murkku: en oo aatellu testipäivää.. yks pc-liuska on kaapissa.. voi olla että tiistaina teen sen..tai sitten vasta perjantaina.. kattoo nyt millä mielellä sitä on..
Mulla on menossa vauvakamppeen hävittäminen.. vaikka toivotaan perheenlisäystä.. ehkä aattelen niin että ku hankkiudun kaikesta eroon niin tuun raskaaksi.. tyhmää.. mutta minkäs teet... kirppikseltä en oo yritysaikana ostanut mitään.. ja enkä muuten ostanut edellisen raskauden aikanakaan vaikka lähe puoleen väliin ehti.. kai sitä suhtautuu jotenki pessimistisesti..
Mulla on menossa vauvakamppeen hävittäminen.. vaikka toivotaan perheenlisäystä.. ehkä aattelen niin että ku hankkiudun kaikesta eroon niin tuun raskaaksi.. tyhmää.. mutta minkäs teet... kirppikseltä en oo yritysaikana ostanut mitään.. ja enkä muuten ostanut edellisen raskauden aikanakaan vaikka lähe puoleen väliin ehti.. kai sitä suhtautuu jotenki pessimistisesti..
Sormuskaupoille siis huomenna :)
Tsemppiä myös sinne tiistaiseen lääkäriin, toivottavasti saisit pikimmiten helpotusta niihin endokipuihin. Mielellään tietysti se raskaus olisi paras apukeino. 
Käyn kyllä lukemassa kuulumisianne, mutta valitettavasti en niin usein ehdi kommentoimaan kuin haluaisin. 
Itse olin ensin, että viikon aikana ehtii, mutta toinen haluaa heti huomenna