Ei tää voi olla näin vaikeeta!

En tiiä, mitä se lääkäri ajoi takaa, kun sano, että pitäs oviksesta asti syödä jne. Toki jos plussa tulee, niin mun pitää soittaa napolle ultraan ajan, mutta kyllä mä siinä mainitsen, että haluan ne luget, koska kaksi lääkäriä on sitä mieltä, että mulle kuuluu ne, mutta hoitava lääkäri on sitten eri mieltä.

Birita, kyllä se sano, että lähtee, jos vielä yks keskenmeno tai tuulimuna tulee. Tosin meillähän on varmaan tulossa muutto, kun miehellähän loppui työt ja kattelee muilta paikkakunnilta töitä, josta mä en sitten tykkää yhtään. :(

Meillä tyttö loukkasi silmäkulman pari viikkoa sitten, oli kyllä mojova musta silmä. Ja nyt tiistaina käveltiin normaalisti pois autolta, niin liukastuin ja kuopus oli sylissä, niin siinähän sitten kävi niin, että tyttö tipahti metrin korkeudelta pää edellä asfalttiin. Onneksi oli paksu lakki, selvittiin kananmunan kokoisella kuhmulla ja järkytyksellä. Mä soitin aika vihaisen puhelun vuokratoimistoon ja sen jälkeen on laitettu soraa.

Muokattu viimeksi:
Larissa, onnea kihlauksen johdosta, ihanaa!❤ :)

Diabolicat, huh onpas ollut tapahtumarikas viikko, toivottavasti ensviikko on parempi!

Enni, mulla endo myös ja kipuja kans miten sattu, mutta tosiaan marraskuussa olin laparoskopiassa ja se endo leikattiin pois. Tää ei liity endoon vaan johonkin suolen herkkyyteen, Oon siis huomannut että saan pahoja vatsakipuja ruisleivästä, xylitolista (purkka, pastillit jne), sokerittomista karkeista ja liiallisesta sokerista myös.. Pahimmat tulee ruisleivästä ja xylitolista. Itellä usein on myös päänsärkyä ja siihen pitäis ottaa lääkettä, mutta larissa just vähä aika sitten kerto ettei kannata tulehduskipulääkettä syödä edes kun yrittää raskautta, niin nyt vaan yrittänyt nukkua hyvin, syödä ja venytellä (niskat siis niin jumissa).

Nennalla IHANA MASU JO<3 ja miten nää viikot näin hurjasti juoksee? <3

Ihanaa larissa<3 mä olen kosinut mun miestä neljä vuotta sitten tikkarisormuksella, mutta se oli ehkä vähän huumorilla kun meijän juttu oli niin alussa silloin <3 mulla olis toive et mies kosis mua huomenna, mut ainahan saa haaveilla :D :D

Pahoittelut etten hirveesti nyt oo kirjotellut, täällä olen lukenut kyllä<3

Ovis oli kai eilen (ite luulen et aikasemmin, mut olen erehtynyt ennenkin) luotan siis womanlogiin..
-6, -4, -2 ja -1 hyödynnetty. Nyt siis olis dpo 1, mutta ei kyllä luotta jostain syystä et tääkään olis se kierto. Odotan siis kesää että päästään ivf jonoon. Nyt jotenki on semmonen hyväksynyt olo, mut kyllä tää fiilis kerkee muuttua :D 4pvä ennen menkkoja tulee romahdus, niinkuin aina :D

-Mymmelisti kp18/30 dpo1 yk43

Mymmelisti, musta on tyhmää että ette ole päässeet jo ivf jonoon, kun meidät laitettiin siihen saman tien kun endo löytyi! :sad001Vaikuttaakohan siihen se, että mun endoa ei nyt kannata/voi leikata, jos raskautta haluaa...? Ja sut on leikattu niin teillä on mahikset luomunakin? Tsemppiä piinapäiviin ja olkoon tämä viimein teidän kierto! Ja kosi sinä miestä huomenna :) :wink Minä otin leikilläni tässä illalla asian puheeksi, että "huomenna on karkauspäivä ja naiset saa kosia". Toinen olikin heti messissä :grin

Larissa, luulen että pääsitte just siksi ettei sun endoa voi/kannata leikata, kun mulla sen pystyi ja nyt pitäs olla mahikset niinkuin normaalistikin ellei sitte oo vielä jotain isompaa häikkää jota ei vielä olla löydetty.. Mä vähän ajattelinkin kosia, mut sit taas olis niin ihanaa kun mies kosisi :D

Larissa, luulen että pääsitte just siksi ettei sun endoa voi/kannata leikata, kun mulla sen pystyi ja nyt pitäs olla mahikset niinkuin normaalistikin ellei sitte oo vielä jotain isompaa häikkää jota ei vielä olla löydetty.. Mä vähän ajattelinkin kosia, mut sit taas olis niin ihanaa kun mies kosisi :D
Muoks. Voikun oliskin meidän viimeinen yritys kerta.. <3

Onnea Larissa ♡ meillä tärppäs heti naimisiin menon jälkeen, joskos teillä kihlat ajais saman ;)

Miekin tällä viikolla bongasin Pepe siun blogin ja tykkään kovasti seurailla! :)
Miusta sie vasta just plussasit vaikka oot jo tovi sitten nyytin saanut syliinkin, muistan vaan niin elävästi siun plussauksen :D

Diabolicat, no kyllä sua nyt koetellaan... :( jaksamisia sinne! <3

Juntturalle onnittelut "ekasta" virallisesta kihlapäivästä! ;)

Viipsukka, voi mitä onnettomuuksia sielläkin on sattunut... :(

Mymmelisti, toivottavasti nyt teillä tärppäis. <3 itse en luota womalogin ovisennustukseen, kun se tulee puhtaasti siitä miten asetukset itse olen laittanut, ei oo kertaakaan osunut kohdalle kun olen tikuttanut ovista. Mut toivotaan, että sulla osuu, ainakin olette hyvin talletellu :)

On: huomenta vaan, no toivottavasti ei ihan vielä. Heräsin kauheaa vessahätään, luulin et kello on jo kuusi, mut pyh ja pah, se oli vasta 03:45. Enpä unta saanutkaan sen jälkeen... :| Näin unta, että rakastelimme miehen kanssa oviksen aikaan ja aloin vuotaa verta ihan hirveästi, sitten heräsin... Onneksi oli unta. :D

Oikein mukavaa ylimääräistä päivää kaikille! :) Nyt yritän jatkaa vielä unia.

Muurahainen dpo 7, yk 25

Takaisin