Enni, mulla endo myös ja kipuja kans miten sattu, mutta tosiaan marraskuussa olin laparoskopiassa ja se endo leikattiin pois. Tää ei liity endoon vaan johonkin suolen herkkyyteen, Oon siis huomannut että saan pahoja vatsakipuja ruisleivästä, xylitolista (purkka, pastillit jne), sokerittomista karkeista ja liiallisesta sokerista myös.. Pahimmat tulee ruisleivästä ja xylitolista. Itellä usein on myös päänsärkyä ja siihen pitäis ottaa lääkettä, mutta larissa just vähä aika sitten kerto ettei kannata tulehduskipulääkettä syödä edes kun yrittää raskautta, niin nyt vaan yrittänyt nukkua hyvin, syödä ja venytellä (niskat siis niin jumissa).
Nennalla IHANA MASU JO<3 ja miten nää viikot näin hurjasti juoksee? <3
Ihanaa larissa<3 mä olen kosinut mun miestä neljä vuotta sitten tikkarisormuksella, mutta se oli ehkä vähän huumorilla kun meijän juttu oli niin alussa silloin <3 mulla olis toive et mies kosis mua huomenna, mut ainahan saa haaveilla :D :D
Pahoittelut etten hirveesti nyt oo kirjotellut, täällä olen lukenut kyllä<3
Ovis oli kai eilen (ite luulen et aikasemmin, mut olen erehtynyt ennenkin) luotan siis womanlogiin..
-6, -4, -2 ja -1 hyödynnetty. Nyt siis olis dpo 1, mutta ei kyllä luotta jostain syystä et tääkään olis se kierto. Odotan siis kesää että päästään ivf jonoon. Nyt jotenki on semmonen hyväksynyt olo, mut kyllä tää fiilis kerkee muuttua :D 4pvä ennen menkkoja tulee romahdus, niinkuin aina :D
-Mymmelisti kp18/30 dpo1 yk43