiaan ei ehditty pitämään niitä ennen joulua). Ja yö meni puolilla valoilla ku päästiin nukkumaan puoli kolmelta ja piti lasta herätellä aivotärähdyksen varalta. + että mä en pysty nukkumaan pitkään joten koko päivän on ollu ihan krapulainen olo, pää kipee ja veto pois. Tosiaan neidin kaveri oksensi koko yön joten hänkään ei ollut kyläilykunnossa. Hänen piti siis tulla tänään klo 10 ekaa kertaa meille kylään. Peruttiin se taas.

Nyt tosiaan muksulla on silmä mustana ku sillä sattui liukumäkiepisodi päiväkodissa (parantunu jo pääosin, vähän on luomiväriä enää). Pimpsassa raapale ku putos johonkin terävään pelleillessään viikolla. Otsassa mustelma kun liukastui levittämiinsä pelikortteihin ja löi otsan metallitankoon perjantaina. Ja 3 tikkiä leuassa eilisen jäljiltä. Ja nyt sillä on vielä joku rokkokin...vesirokko varmaan yleisin mut en viel osaa sanoa onko sitä... Muuten on urhea pikkuneiti, koko päivänä ei ole tarvittu kipulääkettä ja vaippakin on ollut vain unilla (ja päikkäreiltäkin heräsi kuivassa vaipassa). Mehujää oli oikeastaan ainoa mistä meinas tulla isompi episodi. En uskaltanu antaa ettei sotke tota haavaa peittävää laastaria ku sit se pitää vaihtaa eikä meillä oo tollasia. Ei se nyt oikeesti oo mikään erityisen vahinkoaltis mut nyt on jostain syystä sattunu parissa viikossa jatkuvasti pikkujuttuja. Nyt nukkumaan.... :) Kännykällä ei aina jaksa kirjotella vaikka lukiskin ja sit ku pääsee koneelle ni ei enää muista mitään. :D

Tietysti myös kissa oksensi aamupalansa ja ku menin siivoamaan sitä, huomasin että 12v koira oli kussu sisälle. Voittajafiilis siis tänään! +ne menkat etuajassa, vaikka oli lupaavia oireita.

Muokattu viimeksi:
Diabolicat, huh huh onpa pikku neidille ollut sattumuksia kerrakseen yhdelle päivälle! Auts! Tsemppiä myös sulle, toivottavasti saat nukuttua ensi yönä menkoista huolimatta.

Onnea Larissalle <3

Toivon että ens viikko on mitä mainioin Diabolicatilla.. melkosesti sattumuksia ollu teillä.

Takaisin